abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 juli 2016 @ 00:04:27 #76
22592 crew  Ole
pi_163547883
Oud leer
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_163550177
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 22:26 schreef totebel het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ze daar een jaar of 19 was..al moet ik toegeven dat ik het nooit een beauty heb gevonden..geen wonder dat Andre zo zoop...dan valt het minder prettige uitzicht minder op.
Ik weet het. Ongelooflijk.
Het is zo'n rare geschiedenis tussen hun. Als ik erover lees, heb ik zoveel vragen. :')
pi_163554721
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 22:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Verbitterd.
Dit inderdaad..en vanaf aanvang al een ontevreden trek over zich
pi_163555535
quote:
'Dreetje Hazes woont in een caravan'

André Hazes junior en zijn zes maanden zwangere vriendin Monique Westenberg (38) hebben volgens Weekend hun statige rijtjeshuis in Vinkeveen verlaten om in een primitieve stacaravan onder de rook van Rotterdam te gaan wonen. De piepkleine, wat gammele sleurhut staat op een troosteloos industrieterreintje annex woonwagenkampje dat eigendom is van Matthieu: de vader van Monique. Waarom de 22-jarige Dreetje en zijn levenspartner deze toch op zijn minst opmerkelijk move maakten? Het blad stelt dat het stel zó extreem goed kan opschieten met Matthieu en zijn tweede vrouw Maria dat verkassen naar het kampje niet meer achterwege kon blijven. Er is wel een nadeeltje, zo wordt fijntjes gesteld. De caravan heeft geen stromend water. Douchen en afwassen moeten André en Monique dus bij haar ouders doen. Het stel zou zich in het rijdende optrekje helemaal thuisvoelen en zelfs al uitkijken naar een grotere woning op wielen op dezelfde locatie. Dreetje geeft in het opmerkelijke artikel geen reactie. Dus het zou zo maar kunnen zijn dat zijn stulpje in Vinkeveen momenteel wordt verbouwd en dat tijdelijk resideren in het Rotterdamse kampement een handige tussenoplossing is.
  woensdag 6 juli 2016 @ 13:05:37 #80
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_163556062
Lekker handig als je zwanger bent.
With love :*
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2016 @ 17:21:12 #81
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_163561683
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:44 schreef JaneDoe het volgende:
Dus het zou zo maar kunnen zijn dat zijn stulpje in Vinkeveen momenteel wordt verbouwd en dat tijdelijk resideren in het Rotterdamse kampement een handige tussenoplossing is.
Laten we daar maar even van uitgaan. De komkommer wordt niet zo waterig gegeten als dat hij wordt opgediend. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_163561739
Stulpje in Vinkeveen was toch eigenlijk in achtertuin bij Raggel, of op zolder :?
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2016 @ 17:28:14 #83
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_163561820
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 17:24 schreef computergirl het volgende:
Stulpje in Vinkeveen was toch eigenlijk in achtertuin bij Raggel, of op zolder :?
Tsja, dán zat ik ook liever in een lekkende caravan zonder gas, water en licht. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_163562766
Zouden ze dan een chemisch toilet in de sleurhut hebben of ook bij schoonvader naar de toilet moeten. :D
pi_163563760
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 17:24 schreef computergirl het volgende:
Stulpje in Vinkeveen was toch eigenlijk in achtertuin bij Raggel, of op zolder :?
andré woonde naast raggel toen hij zijn vriendin leerde kennen, toen 't niet bleek te boteren zijn ze samen gaan wonen in t appartementje van monique
begin dit jaar zijn ze in dat rijtjeshuis getrokken, maar dat is niet bij de boze schoonmoeder in de buurt
pi_163564404
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 22:26 schreef totebel het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ze daar een jaar of 19 was..al moet ik toegeven dat ik het nooit een beauty heb gevonden..geen wonder dat Andre zo zoop...dan valt het minder prettige uitzicht minder op.
Het is geen schoonheid maar Andre zelf was echt al helemaal niks. Vond hem ook naar overkomen hoor, misschien maakt dat vooral lelijk.
pi_163574114
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:31 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het is geen schoonheid maar Andre zelf was echt al helemaal niks. Vond hem ook naar overkomen hoor, misschien maakt dat vooral lelijk.
Zou best kunnen hoor. Al heb ik wel meer sympathie voor hem dan voor haar
pi_163578123
quote:
André Hazes jr. wil toch niet permanent in stacaravan verblijven

André Hazes jr. (22) zal in tegenstelling tot eerdere berichtgeving niet permanent in een stacaravan gaan wonen. "De logeerpartij is maar tijdelijk."
Het stel, dat binnenkort zijn eerste kindje verwacht, woont tijdelijk op het terrein van de ouders van Hazes vriendin Monique Noël (38).

Hazes zei eerder dat hij het wel ziet zitten om permanent in de caravan te wonen, zoals NU.nl optekende op basis van een interview in Privé. Maar dit schijnt toch niet te kloppen, meldt een woordvoerder van de zanger aan RTL Boulevard.

"Zodra dit allemaal voorbij is, gaan ze weer terug naar hun huurhuis in Vinkeveen. Daar wordt nu hard gewerkt aan de kinderkamer."

Amsterdam
De zoon van de legendarische volkszanger wil bovendien dat zijn zoontje in Amsterdam geboren wordt. Het terrein waar de twee nu verblijven

Hazes en zijn zestien jaar oudere vriendin maakten in april bekend een kindje te verwachten. De jongen krijgt dezelfde naam als zijn vader.
  donderdag 7 juli 2016 @ 12:57:55 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163578417
quote:
André Hazes junior en zijn zes maanden zwangere vriendin Monique Westenberg (38) hebben volgens Weekend hun statige rijtjeshuis in Vinkeveen verlaten om in een primitieve stacaravan onder de rook van Rotterdam te gaan wonen.
quote:
Het stel, dat binnenkort zijn eerste kindje verwacht, woont tijdelijk op het terrein van de ouders van Hazes vriendin Monique Noël (38).

De zoon van de legendarische volkszanger wil bovendien dat zijn zoontje in Amsterdam geboren wordt. Het terrein waar de twee nu verblijven.
:')
Als ze het nou eerst eens eens worden over de achternaam van Monique, dan kunnen ze daarna eens gaan bedenken of "onder de rook van Rotterdam" hetzelfde is als Amsterdam.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163578493
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

:')
Als ze het nou eerst eens eens worden over de achternaam van Monique, dan kunnen ze daarna eens gaan bedenken of "onder de rook van Rotterdam" hetzelfde is als Amsterdam.
potato potato
pi_163582323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:57 schreef Leandra het volgende:

[..]


[..]

:')
Als ze het nou eerst eens eens worden over de achternaam van Monique, dan kunnen ze daarna eens gaan bedenken of "onder de rook van Rotterdam" hetzelfde is als Amsterdam.
:') dat dacht ik dus ook
en maar stug vasthouden aan noël, ze hebben echt niet door dat dat niet haar achternaam is
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2016 @ 17:02:25 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_163583354
Zo, tijdelijk in een caravan wonen omdat de kinderkamer verbouwd wordt... 8)7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_163585772
albert v. heeft monique gesproken
ze wonen tijdelijk in rotterdam in een stacaravan van 2 verdiepingen mét stromend water omdat jr. t druk heeft met (promotie) nieuwe album en zij t niet fijn vindt om nu zo vaak alleen te zijn

tegen t einde van de zwangerschap gaan ze terug naar hun huis... intentie is wel dat jr. jr. in amsterdam geboren wordt

verder geen woord over verbouwing (van kinderkamer)
  Trouwste user 2022 donderdag 7 juli 2016 @ 21:09:43 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_163588356
UpdateAndré Hazes junior en zijn zes maanden zwangere vriendin Monique Westenberg (38) zijn op doktersavies tijdelijk bij haar ouders in Rotterdam gaan wonen. Volgens Monique, zo liet ze vandaag weten, is ze oververmoeid en heeft ze haar vader en moeder nodig voor wat aanvullende zorg. Na de bevalling keert het stel zo snel mogelijk terug naar hun rijtjeshuis in Vinkeveen.

De twee verblijven momenteel in een luxe woonwagen van twee verdiepingen die staat op een industrieterreintje in Rotterdam. Ook Moniques' ouders hebben daar een onderkomen. Het blad Weekend stelde deze week dat Dreetje en zijn vriendin in een gammele caravan wonen. De 'sleurhut' zou geen stromend water hebben waardoor het stel moet douchen en afwassen bij haar ouders. De twee zouden zich in het rijdende optrekje al helemaal thuisvoelen en zelfs uitkijken naar een grotere, permanente woning op wielen op dezelfde locatie.

Dat alles blijkt niet helemaal waar. Volgens Monique, zo liet ze weten aan RTL Boulevard, is er niks mis met de caravan. Er komt dus gewoon water uit de kraan en het sanitair werkt naar behoren. ,,Ik wil gewoon in de buurt van mijn ouders zijn nu, omdat André door optredens weinig tijd heeft voor het huishouden. Mijn arts heeft dat ook geadviseerd.'' Of het stel daadwerkelijk zal terugkeren naar Vinkeveen is nog onzeker. Amsterdam is ook een optie, omdat die stad een grote rol speelt in het leven van de familie Hazes.

http://www.ad.nl/show/dre(...)-woonwagen~a4935b14/

Er komt gewoon water uit de kraan Ha ha ha ha

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2016 @ 06:46:30 #95
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_163594794
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:09 schreef tong80 het volgende:
Er komt gewoon water uit de kraan Ha ha ha ha

:P
Altijd wat met die familie! :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 juli 2016 @ 17:12:22 #96
22592 crew  Ole
pi_163605234
Even ma vragen of zij weet waar hij woont in Vinkeveen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:28:58 #97
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_163605589
Oververmoeid door de familie Hazes? En dan doel ik vooral op Rox en Rag.
With love :*
  Moderator / Miss SHO donderdag 27 oktober 2016 @ 12:17:18 #98
22592 crew  Ole
pi_166238579
Schop!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 27 oktober 2016 @ 12:18:00 #99
22592 crew  Ole
pi_166238592


quote:
André Hazes III is geboren
Gisteren, 21:51
Nederland is weer een Hazes rijker. Monique, de vriendin van André Hazes jr. is dinsdagavond bevallen van zoon André Hazes III.

Zoals eerder al bekend is gemaakt, heet de zoon van André Hazes jr. en Monique Westenberg, Andreas Martinus Hazes, zijn roepnaam is André. "Alle clichés zijn waar, we zijn dolgelukkig, zijn ontzettend trots en kunnen ons nu al geen leven meer voorstellen zonder ons kleine wonder. Moeder en zoon maken het goed”, laten ze via het management weten. Helaas is het niet gelukt om de kleine ter wereld te brengen in Amsterdam, maar is Monique bevallen in Rotterdam.

Dré Hazes en zijn vriendin Monique maakten in mei bekend dat ze een zoontje verwachtten. Het stel kon niet wachten tot de kleine Hazes geboren zou worden. Via Instagram kon iedereen met de twee naar het moment dat hij geboren zou worden meeleven.

Bewondering
Woensdagavond verscheen ook een foto op Instagram, waarbij de zoon van de overleden volkszanger schrijft: "Het moment dat je dat kleine ventje voor het eerst vast hebt, weet je dat je je eigen leven zou geven voor hem. Hoe kan zo'n klein jochie mij zoveel kippenvel geven. Mij laten huilen hoe ik nog nooit gehuild hebt. Jij bent mijn wonder, mijn leven."

André prijst zijn Monique. "Ik heb zoveel bewondering en respect voor de manier waarop jij dit hebt ondergaan. Je was sterk, kalm en een moeder zoals een moeder op dit soort momenten hoort te zijn. Je gaf alles voor je kind. Diepe, diepe buiging. Ik ben trots dat wij dit kleine monster op de wereld mochten brengen."

Monique Noël deelde dezelfde foto en schrijft: "Op 25 oktober 2016 om 22.25 uur is onze zoon André geboren. Het werd ons niet kado gegeven, maar is wel ons allermooiste kado. Ik had me tijdens deze uren geen betere steun kunnen wensen dan mijn eigen man. Met z'n drietjes hebben we het voor elkaar gevochten. Alles wat gezegd werd is waar. Nu al het mooiste wat er is en nu al onze hartjes gevuld. Dankbaar, gelukkig en trots."

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 27 oktober 2016 @ 13:05:52 #100
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_166239405
Ik vraag me af hoe Rachel er nu bijzit. Zou ze koken van woede?
With love :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')