Nog nooit verteldquote:
ja sorta. agnosten zeggen dat het goddelijke kan bestaan, maar niet kenbaar is. gnostici zeggen dat het goddelijke bestaat en kenbaar is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Gnosticus, tegenovergestelde van agnost ofwat
Moet je ook niet doen zulke schandenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog nooit verteld
maar door haar medische toestand kun je sowieso niet al te ingewikkelde verhalen meer houden
Aah zo, okequote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:24 schreef Drug het volgende:
[..]
ja sorta. agnosten zeggen dat het goddelijke kan bestaan, maar niet kenbaar is. gnostici zeggen dat het goddelijke bestaat en kenbaar is.
nee ik weet zeker dat het geen probleem zou zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen zulke schanden
krijgt gelijk hartaanval
Ach, als ze dement wordt en niks meer onthoudt kan je het gerust over je Grndr avontuurtjes met dr hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog nooit verteld
maar door haar medische toestand kun je sowieso niet al te ingewikkelde verhalen meer houden
huehuequote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, als ze dement wordt en niks meer onthoudt kan je het gerust over je Grndr avontuurtjes met dr hebben.
Wat ben je toch een brave jongen dat je bij oma langskomt krijg je dan als antwoord
gnostische stromingen heb je in zo'n beetje alle religies. ze bereiken dan hetzelfde doel (gnosis ie het kennen van god) via een andere route (ie religie)quote:
o ik hou mn bek wel hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:25 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n docent ging ooit een heel lang verhaal houden over de woordjes dia en gnostiek. We sliepen toen allemaal vgm.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, als ze dement wordt en niks meer onthoudt kan je het gerust over je Grndr avontuurtjes met dr hebben.
Wat ben je toch een brave jongen dat je bij oma langskomt krijg je dan als antwoord
Is het slechte pad.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:26 schreef Drug het volgende:
[..]
gnostische stromingen heb je in zo'n beetje alle religies. ze bereiken dan hetzelfde doel (gnosis ie het kennen van god) via een andere route (ie religie)
mijn omas vinden dat ook niet leuk aan mijquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:26 schreef Paxcon het volgende:
Lol mijn vader was thuis ook niet meer welkom toen hij wilde gaan samenwonen met mijn moeder toen ze nog niet getrouwd waren
tijden zijn veranderd
Hebben ze bij jou nog hoop?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
Je moet ook liefde tonen aan mensen die van het geloof zijn afgedwaald is mij altijd geleerd.
Anders komen ze sowieso niet meer terug.
In de vorm van ghb?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
Je moet ook liefde tonen aan mensen die van het geloof zijn afgedwaald is mij altijd geleerd.
Anders komen ze sowieso niet meer terug.
vreselijk dat conservatievequote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn omas vinden dat ook niet leuk aan mij
Mijn oma is conservatiever naar mij dan naar zichzelf toen ze 7 dochters kreeg bij 7 mannen.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma is conservatiever naar mij dan naar zichzelf toen ze 7 dochters kreeg bij 7 mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |