Echt walgelijk. Als San Marino nou 1-1 stond tegen Duitsland in de 80ste minuut a la.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Schaakspel he tegenwoordig al sturen ze nu wel aan op verlenging beide ploegen
belangen te groot. Ronde verder is weer dikke bonusquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt walgelijk. Als San Marino nou 1-1 stond tegen Duitsland in de 80ste minuut a la.
Dit si zo zielig
Wie is dat?quote:
jan dino als vrouwquote:
ik voel mij blijquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:29 schreef Drug het volgende:
[..]
vier die shit, er is weinig mooier dan dat
Ohh die. Fc kip dit datquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jan dino als vrouw
[..]
ik voel mij blijwat een feeeeeeest. Zondag pas uitslapen
Hij wil je.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha ik zei collega van piercing, 'wow echt, wow. Mag ik zien?' echt meteen
wanne ballenniet gedaan
Wat een subtiele player.quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:35 schreef Crack_ het volgende:
Hij moedigt mij ook aan om van die drugs te proberen om jezelf te leren kennen en shit, die theemeuk die je in ritueel met groep enzo gaat drinken en please
wrm nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha ik zei collega van piercing, 'wow echt, wow. Mag ik zien?' echt meteen
wanne ballenniet gedaan
ayahuasca. is wel zieke shit. maar die rituelen is beetje vreemdquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:35 schreef Crack_ het volgende:
Hij moedigt mij ook aan om van die drugs te proberen om jezelf te leren kennen en shit, die theemeuk die je in ritueel met groep enzo gaat drinken en please
arme Lewandowski <3quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
gelukkig
Kijk al die poolse mensen, ze kijken zo sad mweh
rtquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Hoezo, Portugal is een prachtig land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |