wat vind je van doodstraf?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou gelijk stoppen met lid zijn.
Walgelijk dat je niet gewoon levenslang mag geven van die idioten
Dat is niet goed zolang uitspraken niet onfeilbaar zijnquote:
nee johquote:
paxcon en tanden poetsenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
ik spoel door naar het tandenborstel deel pax
die twee dingen hebben niks met elkaar te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:26 schreef Drug het volgende:
[..]
zweverig?
hm misschien ligt het aan je woordenschat?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Al heb ik veel kwakjes geloost op Pax zn TC tijden
dus veroordeelden in leven laten om hun hun vrijheid terug te geven als later de uitspraak onjuist blijkt te zijn geweest?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet goed zolang uitspraken niet onfeilbaar zijn
omg niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:30 schreef Paxcon het volgende:
sof ik heb tandenborsteldeel gezien maar vond het niet heel grappig ofzo
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:30 schreef Drug het volgende:
[..]
dus veroordeelden in leven laten om hun hun vrijheid terug te geven als later de uitspraak onjuist blijkt te zijn geweest?
nee mijn vraag heeft ook niks met zweverig te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die twee dingen hebben niks met elkaar te maken
godver je hebt gelijk ik had al weggekliktquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
omg niet?
helemaal op het einde is het he
ben jij een kloon van iemandquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:31 schreef Drug het volgende:
[..]
nee mijn vraag heeft ook niks met zweverig te maken
heb net weer hardop gelachen eromquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
godver je hebt gelijk ik had al weggeklikt
even kijken
ik snap je argumentatie. ik vind alleen dat je dan tot levenslang veroordeelden als alternatief de dood moet bieden.quote:
Vind ik prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:32 schreef Drug het volgende:
[..]
ik snap je argumentatie. ik vind alleen dat je dan tot levenslang veroordeelden als alternatief de dood moet bieden.
Ze kan soms echt zo hysterisch lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |