2 dagenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:37 schreef Firewarrior het volgende:
Hoe lang zijn de Johma salades (Kip Joppie, Tonijn Salade, Franse Kaas salade ofzo) houdbaar? Er staat op "Beperkt houdbaar."
Oh dan moet ik dus veel crackers/stokbrood ermee eten. Ik moet iig niet meerdere bakken tegelijk openen.quote:
Gooi het gewoon wegquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:38 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Oh dan moet ik dus veel crackers/stokbrood ermee eten. Ik moet iig niet meerdere bakken tegelijk openen.
Is zonde. Ik heb het vandaag open gemaakt.quote:
Eet smakelijk dan maarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:38 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Is zonde. Ik heb het vandaag open gemaakt.
Ty. Ik ga het morgen lekker op eten, misschien als ontbijt ofzo.quote:
En wanneer is het op? Zou ik het 2 weken kunnen bewaren? Het is een vrij grote bak dus ik weet niet of ik het in een week op heb.quote:
Er staat "Na openen beperkt houdbaar" dus nee, dat kan niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Tht staat er heus wel op en daarna kan je het ook nog eten.
Zolang je met schoon bestek er spul eruit hebt gehaald dan geld de tht nog wel. Er zit namelijk geen speciaal conservering gas oid inquote:Op zondag 3 juli 2016 23:01 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Er staat "Na openen beperkt houdbaar" dus nee, dat kan niet.
Oftewel het gaat niet stuk zolang je er met schoon bestek in purkt...quote:Op zondag 3 juli 2016 23:01 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Er staat "Na openen beperkt houdbaar" dus nee, dat kan niet.
Heeey dat zei ik al..quote:Op zondag 3 juli 2016 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zolang je met schoon bestek er spul eruit hebt gehaald dan geld de tht nog wel. Er zit namelijk geen speciaal conservering gas oid in
Sorry... Hier...... voor jou een lepel beperkt houdbare eiersaladequote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry... Hier...... voor jou een lepel beperkt houdbare eiersalade
Ja zelfgemaakte wel idd... Of je moet er een lading citroensap doorheen gooien.. en dan de zure smaak daarvan weer verbloemen ofzoquote:Op zondag 3 juli 2016 23:18 schreef Firewarrior het volgende:
Hmm bij Voedingscentrum staat dat het 2 - 3 dagen houdbaar is.
Maar citroensap is toch kort houdbaar?quote:Op zondag 3 juli 2016 23:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja zelfgemaakte wel idd... Of je moet er een lading citroensap doorheen gooien.. en dan de zure smaak daarvan weer verbloemen ofzo
Gewoon op de houdbaarheidsdatum, geur en smaak letten, zo kun je altijd zelf bepalen wanneer en tot hoever iets nog vers genoeg is, zeker bij eiersalade merk je het echt wel meteen als er iets mis is..quote:Op zondag 3 juli 2016 23:18 schreef Firewarrior het volgende:
Hmm bij Voedingscentrum staat dat het 2 - 3 dagen houdbaar is.
Onzin. Het is lekker.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:23 schreef FANN het volgende:
Die zijn al bedorven vóórdat je het koopt![]()
Gore zooi
Jij hebt geen smaak.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
kwestie van smaak.... dus géén smaak wat jou betreft
quote:
Frans Kruidentuintje en Kip Joppie. Ik heb niet alle salades van Johma geproefd, maar die zijn toch wel lekker.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]ik heb net mijn laatste beker Thee gezet voor vandaag, maar eigenlijk is het niet meer vandaag, vandaag was alweer gisteren
![]()
Wat ik zoal eet?Geen Johma salade in elk geval...
Welke Johma salade vind jij het lekkerste dan?
ga ik effe googelen wat er in die zooi zit
Kip Joppie?quote:Op maandag 4 juli 2016 01:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Frans Kruidentuintje en Kip Joppie. Ik heb niet alle salades van Johma geproefd, maar die zijn toch wel lekker.
Oh ik kom er net achter dat er aspartaam en acesulfaam in zit en veel vet en zout. Niet echt gezond dus. Gelukkig eet ik het niet vaak.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Kip Joppie?![]()
Ik ga kijken wat er in zit....
Momento
Wtf zo veel ingredienten.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:09 schreef FANN het volgende:
Joppiesaus® 27% (plantaardige oliën [koolzaad, raap], water, suiker, ui, voedingszuren: azijnzuur/citroenzuur/melkzuur/natriumlactaat, eigeel, gemodificeerd zetmeel, tarwezetmeel, zout, conserveermiddelen: kaliumsorbaat/natriumbenzoaat, maltodextrine, verdikkingsmiddelen: guarpitmeel/xanthaangom, antioxidanten: E385/E392, zetmeel, kleurstoffen: ammoniakkaramel/carotenen/luteïne, kruiden, tomatenpuree, aroma [bevat soja], tarwebloem [bevat gluten], specerijen, doperwtenvezel, zoetstoffen: acesulfaam-K/aspartaam [bevat een bron van fenylalanine], selderijzaad, mosterdzaad), gegrilde kipfilet 23% (kippenvlees, dextrose, zout, zetmeel, xylose), raapolie, water, ananas, suiker, ui, eigeel, natuurazijn, specerijen (bevat mosterd, selderij), zout, gemodificeerd zetmeel, kleurstoffen: ammoniakkaramel/curcumine/karamel/paprika-extract, voedingszuren: azijnzuur/citroenzuur/melkzuur, natuurlijke aroma's (bevat melk), conserveermiddelen: kaliumsorbaat/natriumbenzoaat, tomatenpuree, verdikkingsmiddelen: guarpitmeel/xanthaangom, glucosestroop, citroensap, maltodextrine, melasse, gehydrolyseerd soja-eiwit, sojabonenpoeder, tarwemeel (bevat gluten), gistextract, specerijextracten.
Klinkt goed![]()
http://www.johma.nl/salad(...)pie-salade-rt-928561
Zou ik ook niet doen als ik jou wasquote:Op maandag 4 juli 2016 01:09 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Oh ik kom er net achter dat er aspartaam en acesulfaam in zit en veel vet en zout. Niet echt gezond dus. Gelukkig eet ik het niet vaak.
Je zou haast kunnen zeggen dat het net zo ongezond als chips is of zelfs ongezonder vanwege de aspartaam. Dit wist ik niet.quote:
Die andere zooi valt nog meequote:Op maandag 4 juli 2016 01:10 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Je zou haast kunnen zeggen dat het net zo ongezond als chips is of zelfs ongezonder vanwege de aspartaam. Dit wist ik niet.
En chips is veel lekkerder.
Daar zit nog meer zout in, in een bak zit ongeveer net zo veel zout als in een zak chips. Waarom er zo veel zout in moet is mij een raadsel.quote:
Ga je het nu nog met smaak opeten? Of ben je er andrs over gaan denken?quote:Op maandag 4 juli 2016 01:12 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Daar zit nog meer zout in, in een bak zit ongeveer net zo veel zout als in een zak chips.
Ik haal het niet meer, ik maak alleen op wat er nog is.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je het nu nog met smaak opeten? Of ben je er andrs over gaan denken?
Goed zo... heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaan (of eigenlijk gisteren) en jou afgehoudenquote:Op maandag 4 juli 2016 01:14 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik haal het niet meer, ik maak alleen op wat er nog is.
Nou dat ik het nooit meer haal is niet zo, maar ik haal het niet snel weer. En jij ook wel truste.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed zo... heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaan (of eigenlijk gisteren) en jou afgehouden
van die zooi...
Slaap lekker voor straks
quote:Op maandag 4 juli 2016 01:16 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nou dat ik het nooit meer haal is niet zo, maar ik haal het niet snel weer. En jij ook wel truste.
Wat een enorme onzin. In de lucht zweven ook bacteriën en schimmels rond. THT geldt voor ongeopende verpakking. Natuurlijk blijft het wel langer houdbaar na openen als je schoon bestek gebruikt en het niet te lang buiten de koelkast bewaart, maar wat jij zegt is echt lariekoek.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zolang je met schoon bestek er spul eruit hebt gehaald dan geld de tht nog wel. Er zit namelijk geen speciaal conservering gas oid in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |