zo zoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die is niet aanwezig sinds GISTERENAVOND.
Maar die kan ik ook wel een foto sturen.
En 40 jaar geleden vonden ze dat je op de basisschool nog niet bezig hoorde te zijn met tv kijken. En later met spelcomputers. En nu met smartphones en social media.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel. Maar vind eigenlijk wel gewoon dat je op de basischool nog niet bezig hoort te zijn met Social Media
Ik had gisyer mcflurry oreoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef Paxcon het volgende:
Mac is wel lekker ja
Lasagne is ook wel fijn
nee coschappen pas in september.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
zo zo
waar is die heen
lekker dansen in de club
nee grapje, zeker coschappen
Wow, mis je dr alquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee coschappen pas in september.
nee ze is naar een VRIENDIN in OXFORD voor DRIE dagen.
Ja, vies saai alleen en alleen slapen ook matig. Maar kan het beter hebben dan vroeger.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow, mis je dr al
Ik ben ook in oxford geweest
Hm goed puntquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En 40 jaar geleden vonden ze dat je op de basisschool nog niet bezig hoorde te zijn met tv kijken. En later met spelcomputers. En nu met smartphones en social media.
In mcflurry is het écht lkkr. Stroopwafel nooit gehadquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind oreo's beetje overrated
ik heb wel die stroopwafel al vaak gehad, die is genot
Daar gebeuren altijd moordenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee coschappen pas in september.
nee ze is naar een VRIENDIN in OXFORD voor DRIE dagen.
Omdat het voor jouw niet gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm goed punt
Maar toch vind ik het wel anders, tv kijken of zoveel mogelijk llikes willen met je selfies. Maar misschien is dat wel heel verzuurd inderdaad
Dat was de eerste foto die je van jezelf dmde op fokquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow, mis je dr al
Ik ben ook in oxford geweest
Maar dat komt waarschijnlijk doordat jij met tv bent opgegroeid en het de normaalste zaak van de wereld vindt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm goed punt
Maar toch vind ik het wel anders, tv kijken of zoveel mogelijk llikes willen met je selfies. Maar misschien is dat wel heel verzuurd inderdaad
Ik keek in Polen naar Lewis met mams.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar gebeuren altijd moorden
(zie de serie Lewis)
prima seriequote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik keek in Polen naar Lewis met mams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |