abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163418478
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:25 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als PM komt dit alleen maar des te meer pijnlijk naar voren, nu verschuilt hij zich alleen maar in het Europees Parlement. Ik zou hem wel willen zien onderhandelen voor Engels belang, die wordt compleet KO geslagen door de EU, net als met de Grieken destijds.

En vergeet niet dat 52% van de Engelsen wel in hem geloofd volgens het referendum.
Met twee zetels gaat hem dit niet worden.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163418503
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef Perrin het volgende:
Welke van de triomferende Brexiteers is wél mans genoeg om de klus te klaren waar ze zich zo sterk voor maakten?
Dat zullen we zien bij de gelegenheid van de volgende parlementsverkiezingen. Die zijn nog niet aangekondigd geloof ik.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 30 juni 2016 @ 20:33:30 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163418511
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:31 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik zou niet graag in zijn of haar schoenen willen staan naar het machtige en chagrijnige Europa toe.
Zeker niet nu de EU bloed ruikt en iedereen de Britse politieke zwakte overduidelijk kan zien.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_163418760
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat zullen we zien bij de gelegenheid van de volgende parlementsverkiezingen. Die zijn nog niet aangekondigd geloof ik.
Normaal gesproken moet dit ruim voor die tijd allemaal geregeld zijn. Dus daar op wachten is wat gek. Dat risico zullen ze ook niet willen nemen.
pi_163419059
Hoe gaat het momenteel met de waarde van de pond trouwens? Zakt deze nog steeds verder naar beneden?
  donderdag 30 juni 2016 @ 20:56:25 #81
38496 Perrin
pi_163419109
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:54 schreef MakkieR het volgende:
Hoe gaat het momenteel met de waarde van de pond trouwens? Zakt deze nog steeds verder naar beneden?
Vrij scherp dalend weer vandaag.

http://finance.yahoo.com/q?s=GBPUSD=X
pi_163419760
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:56 schreef Perrin het volgende:

[..]

Vrij scherp dalend weer vandaag.
Als zich dat bestendigt is het een mooie kans voor de Britten om weer te gaan produceren en te exporteren, ipv te leunen op de parasieten van de City .
pi_163419791
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als zich dat bestendigt is het een mooie kans voor de Britten om weer te gaan produceren en te exporteren, ipv te leunen op de parasieten van de City .
Ik heb geen idee, maar wat produceren ze dan?
Make my day!
  donderdag 30 juni 2016 @ 21:16:54 #84
38496 Perrin
pi_163419853
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:15 schreef agter het volgende:

[..]

Het begon daar ooit met de textielindustrie..

Wie weet kunnen we over een paar jaar bij de Action goedkope 'Made in England'-boxershorts aanschaffen. :X
pi_163420007
quote:

[..]

Concurreren op loon met Polen of China gaat ze vast lukken inderdaad.
pi_163420070
Gove heeft Johnson op het allerlaatste moment laten vallen en een dolk in zijn rug gestoken. Met name de woorden die Gove gebruikte waren funest. Boris wilde volgens zijn vrienden geen 2e Corbyn zijn en de partij splitten. Hij had op zulke korte termijn geen tijd meer om zijn plan te wijzigen of andere belangrijke steun te krijgen.

Ach ja, hij kan het circus even afwachten totdat een comeback mogelijk is bij de volgende verkiezingen. May zet overigens hoog in bij de EU onderhandelingen. Als de UK de zin niet krijgt dan worden wat haar betreft EU bewoners gedwongen terug gedeporteerd naar hun thuisland.
  donderdag 30 juni 2016 @ 21:26:09 #87
38496 Perrin
pi_163420165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:23 schreef Nintex het volgende:
Gove heeft Johnson op het allerlaatste moment laten vallen en een dolk in zijn rug gestoken. Met name de woorden die Gove gebruikte waren funest. Boris wilde volgens zijn vrienden geen 2e Corbyn zijn en de partij splitten. Hij had op zulke korte termijn geen tijd meer om zijn plan te wijzigen of andere belangrijke steun te krijgen.
Die nare Gove roept 'boe' en Boris kiest het hazenpad.
pi_163420197
quote:

[..]

Niet zoveel geloof ik. Maar ze hebben er nog ambachtslieden en ze hebben prima technici dus misschien is het een idee voor de toekomst.
pi_163420203
quote:
18s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

Die nare Gove roept 'boe' en Boris kiest het hazenpad.
Zijn voorheen grootste supporter en 'vriend' noemt hem ineens niet geschikt en ongekwalificeerd. Dat was wel iets meer dan 'boe'. Narcist Gove kwamt tot de conclusie dat hij dan maar de partij moest leiden als meest geschikte kandidaat.
  donderdag 30 juni 2016 @ 21:29:08 #90
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_163420234
quote:

[..]

In de pies & pastries industrie gaat meer dan een miljard pond per jaar om, maar dat is allemaal voor binnenlandse consumptie :')
  donderdag 30 juni 2016 @ 21:29:51 #91
38496 Perrin
pi_163420250
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

Zijn voorheen grootste supporter en 'vriend' noemt hem ineens niet geschikt en ongekwalificeerd. Dat was wel iets meer dan 'boe'.
Dan zet je zo iemand in de hoek als een backstabber en ga je vol voor je eigen sterke verhaal?

Boris was al dagen aan het backtracken. Dit kwam hem allemaal prima uit. Hij laat er geen traan om dat hij zich niet verkiesbaar stelt.
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2016 @ 21:39:35 #92
137949 Disana
pi_163420596
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:29 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dan zet je zo iemand in de hoek als een backstabber en ga je vol voor je eigen sterke verhaal?

Boris was al dagen aan het backtracken. Dit kwam hem allemaal prima uit. Hij laat er geen traan om dat hij zich niet verkiesbaar stelt.
Johnson stond meteen na de uitslag met z'n mond vol tanden, alsof hij niet op een Brexit had gerekend. Ik denk dat hij had gehoopt zijn studiemaatje elegant te kunnen wippen.
pi_163420610
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:29 schreef Perrin het volgende:

[..]

jonreed twitterde op donderdag 30-06-2016 om 21:30:00 Gove's surprisingly honest campaign slogan: "I could not be PM, I'm not equipped to be PM, I do not want to be PM." https://t.co/IkeqjhkFXt reageer retweet
BiancaJagger twitterde op donderdag 30-06-2016 om 21:08:23 Can you believe anything Gove says? Remember when he said ''the one thing I absolutely don't want to do is to be P…https://t.co/VqTiyomG24 reageer retweet
Peston twitterde op donderdag 30-06-2016 om 18:28:42 Important: at Times biz summit yesterday @rupertmurdoch said he had doubts about @BorisJohnson & wished Gove would run reageer retweet
  donderdag 30 juni 2016 @ 21:54:40 #94
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163421072
quote:

[..]

Telkens lees ik woorden zoals 'als', 'zou kunnen' en 'misschien' bij dit soort beweringen. Echt veel vertrouwen geeft dat niet.

Al meerdere malen is het duidelijk gemaakt in de Brexit-topics dat het VK fucked up is. Ze hebben een handelstekort, teveel diensten, te weinig maak-industrie. En met investeringen (voor bijv. meer waardevolle productiefaciliteiten) die nu al teruglopen, wordt het steeds lastiger om de economie om te vormen naar één met geen handelstekort. Ondertussen zijn de credit ratings lager geworden, waardoor het meer kost om geld te lenen voor die noodzakelijke investeringen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163421758
quote:

[..]

Prachtig voetbal _O_ Alleen importeren ze op grote schaal 12 jarige ventjes die leuk kunnen voetballen bij allerlei Europese clubs. Breekt er 1 door zijn ze spekkoper. De rest kijken ze later niet meer naar om. Ik hoop dat deze praktijken snel tot het verleden horen door de Brexit. Kinderhandel op zulke grote schaal (in deze bedrijfstak dan) vind je alleen maar daar.

Dat was eigenlijk het enige leuke van Engeland wat ik me kan verzinnen. Oh ja, een hoop goede muzikanten ook.
pi_163427041
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:23 schreef Nintex het volgende:

Ach ja, hij kan het circus even afwachten totdat een comeback mogelijk is bij de volgende verkiezingen. May zet overigens hoog in bij de EU onderhandelingen. Als de UK de zin niet krijgt dan worden wat haar betreft EU bewoners gedwongen terug gedeporteerd naar hun thuisland.
Uhh had Boris Johnson dan ook niet een dolk in Cameron zijn rug gestoken door in het Brexit kamp te gaan zitten en zijn partijgenoot te dwarsbomen. Ik zie ergens wel een patroon terugkomen, De steker wordt gestoken _O-
  vrijdag 1 juli 2016 @ 05:35:13 #97
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163427492
Niks aan de hand. Eigenlijk is het wel logisch. The Conservative Party is verdeeld, zowel qua kiezers als qua politici. Logisch dat ze dan iemand van het midden nemen en niet 1 van de "extremisten" (zowel Remain als Leave): makkelijker verteerbaar voor de politici en gunstig om de conservatieve kiezer aan zich te blijven binden.
pi_163430601
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:54 schreef Falco het volgende:

[..]

Telkens lees ik woorden zoals 'als', 'zou kunnen' en 'misschien' bij dit soort beweringen. Echt veel vertrouwen geeft dat niet.

Al meerdere malen is het duidelijk gemaakt in de Brexit-topics dat het VK fucked up is. Ze hebben een handelstekort, teveel diensten, te weinig maak-industrie. En met investeringen (voor bijv. meer waardevolle productiefaciliteiten) die nu al teruglopen, wordt het steeds lastiger om de economie om te vormen naar één met geen handelstekort. Ondertussen zijn de credit ratings lager geworden, waardoor het meer kost om geld te lenen voor die noodzakelijke investeringen.
De beschikbaarheid van kapitaal voor investeringen is in heel de EU een probleem in dit met name door de City geperverteerde kapitalisme. En dan heb ik het over investeringen he, niet over het opkopen van bedrijven door hedge funds, een wat hogere rente maakt het verschil niet.

Die City ontrekt niet alleen kapitaal aan de productie, maar ook talent. Een heleboel knappe koppen worden weggelokt door het geld en gaan met geld in cijfertjes goochelen ipv hun talent te gebruiken om iets te maken dat mensen willen hebben of een dienst te leveren waar mensen van genieten. Uiteindelijk moet de welvaart toch daar vandaan komen.
pi_163430909
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 30 juni 2016 14:24 schreef tong80 het volgende:

Te laat Britten. De zelfverklaarde helden verlaten inmiddels het zinkende schip.

:P
De Britten hebben gewoon te veel naar The Voice gekeken. Kan me nog steeds niet voorstellen dat een Brexit wordt doorgevoerd op basis van 1 belrondje, maar goed.

MP of niet, Johnson kan in elk geval een complexe stad besturen. Nexitkoning Wilders heeft naast zijn tweedekamerzit een blauwe maandag als gemeenteraadslid op zijn CV. OK, een paar moties waarop alleen hij gestemd heeft en wat medewerkerdingen, in het bureaucratisch apparaat. Zou onze held zelfs maar een eigen bedrijf kunnen runnen? Als die aan de bak moet..

Anyways, back to Johnson.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 01-07-2016 13:21:06 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_163441334
quote:

[..]

Financiële diensten, auto's, militair materieel, entertainment, chemicaliën, drank & tabak, farmaceutische producten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')