nee, kans verkeken met je koffiedrinken grapjequote:Op donderdag 30 juni 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pics in mijn DM pls.
Pls geen neppe walgelijks pics.
homoquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
Flippie kijk deze. Wat een sportman![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
Flippie kijk deze. Wat een sportman![]()
[ afbeelding ]
Shiiiiiiiit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, kans verkeken met je koffiedrinken grapje
moelullen wel jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja zo doe ik vaak mensen uitlullen
Ja Mortaxx kan nog geen partij kiezen helaasquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mortaxx vroeg me hier te posten
vind je me niet lief dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Mortaxx kan nog geen partij kiezen helaas
is sta aan de goede kantquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Mortaxx kan nog geen partij kiezen helaas
Zullen we dan toch maar koffie gaan drinken?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel jammer want heb net nieuwe kleren die ik wou showen
zelfoverschatting ookquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hyperintelligentie is soms ook een vloek.
Je bent een klb-er he, dat hoort niet. Net als Nederland-Duitsland. gezworen vijandenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je me niet lief dan?
Ik doe niet aan overschatting, noch aan onderschatting.quote:
o sry ik doe niet aan dat soort kinderachtig gedoequote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent een klb-er he, dat hoort niet. Net als Nederland-Duitsland. gezworen vijanden
alle klb'ers opkanjeren naar hun eigen forumquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent een klb-er he, dat hoort niet. Net als Nederland-Duitsland. gezworen vijanden
Het Nederlandse leger is een divisie van de Bundeswehr.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee sry ga liever geen koffie drinken met oppervlakkige meisjesquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we dan toch maar koffie gaan drinken?
(Als dit soort van omgekeerde psychologie was, dan ben ik er zojuist ingetrapt)
kom keertje naar aggaquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee sry ga liever geen koffie drinken met oppervlakkige meisjes
drm hbo jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik doe niet aan overschatting, noch aan onderschatting.
Zal jou eens oppervlakkig noemen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen wij een keer koffie drinken?quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet mezelf als een coole boy profileren tochquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o sry ik doe niet aan dat soort kinderachtig gedoe
snap ik, image enzoquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet mezelf als een coole boy profileren toch
Ach de wedstrijden zijn zo saai. Ze kennen net zo goed gelijk Italie kampioen makenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bijna voetbal. Werd tijd verdomme!
Dat zeg jij alleen vanwege Pelle.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach de wedstrijden zijn zo saai. Ze kennen net zo goed gelijk Italie kampioen maken
altijd zo quasi-interessant latijn er tussendoorquote:
jij bent mijn kampioenquote:Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach de wedstrijden zijn zo saai. Ze kennen net zo goed gelijk Italie kampioen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |