Wat moeten we hieruit opmaken?quote:26 - 23 - 22 - 24 VVD
14 - 10 - 12 - 8 PVDA
28 - 30 - 36 - 37 PVV
14 - 19 - 18 - 15 SP
20 - 19 - 15 - 17 CDA
18 - 18 - 18 - 13 D66
5 - 7 - 7 - 6 CU
11 - 10 - 9 - 16 GL
4 - 3 - 3 - 3 SGP
4 - 5 - 3 - 4 PVDD
6 - 5 - 6 - 5 50Plus
0 - 1 - 1 - 2 Overigen (DENK, VNL, Piratenpartij)
Trump staat er wel belabberd voor nu in de peilingem, maar goed, kan nog veranderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:52 schreef Nintex het volgende:
Gezien de peilingen kunnen de andere partijen niet zonder Wilders een coalitie smeden en gezien de uitkomst van de laatste keer 'gedogen' zal Wilders dat nu niet zo snel accepteren.
Ik zie wel een kabinet Wilders I van PVV+VVD+nog een andere partij.
Mogelijk dat ze als compromis een neutrale minister president vinden en Wilders als fractieleider in de kamer blijft voor de PVV. Ligt er een beetje aan wie zich gezien de peilingen bij zijn club aansluiten en mogen aansluiten.
En de Brexit en verkiezingen in de VS zullen ook een rol spelen. Als Trump wint is het hek van de dam natuurlijk.
Maak je geen illusies. Er zal eerder sprake zijn van een minderheidskabinet dan een coalitie met de PVV.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:52 schreef Nintex het volgende:
Gezien de peilingen kunnen de andere partijen niet zonder Wilders een coalitie smeden en gezien de uitkomst van de laatste keer 'gedogen' zal Wilders dat nu niet zo snel accepteren.
Mogelijk dat ze als compromis een neutrale minister president vinden en Wilders als fractieleider in de kamer blijft voor de PVV. Ligt er een beetje aan wie zich gezien de peilingen bij zijn club aansluiten en mogen aansluiten.
En de Brexit en verkiezingen in de VS zullen ook een rol spelen. Als Trump wint is het hek van de dam natuurlijk.
Dan word het cda vvd sgp pvv, die hebben dacht ik een meerderheid in de eerste kamer.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:52 schreef Nintex het volgende:
Niks. Niks. Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:36 schreef Nober het volgende:
Wat moeten we hieruit opmaken?
Wat moeten we er überhaupt mee?
Zou het verboden moeten worden?
CDA zal er wel weer zin in hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:30 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dan word het cda vvd sgp pvv, die hebben dacht ik een meerderheid in de eerste kamer.
Nope, is slechts 36/75 zetels (12+13+2+9), moet je nog CU of 50Plus erbij gooien. Maar ik denk dat CDA niet meer happig is om weer met de PVV te werkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:30 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dan word het cda vvd sgp pvv, die hebben dacht ik een meerderheid in de eerste kamer.
Zoals welke?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:17 schreef Klopkoek het volgende:
Ongelofelijk dat mensen die door en door corrupte en partijpolitieke benoemingen VVD niet keihard afstraffen, en bijv. naar CDA of D66 overlopen.
Waaom de mensen die twee partijen hadden dat ook gekund door nooit een gedoogpartner te zijn met het beleid!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:17 schreef Klopkoek het volgende:
Ongelofelijk dat mensen die door en door corrupte en partijpolitieke benoemingen VVD niet keihard afstraffen, en bijv. naar CDA of D66 overlopen.
Roemer is dan ook geen geschikte kandidaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:45 schreef arjan1112 het volgende:
Roemer was toen gewoon genaaid door de tv, bij de wereld draait door
Als de VVD de grootste word zal het wel vvd cda d66 GroenLinks ChristenUnie worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |