Woei wat fijn!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:11 schreef GotC het volgende:
Lijkt me zo tof he, je huis gebouwd zien worden
Wij hebben de goed nieuws brief binnenAlle verklaringen ed zijn ook binnen, dus onze hypotheekman mag aan de slag. En waarschijnlijk start de bouw al in september, ipv rond de kerst
En dan, ruim geschat, zal het zo rond maart klaar zijn
ik zit nog in de eerste fase ben er nog niet uitquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Afgelopen weekend meubels besteld! Zo ben je de ene maand winkel in winkel uit aan het lopen en de andere maand ineens maar besloten om de bank, eettafel, salontafel en stoelen te kopen
Vooral het proberen te matchen van alles is nogal lastig gebleken.. Dat we uiteindelijk een hoop bij eenzelfde winkel hebben gekocht hielp daar wel bij..quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
ik zit nog in de eerste fase ben er nog niet uit
Vooruit, evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarde van een huis bepalen is echt heel lastig en kan eigenlijk niemand. Aan een taxateur heb je ook niet bijster veel imo.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:16 schreef faptist het volgende:
Super vette gif, Rockfire!
Gotc,
wat klinkt dat fiiiiijjjjnnnn. pics als het klaar is (L).
Bedankt voor de tips en ja jullie hebben gelijk. Kunstmatige geuren zijn altijd zo goor.. Robijn kledingverfrisser vind ik echt veel te intens bijvoorbeeld.
Heb het nu opgelost door overal schoon te maken met net iets meer schoonmaakmiddel.
Geen schoonmaakmiddellucht, maar wel fris.
Op de een of andere manier blijven dat soort luchtjes hier niet hangen..
ik zal wel iets verkeerds doen
Vandaag bij een 2e woning gekeken in dezelfde wijk. Veel buitenruimte, maar binnen was het veel te klein. Zo jammer, want garage, 2 schuurtjes en een prachtig aangelegde tuin.
Mag ik nog eens om advies vragen?
Het tussenhuis was we willen kopen staat te koop voor 250.000.
De kopers hebben het aangekocht voor 210.000 (aldus kadaster).
Ze hebben een nieuwe keuken, houten vloer in de woonkamer geplaatst en het balkon aangepakt.
Naar mijn inziens is 40k dan wel erg veel.
Iemand een tip voor een eerste startbod en wat zou jij doen als hoogste bod?
Ik weet dat het onzinnig is om te vragen, maar ik ken verder niemand die me hier advies in kan geven. Mijn schoonouders hebben altijd gehuurd en zien niet in waarom iemand een huis zou willen kopen (zulke mensen bestaan ook).
Mijn ouders zeggen dat ik het moet doen, maar kunnen me ook geen advies geven qua prijs. Geven alleen aan dat het heel fijn zal zijn om een huis te betrekken dat we niet eerst hoeven te verbouwen.
Ben verliefd geworden en ik ben bang dat ik me daardoor te veel laat leiden..
De makelaar vind het een prima prijs. Huizen in de buurt gaan voor 275 (maar die staan aan 'de' straat en dit huis staat daarachter. Ben ik het dus niet mee eens).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het namelijk niet handig met toekomstige opbergmogelijkheden in de trapkast, dan zit dit lichtpunt daar nogal in de weg.
Hey vinty,quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:45 schreef Vinty het volgende:
Ik kom me hier ook even voorstellen.. Na 12 jaar samen geweest te zijn gaan mijn zoon en ik samen verder. Ik heb een jaren 20 woning gekocht waar niet heel veel maar toch genoeg in te doen is.
Aangezien ik wel vrij handig ben wil ik zoveel mogelijk zelf doen, al zitten er wat klussen bij die gedaan moeten worden. Het plaatsen van een dakraam en het plaatsen van een nieuw kozijn.
Gelijk een vraag aan jullie. Ik ben op zoek naar een dakraam wat liggend is. Dus 140 breed en 60 hoog. Maar Google helpt me geen steek verder. Bestaat zoiets wel?
Top!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:02 schreef laziness het volgende:
Keuken kon geloof ik vier weken in het magazijn staan dus dat was bij ons genoeg speling.
Niet stucen nu! Zonde van je geld. Wij hebben een aantal flinke scheuren(niet gestuct btw)
Twee jaar wachten is het advies wegens het werken van de woning en dus scheuren.
Wat voor vloer is het?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:23 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
90m2 vullen is nog best een klus! De vloer van de oude bewoners moet eruit ivm asbestcontrole, dus moet een nieuwe leggen of zorgen dat hij heelhuids eruit wordt gehaald en dan weer teruggelegd, beetje jammer...
Nog geen idee, maar volgens mij laminaat en in de hal vloerzeil. Ga nog bellen en of het überhaupt lukt om het een beetje netjes eruit te halen. Kan veel geld schelen want het was verder nog prima in orde.quote:
Wij betaalden gewoon staandaard voorschot van 60 euro in de vve kosten voor enkel de verwarming. Die prijs veranderde ook niet. 60m2 trouwens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Even hier ipv nieuw topic. Bij mijn huurkosten zit ook een voorschot van rond de 100 euro per maand voor stookkosten. Voor 1 persoon natuurlijk best veel, maar als je minder verbruikt krijg je het weer terug. Nu moet ik nog stroom afnemen, maar volgens de wbv ook kookgas. Ze gaan het voor de zekerheid nog navragen, maar ik betaal dus stookkosten voor warm water, verwarming, (wat dan volgens mij op gas gaat) maar 't gas om mee te koken telt niet mee? Ik vond stroomkosten al meevallen (200 euro per jaar maximaal), maar dan vraag ik mij toch af hoe die stookkosten zo hoog komen... heb 90m2.
Alleen gas om te koken gaan ze uit van 65m3 dus met stroom zou ik dan rond de 240 euro uitkomen per jaar en mogelijk dus nog wat terug van de stookkosten als die lager blijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Wij betaalden gewoon staandaard voorschot van 60 euro in de vve kosten voor enkel de verwarming. Die prijs veranderde ook niet. 60m2 trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |