Ben jij wel eens 'per ongeluk' een vrouwen wc ingegaan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of voor viespeukjesdie vrouwen willen spotten
Niet eens per ongelukquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij wel eens 'per ongeluk' een vrouwen wc ingegaan?
Proef ik nu een conservatieve ondertoon?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik las net een topic over genderneutrale wc's
Maar dat is voor mensen die niet naar een mannen- of vrouwen-wc willen omdat ze zich niet man of vrouw voelen?
Als je naar Groningen zou gaan zou ik uiteraard met borden op het station gaan staanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maakte een gebbetje, om te kijken hoe je zou reageren.
Ik ga morgen naar Den Bosch.
Ik wel vaak met dronken kopquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij wel eens 'per ongeluk' een vrouwen wc ingegaan?
Ik hoorde het ja, heel spijtigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TOTOGOD
Ik hoorde dat je naar Groningen komt, helaas net als ik er niet ben
[..]
Daarom wilde ik jou ook meenemen naar het station van Groningen maar dat weigerde jij helaas
Ben met twee andere chicks, dan hebben we het wel héél bont gemaakt ...quote:
Zomgzomgomg ja he :squote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
omgggggg wat maak je toch een gekke dingen mee
Zijn dan ook vooral mensen met grote emotionele problemen die er een probleem van maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap het probleem nooit zo van die mensen die zich 'niet thuis voelen' in een bepaald toilet.
Als je een urinoir wilt gebruiken ga je naar herentoilet, als je ongesteld bent en zo'n prullenbakje nodig hebt ga je naar damestoilet, en anders ga je naar degene zonder rij toch.
Leuke jongens hoor Karel en Klaas. Vooral Karel. Hilarische kerelquote:
Nee ik behoor zelf tot een minderheidsgroep dus ik wil niet teveel hatenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Proef ik nu een conservatieve ondertoon?
mijn ex-oom heet karel en ik ging altijd onder de tafel zitten bij opa en oma als hij de kamer binnen kwamquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuke jongens hoor Karel en Klaas. Vooral Karel. Hilarische kerel
Pax gaat naar die ordinaire sloerietentenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan in wat voor soort etablissement je je begeeft
Hehequote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ex-oom heet karel en ik ging altijd onder de tafel zitten bij opa en oma als hij de kamer binnen kwam
Hij is elke week in de Blauwe Engelquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pax gaat naar die ordinaire sloerietenten
ahwwwquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HeheIk vond als klein jongetje mijn ooms ook wel een beetje intimiderend
Weet nog wel dat ik echt jong was en op een verjaardag kwam dat ik m`n tantes op hun wang zoende toen ik weg ging en dat ook bij m`n ooms wilde doen![]()
Toen maakte ze me wel duidelijk dat dat niet helemaal de bedoeling was
Ik was ook altijd bang voor de ooms met de hele grote zwarte baarden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik echt jong was en op een verjaardag kwam dat ik m`n tantes op hun wang zoende toen ik weg ging en dat ook bij m`n ooms wilde doen![]()
Haha ahh, mijn broertjes geven niemand een kusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |