altijd vies veel lawaaiquote:
Dan poolenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
Er is geen bowlingcentre in de stad en heb geen zin om ver weg te gaan
korenmarkt niet meer?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
Er is geen bowlingcentre in de stad en heb geen zin om ver weg te gaan
Dat is ook wel leuk jaquote:
google kent die nietquote:
Hm ja dat kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd vies veel lawaai
smerige onhygienische schoenen aan
ik kan het niet
gewoon die rails omhoog en lobitons aanhoudenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd vies veel lawaai
smerige onhygienische schoenen aan
ik kan het niet
niet slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:01 schreef Bolasie het volgende:
stel je moet er vandaag om 6 uur uit en stel je slaapritme is dusdanig naar de tering dat je pas in de ochtend kan slapen
godverdomme
heb je fiscaal recht tentamenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:01 schreef Bolasie het volgende:
stel je moet er vandaag om 6 uur uit en stel je slaapritme is dusdanig naar de tering dat je pas in de ochtend kan slapen
godverdomme
quote:
oh ik vond het juist een verademingquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]nog 10x liever fiscaal dan
ik haat vakken als sociologie/geschiedenis/wetenschap, ik wil gewoon rechtsgebieden
notarieel recht beste rechtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]nog 10x liever fiscaal dan
ik haat vakken als sociologie/geschiedenis/wetenschap, ik wil gewoon rechtsgebieden
saai man, is wat voor vrouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik vond het juist een verademing
Recht en psychologie was ook al zo'n genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |