We keken de aflevering dat LEwis eigenlijk met pensioen ging en dat er in het milieugekkies milieu een murder was gepleegd.quote:
hoezo datquote:
oh die ken ik nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We keken de aflevering dat LEwis eigenlijk met pensioen ging en dat er in het milieugekkies milieu een murder was gepleegd.
wat ga je kiezenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik mag vanavond kiezen wat we eten.
Leuk he
Ik heb veel detectives op DVD.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh die ken ik niet
ik kijk slechts sporadisch, namelijk als de KRO het uitzendt
doe eensquote:
vet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had wel een intense ontmoeting met de verpersoonlijking van de kleur turquoise daarop ja
sof doet dat meisje van boncolor jou ook altijd denken aan loka?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik draag dikke gebreide sokken en een broek die een stuk boven mijn enkels al stopt, is het sociaal acceptabel om daarmee naar de winkel te gaan?
Sociaal acceptabel welquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik draag dikke gebreide sokken en een broek die een stuk boven mijn enkels al stopt, is het sociaal acceptabel om daarmee naar de winkel te gaan?
nee stel maar een vraagquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Drug het volgende:
[..]
doe eens
[..]
vet.
ik had n x op dmt dat ik de kleur groen was. best apart
ik ben vanaf nu trouwens fan van je
Dat vind ik wel oppervlakkig van jequote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Drug het volgende:
[..]
doe eens
[..]
vet.
ik had n x op dmt dat ik de kleur groen was. best apart
ik ben vanaf nu trouwens fan van je
Mensen die drugsgebruik ophemelen of als iets positiefs zien heb ik weinig mee op.quote:
Hoezo dat dan? :$quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sof doet dat meisje van boncolor jou ook altijd denken aan loka?
Oke dan doe ik het.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sociaal acceptabel wel
Modieus niet helemaal
als ik haar zie denk ik dat jij ook zo'n soort type bentquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? :$
[..]
Oke dan doe ik het.
Nee totaal nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sof doet dat meisje van boncolor jou ook altijd denken aan loka?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
huh
nee geel is mijn favoriete kleur denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |