quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, sensation Black dus, is toevallig 2 juli
godver meen je deze??quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou wel willen weten waar die waarschuwing voor is a.s. zaterdag bij dat feest? Mogen zelfs geen auto's onder de arena parkeren. Best wel grootse dreiging dan.
Yep, rugzakken zijn ook verboden. Wat je in godsnaam met een rugzak moet op zo'n feest is mij onduidelijk.quote:
Bammetjes, fles cola, fototoestel, een extra paar schoenen en een explosief.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, rugzakken zijn ook verboden. Wat je in godsnaam met een rugzak moet op zo'n feest is mij onduidelijk.
En wat drugs.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bammetjes, fles cola, fototoestel, een extra paar schoenen en een explosief.
Preventie. Maar idd dikke kans dat er onverlaten iets gaan flikken dan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou wel willen weten waar die waarschuwing voor is a.s. zaterdag bij dat feest? Mogen zelfs geen auto's onder de arena parkeren. Best wel grootse dreiging dan.
Sensation Brown?quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:23 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga trouwens niet bij sensatino white werken zie ik
maar bij 2 andere fissa's
Er was een concrete bedreiging binnen gekomen voor dat feest.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Preventie. Maar idd dikke kans dat er onverlaten iets gaan flikken dan.
Ik heb een lichtgetint vermoedenquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er was een concrete bedreiging binnen gekomen voor dat feest.
Oh? achja dit zal steeds normaler worden. Zou gewoon gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er was een concrete bedreiging binnen gekomen voor dat feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |