Als er mensen op blijven reageren waarschijnlijk wel.quote:
Voel je je buiten gesloten ofzo?quote:
wel in de 'oude' subpoulequote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:06 schreef TheArt het volgende:
1e in de subpoule op Scorito
Met dank aan Theuns, Laporte, McLay en Enger![]()
TDF / De FOK!Scorito wielermanagerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:06 schreef TheArt het volgende:
1e in de subpoule op Scorito
Met dank aan Theuns, Laporte, McLay en Enger![]()
Oude subpoule? Whut? Is er een nieuwe?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:09 schreef franklop het volgende:
[..]
wel in de 'oude' subpouleen je zit in het verkeerde topic TDF / De FOK!Scorito wielermanager
zie de OP in het Scorito topic, FOK! en Scorito zijn samenwerking aangegaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oude subpoule? Whut? Is er een nieuwe?
Ik zit nu grotendeels op de machtssprinters.quote:
ik gok op Valverdequote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zit nu grotendeels op de machtssprinters.
Ik kan er helemaal naastzitten maar ik weiger m'n kansen te spreiden
Mja, ik denk dat het niet steil genoeg is voor Piti en dat in ieder geval Sagan 'm erop legt (en hopelijk Bling/Kokkaaaar ook)quote:
Wat pijnlijk dat je helemaal onderaan staat in de subleague.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Je moet met Piti ook altijd maar afwachten of hij er zin in heeft.
Zullen wij morgen weer precies hetzelfde team opstellen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat pijnlijk dat je helemaal onderaan staat in de subleague.
Hoorde dat ie gevallen wasquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:10 schreef Bugno het volgende:
EBH misschien toch maar opstellen. Roerde zich vandaag ook enigszins
Niet alleen in de subleague.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat pijnlijk dat je helemaal onderaan staat in de subleague.
De tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zullen wij morgen weer precies hetzelfde team opstellen?
Volgens de Twitter van DD is ie ok. Mm, Vuillermoz is ook een interessante naam denk ikquote:
Toch nog 200 mensen die vergeten zijn hun team op te stellen voor gebleven.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Praat jezelf niet de put in. Er zijn zowat 1100 deelnemers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |