Oh dat wil ik wel tekenen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat ik blijf terugkomen en elke keer zo teleurgesteld ben met de userbase daar. Feitelijk is het een petitie tegen mijn gebrekkige discipline.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Godver werd net gebeld door uitzendbureau maar was aan het mastruberen durfde niet op te nemen
Uff zsm terugbellen zegge ze
quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Godver werd net gebeld door uitzendbureau maar was aan het mastruberen durfde niet op te nemen
Uff zsm terugbellen zegge ze
Duurt wel ff toch voordat dat het systeem uit is.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
jij bent echt een beter mens geworden sinds de drugs uit je systeem zijn
Gaan ze hoink nu zoeken?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
Ik krijg straks een klysma en een anaal onderzoek in het ziekenhuis jongens.
Als je nog iets lelijks tegen me wil zeggen, stimorol, is dit je kans.
En als je Braddie heet en altijd buiten adem bent?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Inderdaad nooit opnemen als je masturbeert. Ben je helemaal buiten adem.
huh wow waarom?quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
Beter maak je mooie vlogquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
Als je nog iets lelijks tegen me wil zeggen, stimorol, is dit je kans.
ja nou en ik moet toch wat zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2016 10:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Duurt wel ff toch voordat dat het systeem uit is.
Dan gewoon zuurstoftank op je rug hangen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En als je Braddie heet en altijd buiten adem bent?
Boeiend, zeg altijd gewoon dat ik met hardloopintervaltraining bezig was.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Inderdaad nooit opnemen als je masturbeert. Ben je helemaal buiten adem.
Jammer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |