Als ik me verveel ga ik haar vlogs terug kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
die vriend is echt superleuk, zou echt tekenen voor zo'n jongen
zo lief en zacht
oh nee, alleen steeds de nieuwenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik me verveel ga ik haar vlogs terug kijken![]()
Die vriend is leuk he jaaaa
heb je die met de behekste tandenborstel nu al gezien?![]()
![]()
mijne blauwquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
huh
nee geel is mijn favoriete kleur denk ik
Ik noem je vies nadat je aanbood jouw piemel te proeven naar aanleiding van de lievelingseten vraagquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:08 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat je mij vies noemt nadat ik een beetje flirt met sexy man
mijne is ook blauw #twinsquote:
Ja, en achterlijke gladiolen kunnen ook best een zegeltje achter hun lip stoppen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die drugsgebruik ophemelen of als iets positiefs zien heb ik weinig mee op.
ik ga hem ook weer kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh nee, alleen steeds de nieuwen
maar ik ga nu wel even kijken, heb toch niks te doen
mensen die drugs als een containerbegrip gebruiken hebben er weinig van begrepenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die drugsgebruik ophemelen of als iets positiefs zien heb ik weinig mee op.
haha en dan zeg je iets over turkooisquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
huh
nee geel is mijn favoriete kleur denk ik
Ik denk dat ik wel een liefhebber ben, ondanks nu alweer jaren nuchterleef. :$quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:09 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik heb een zwak voor psychedelica en liefhebbenden van
ga lekker je psychedelica gebruiken joh kaolo gekquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:11 schreef Drug het volgende:
mensen die drugs als een containerbegrip gebruiken hebben er weinig van begrepen
haha ja ik was niet helemaal serieus met mijn insinuatie noch met mijn culinaire suggestiequote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik noem je vies nadat je aanbood jouw piemel te proeven naar aanleiding van de lievelingseten vraag
paxcon en ik hebben gewoon een hekel aan alles wat Turks isquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:11 schreef Drug het volgende:
[..]
mensen die drugs als een containerbegrip gebruiken hebben er weinig van begrepen
[..]
haha en dan zeg je iets over turkoois
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon en ik hebben gewoon een hekel aan alles wat Turks is
ik niet ik ben daar te links voorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja kan enorm waardevol zijn mits een beetje bewust gebruikt. heeft mijn leven iig verrijktquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een liefhebber ben, ondanks nu alweer jaren nuchterleef. :$
Kan alle drugs missen als kiespijn, maar de psychedelica blijven me wel aantrekken.
haha komt wel weer een keer, geen haastquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga lekker je psychedelica gebruiken joh kaolo gek
Ik bijna op 4:00quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik niet ik ben daar te links voor
sof ik zit al op 5:00
ben jij lekker irl?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
inso en ik lachen om jouquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik niet ik ben daar te links voor
sof ik zit al op 5:00
Ik ben er niet van overtuigd dat het je dingen brengt die je niet uiteindelijk zelf ook zou hebben gevonden. Maar het voelt wel als een bijzondere belevenis.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:14 schreef Drug het volgende:
[..]
ja kan enorm waardevol zijn mits een beetje bewust gebruikt. heeft mijn leven iig verrijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |