quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Te gecompliceerd en maar opgegeven?
Hij zal wel met de stroom vluchtelingen mee zijn gekomenquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:15 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ben je net naar Nederland geėmigreerd ofzo?
Dat was mijn vermoeden, maar dat is helemaal geen feit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:15 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar die 'goedbedoelde' comments leveren alleen maar vragen en verdenkingen bij zij huidige vriend op.
Onopvallende immigrant.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij zal wel met de stroom vluchtelingen mee zijn gekomen
Ben de laatste 5 jaar weinig in Nederland geweestquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:15 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ben je net naar Nederland geėmigreerd ofzo?
En het was dan nog waar, ook!quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ben de laatste 5 jaar weinig in Nederland geweest
Denken dat ik een vluchteling of zo benquote:
Heb je bakken geld verduisterd ofzo?quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:20 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Denken dat ik een vluchteling of zo ben![]()
De enige reden waarom ik zou vluchten is om meer geld over te houden.
Nee maar ik had vanwege het werk dat ik doe belasting kunnen 'ontduiken'. Door naar Spanje te verhuizen en meer dan 183 dagen per jaar het land uitgaan vanwege werk (wat geen probleem is).quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:21 schreef Poostema het volgende:
[..]
Heb je bakken geld verduisterd ofzo?
Ik raad je ten stelligste af bekentenissen te doen omtrent belastingontduiking op het internet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:24 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nee maar ik had vanwege het werk dat ik doe belasting kunnen 'ontduiken'. Door naar Spanje te verhuizen en meer dan 183 dagen per jaar het land uitgaan vanwege werk (wat geen probleem is).
quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:26 schreef Azpilicueta het volgende:
Anton, je bent hier onder vrienden, je kan gewoon eerlijk zijn.
Belasting ontduiking stond tussen aanhalingstekens. Dit is niets illegaals, voor zeevarenden in Engeland is er ook gewoon zo'n regel. Als zij meer dan 183 dagen per jaar het land uit zijn krijgen zij de belasting die zij hebben betaald terug. Helemaal niet zo spannend dus. Spanje kent ook zo'n regel. .quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:26 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik raad je ten stelligste af bekentenissen te doen omtrent belastingontduiking op het internet.
Laat maar. ben een beetje moe, denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:30 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Belasting ontduiking stond tussen aanhalingstekens. Dit is niets illegaals, voor zeevarenden in Engeland is er ook gewoon zo'n regel. Als zij meer dan 183 dagen per jaar het land uit zijn krijgen zij de belasting die zij hebben betaald terug. Helemaal niet zo spannend dus. Spanje kent ook zo'n regel. .
quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:31 schreef Poostema het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je de fun uit een topic kan halen, zeg.![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |