abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_462316

En hier weer verder...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_462326
Ben ff weg geweest. In die tijd is de alcohol behoorlijk toegeslagen geloof ik. Veel geschreeuw en gelach. Bi stelt voor toga's te gaan ruiken. We horen Vanilla Ice. Dan krijgen ze weer een aanwijzing in de DBK. Ik mis het helaas. Iets over voorbeeldige herinneringen. Dan mogen ze weer iets pakken. Ze maken veel herrie, het ligt geloof ik in de voorraadkamer.

Het is een camera . Iemand roept heel erg hard au en dan pislul. Is het Ferdi? Iets met zijn voet. In de woonkamer staat een zwart scherm met een blauwe figuur erop geschilderd. Koos steekt zijn hoofd erdoor. Ondertussen hoor ik hele harde muziek.

De blauwe figuur is een dame. Ferdi voelt zich op en top vrouw zegt ie. Robin maakt een foto van Koos met zijn hoofd door het schot.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 00:19]

zondag 12 november 2000 @ 00:19:07 #3
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462327
Via de stem kijken de bewoners in de voorraadkamer.
Ze vinden daar grote kartonnen platen met beeltenissen waar het hoofd van mist (is vast een naam voor... ?)
Door hun hoofd erdoor te doen mogen ze polaroidfoto's maken.
Onder begeleiding van een technodeuntje gaan ze poseren.
F. danst naar hartelust op de muziek.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_462335
Er staan inderdaad een paar van die kartonnen borden in de kamer met afbeeldingen van beelden erop; op de plaats van het hoofd zit een gat om je hoofd door te steken en dan...FLITSSSSS!!

Kim is aan de beurt, Hieke steekt haar hoofd erdoor en Ferdi roept: neee, die andere Kim!!

zondag 12 november 2000 @ 00:24:05 #5
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462342
B. maakt groepsfoto's
pi_462350
Robin maakt een groepsfoto, nu Hieke ook.
Dit zal wel even zo doorgaan tot de foto's op zijn.

Nu U2 uit de speakers (YES! sorry..)

Foto, foto, foto, etc.

zondag 12 november 2000 @ 00:32:32 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462360
Nu het BB2000-lied van Ali & co.
pi_462366
Meebrullen met Darius en het BB-lied.
Hieke danst behoorlijk innig met Ferdi.
Ferdi's laken glijdt van zijn bovenlichaam en hij laat het eerst maar zo.

Geluid errrg slecht

Hieke friemelt aan haar kleding en danst nu met blote buik.

pi_462370
En ik val gezellig midden in het gekweel van Gordon

Beeld staat stil, geluid nu ook weg...

Net de laatste tonen nog ff meegepikt. Bi roept om een groepsfoto.

Nieuw muziekje waarop Hieke zeer close danst met Ferdi. Hij zingt mee. Bi natuurlijk hoor je overal bovenuit. Ook Georgie en Kim houden van Krezip en schuifelen samen. Dees danst met Bianca.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 00:40]

zondag 12 november 2000 @ 00:37:34 #10
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462373
Nu Gordon met 'blijf'.

F. : ik sta nooit leuk op foto's

Koos bemoeid zich met de foto's.
Koos : ik heb er nog 1 hoor, en zegt dat hij nog een rolletje heeft.

Nu de muziek van Krezip.

pi_462384
Bianca wil een foto maken van Hieke en Ferdi, maar dan wordt Krezip gedraaid en Hieke wil eerst dansen. Dit doet ze dan ook met...ach ja.

Ze denken dat dit het laatste nummer is, maar nee.

pi_462387
Met een relaxed muziekje op de achtergrond, bekijken ze de net genomen foto's. Hieke maakt en groepsfoto van de andere bewoners op de bank.

Ondertussen wenst een voor mij onbekende zangeres iemand alle goeds toe. Nummertje afgelopen en we gaan over op iets steviger muziek (Krezip). Georgie en Kim zitten op de bank. Koos loopt wat rond, grapte net dat iedereen zo fotogeniek is. Ferdi krijst wat, Bi ook. Dan poseren Hieke en Bianca samen. Flits!

Koos wil een foto van de 4 dames. Ze poseren ook nog eens met z'n allen en hebben veel pret.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 00:48]

pi_462393
Hieke maakt nog een groepsfoto.
Bianca en Hieke knuffelen even.
Koos wil alleen met de meiden op de foto:
'Dus doet mijn een lol..'
Nog een nummer van Krezip.
Ferdi slaakt een oerkreet.
Er blijkt nog een rolletje te zijn dus ze gaan nog even door.
pi_462401
George Baker en zijn kleine groene zakje nu.
  zondag 12 november 2000 @ 00:50:53 #15
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462404
Nog meer Krezip zo te horen.

H. en B. dansen en zijn even close daarna.
De cameraman zoomde even sneaky in.

Iedereen danst nu op George Baker.
Ja, ook Koos !!

pi_462415
Ferdi houdt Hieke stevig vast en zingt mee:'Never tear us apart..'

Als dat is afgelopen zetten ze spontaan het nummer van Ali in acapella. Maar dat is nergens voor nodig, er komt nog meer muziek. Ze zingen mee:'lalalalalala Brasil Brasil!'

Ferdi beschuldigt Bi van piemels willen kijken. Hij heeft nix aan onder zijn laken zegt ie. Danst dan enthousiast verder met Hieke. Georgie houdt zijn Kimmie ook stevig vast en ze schuifelen wat.

Nummertje met sirenes erin nu. Robin danst een soort polonaise met Dees. Koos laat zijn schouderbandje weer eens afzakken als hij bij Georgie op de keukentafel gaat zitten.

Dees en Robin raken ook steeds inniger verstrengeld. Nieuw nummer weer en:

Reclame...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 01:03]

zondag 12 november 2000 @ 01:01:01 #17
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462426
F. zoekt nog steeds H. op, en danst even later even 'dirty' met haar.

R. en D. hebben elkaar nu ook gevonden.

pi_462452
Op stream 1 zien we de buitenkant van de keukendeur. Op 2 horen we een muziekje dat zegt dat we vooral moeten dansen. We zien wat vage figuren in de verte door de woonkamer strompelen. Herken nu Koos die aan zijn schouderband staat te sjorren Hij gaat op de bank zitten. Op een andere bank ligt ook iemand. De rest is in de keuken, niet goed te zien.

Hoor Bianca hard lachen en dan:

Reclame...

Weer terug zien we Robin en Dees dansen. Robin zegt dat ze nog lang niet moe zijn. Bi gilt iets over tequilla, ouzo, bier en ziek worden. De muziek is te hard om er verder iets van te verslaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 01:14]

zondag 12 november 2000 @ 01:20:15 #19
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462482
Het leek even of de muziek afgelopen was.
H. was even close met G.
G. ligt op de bank (zere nek ?)

F. : Hieke !
H. : wat moet je nou weer ?

Nu de muziek van Doe Maar : Belle Helene.

R. danst nu met H. , en zegt dat hij haar een lekker wijf vindt, en vindt H. de kanshebber van iedereen.
R. : wat ik denk zeg ik !

pi_462486
'De Stem' zegt iets over de voorraadkamer. De fotorolletjes zijn op, misschien de camera inleveren?

Na een korte stilte begint Ernst Janz te zingen over Belle Helene. Iedereen is weer enthousiast:'Doe Maar!' Hieke danst met Robin. Hij heeft het over haar vriend:'Hij is gek als ie je niet ten huwelijk vraagt..' Zegt dat ze ook Indy heeft en een fanclub vanmiddag. Als ze vrijgezel was zou Ferdi haar man hier zijn, en hij en Koos vinden haar ook te gek lekker! Hij probeert haar dus wat op te beuren. Ze zegt als ie over Ferdi begint dat ze dat weet, ze zijn hele goede maatjes. Hij zegt dat hij haar een goede kanshebber vindt om te winnen.

Another one bites the dust klinkt nu. En iedereen swingt wat heen en weer. Hibbediehop zingt Ferdi. Georgie rapt ook een regeltje.

Ze hebben het over Ferdi en een rups eten. Hij vraagt of hij het zal doen. Bi en Hieke willen het niet, strax wordt ie ziek.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 01:23]

zondag 12 november 2000 @ 01:23:39 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_462494
01:25 uur
Het 'feest' is nog in volle gang. Fewrdi is (alweer!) aangeschoten. De groep heeft dolle pret om hem.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 12 november 2000 @ 01:30:59 #22
2705 cynix
is verdwaald
pi_462511
01:30 uur
De plaat is weer afgelopen. Volgende. 'It's a one night affair'. Kan even niet op de naam van de groep komen. Weer een dansplaatje iig. Fewrdi danst alleen met een bierflesje in z'n handen. De groep is jolig. 'YMCA' volgt.

(Hoewel deze 'joligheid' volgens Ed dus geveinst is...)

Verschillende screenshotjes van het 'feest '.

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 02:44]

pi_462513
Spargo zingt over een one night affair. Bianca klinkt enthousiast als ze het hoort.

Ferdi staart uit het raam en gaat dan een beetje dansen in zijn eentje. Bi zingt onvermoeibaar mee.

*Qt wordt wel erg moe van dat valse gekrijs

Spargo is goed vindt Bianca. Maar 3 hits gehad, maar ze blijven goed zegt ze tegen Dees.

Village People maar weer. Met YMCA nu. Hoeveel cd's hebben ze daar?? Tijd voor wat sponsering misschien... De bewoners zijn de beperkte keus nog niet zat zo te horen.

Ik hoor iets over niet janken. Maar er wordt ook gelachen. Robin is aan het woord. Ontroerd door het moment. Hij zegt dattie een sentimentele lul is. Neem nog een baco zegt de rest. Ferdi:'Je laat je wel kennen hier' Veel gelach. Robin is gewoon blij, hij geniet, het is veel leuker dan hij verwacht had, ze zijn allemaal leuke mensen. Je ziet het zegt ie, als ik alcohol op heb.

Hieke verzekert hem dat hij de grootste bikkel is omdat ie dit nu laat zien. Herhaalt dat een paar x. Robin wil nu wel weer muziek. Hij krijgt zijn zin.

Ferdi wiegt uitdagend met zijn heupen op de muziek. Hij staat op de tafel en de rest moedigt hem aan. Gaat dan op de grond verder met Hieke. De rest danst ook wat.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 01:38]

zondag 12 november 2000 @ 01:36:27 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462524
R. huilt !!

R. : wat een sentimentele klootzak ben ik , een watje.
R. : jullie zijn allemaal zo aardig. Ik had het veel zwaarder verwacht.

Iedereen staat om R. heen.
H. omarmt R.
R. lijkt van zijn emoties te balen.
F. schudt hem de hand.
H. tegen R. : je bent een topper.
R. : ik ben gewoon een watje.

pi_462538
Het is nu echt een zooitje in het huis.
Ferdi en Robin zijn zoiezo bezopen Bianca zwaar aangeschoten.
Ze dansen en zingen luidkeels mee.

Georgie en Kimmie wat rustiger, dansen met elkaar...

Koos en Hieke zijn ook aangeschoten volgens mij..

blabla
  zondag 12 november 2000 @ 01:46:15 #26
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462551
Muziek : 'hey, what's wrong with you...'.

F. stond met H. te dansen toen G. iets (ijs?) bij H. achterin haar rok gooide.
H. gilt even en zegt 'haal het er zelf dan ook maar uit'.

G. zit rustig op een stoel.

R. weer bij H.
R. : jij bent een topper. Ik heb het je gezegd he !

F. danst nu met D.

G. stond even stiekum met Kim te zoenen in de keuken.
F. ziet het en schreeuwt hun terug : 'HEY !'.

zondag 12 november 2000 @ 01:47:22 #27
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_462554
Earth Wind & Fire nu - iedereen schreeuwt mee.

G : Kimiiiiiiieeeeeee

pi_462555
Georgie vertelt dat hij altijd anders naar dronken mensen kijkt. Hij zit op een stoel tegen iemand buiten beeld te praten.

Dees en Ferdi dansen samen op een sukkelig nummertje:'Oweeooweeo, summertime...'

Kim gaat ook weer dansen:'Do you remember that time in September' (EW&F natuurlijk... Thnx Zeeuws Jongetje )

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 01:49]

zondag 12 november 2000 @ 01:51:00 #29
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_462564
Hieke en Kim praten over als ze het huis uit gaan.

"Lekker stappen met z'n 4-en (F+H+G+K?)in Groningen/Amsterdam."

Destiny's Child nu ; mannen worden gek van vreugde.

zondag 12 november 2000 @ 01:52:13 #30
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462568
F. lijkt steeds meer los te komen.
Hij zit b.v. even aan het bh-bandje van Kim te trekken.

Zie R. , Ko. en B. in de huiskamer kletsen.
De andere 5 dansen in het middengedeelte.

zondag 12 november 2000 @ 01:55:36 #31
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_462576
Ferdi danst (weer) met Hieke.

Sade - Sweetest Taboo. Fewdi moet lachen om tekst. ("That's why I'm in love with you etc.)

pi_462594
Mijn beeld staat bevroren op Hieke en Ferdi in een innige omhelzing. Dan wil ze hem iets in zijn oor fluisteren. Schrijft het dan met haar vinger op zijn hand ofzo. Niet te volgen dus. Maar ze doen erg intiem.

Ben ff weggeweest

Ferdi en Hieke schrijven nog steeds teksten aan elkaar met hun vinger. Ze zeggen alleen halve zinnen en jaja, hmm hmm. Kan ik nix van brouwen. Dees en Robin dansen op de achtergrond.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 02:07]

zondag 12 november 2000 @ 02:06:38 #33
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_462606
Ja, ze zijn idd een soort geheimtaal aan het tekenen die ze zelf ook niet kunnen volgen.

<objectieve modus off>
Superpuberaal gedrag

pi_462633
Ze krijgen de weekopdracht. Ze moeten 2 levensgrote beelden maken voor in de tuin. Gips gieten. Van elkaar armen en benen in gips gieten. De beelden mogen uit verschillende mensen opgebouwd worden. Ze krijgen vaseline zodat het niet blijft kleven aan hun huid en haar. Het moeten geloof ik een mannelijk en een vrouwelijk beeld worden.

'De Stem' zegt dat het een onderdeel is van de weekopdracht. Ze hoeven nog nix in te zetten nu. Het is wel het handigst als ze nu beginnen. Ze protesteren dat ze aangeschoten zijn, ze doen het morgen wel.

Robin wil muziek. Gaat dat vragen in de DBK. Hij vindt alles best maar wil wel muziek. Hij krijgt zijn zin.

Robin wil nu beginnen. Bi niet. 'De Stem' en Robin zeggen dat ze alleen muziek krijgen als ze nu gaan gipsen. Ferdi zegt tegen Hieke dat ze nog niet uitgesproken zijn.

Georgie heeft wel zin om zich te laten gipsen. Hij verveelt zich toch. Hieke is verbaasd dat de biertjes al op zijn. Robin leest de aanwijzingen voor het gipsen op. Hij zegt dat ze zijn buik moeten nemen want hij heeft blokjes en Georgie niet.

Ze overleggen druk met elkaar hoe ze dit het beste kunnen aanpakken. Met muziek erbij, dat wel

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 02:25]

zondag 12 november 2000 @ 02:22:25 #35
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_462651
F+H krijgen nu commentaar van de medebewonders dat ze zitten te schrijven.

Terwijl de meesten zich met de weekopdracht bezig houden, danst Desiree in d'r eentje door.

pi_462676
Bianca zet Georgie in de vaseline. Kim kijkt toe.

Kim gaat haar ringen afdoen, ze verwacht een kliederboel. G doet alsof ie zijn onderbroek alvast uitrekt. Kim met een zenuwachtig hoog stemmetje (en vast een rood hoofd ): 'Waarom krijg ik mijn ringen nou niet af hihi?!'

Kim gaat Georgie gipsen nu. Ze staan in de badkamer. Er staat ook iemand op het kippenhok. Robin is dat. Hij schreeuwt Topper naar iemand over de schutting. En: 'BigBrother Robin hier....' Hij blijft er bijna in, zo'n goede grap vindt ie het.

Dees en Koos roepen hem tot de orde. Dees klinkt streng: 'Je mag buiten blijven, maar je mag niet op het kippenhok'

Koos is ook niet gelukkig met de situatie, het mag normaal ook niet. Dus nu ook niet doen.

Robin houdt een heel verhaal tegen Dees, Koos en zijn ouders. Hij is niet aangeschoten. Heeft genoeg gedronken om te weten wattie doet. Laat hem nou maar, hij wil gewoon ff hier staan. Als ie dronken was, was hij allang omgevallen.

Hij komt niet helemaal uit zijn woorden. Dees lacht wat. Hij zegt dat ze ook naar binnen moet omdat ze geen jas aan heeft en hij wel. Hij voelt zich perfect, laat maar ff zitten zo.

Vertelt aan ons allen hoe hij zich voelt. Heeft dit ff nodig, zal niet over de schutting kijken of roepen. Als ie eruit moet binnenkort, heeft ie dit toch maar gehad ofzoiets... Hij heeft gehuild, is een watje maar dat maakt niet uit. Heeft het naar zijn zin hier gehad.

Dees komt ff later met Ferdi buiten kijken. Ze probeert hem over te halen mee naar binnen te gaan. Hij baselt wat over zijn ouders. Die wil ie niet in verlegenheid brengen. Dees is bang dat hij in slaap valt. Hij verzekert haar dat hij zo naar binnen komt. Nog 5 minuten. Zijn gezicht komt op het beeld Ik dacht zijn blokjesbuik en niet dat van Georgie, geloof hem maar.

Dees blijft komen om hem te halen. Elke 20 seconden ofzo. Het begint licht te irriteren geloof ik. Hij zegt er wat van en ze druipt weer af. Vertelt dat hij het heel erg naar zijn zin heeft gehad. Als wij hem nu wegstemmen heeft ie een leuke tijd gehad.

Gaat staan op het kippenhok. Noemt alle auto's op die op het parkeerterrein staan. Komt er niet helemaal uit. Zegt dat hij het niet ziet, hij gaat naar bed want hij ziet helemaal nix meer. Dan:'Dit ben ik niet, pap en mam sorry dat ik zo raar doe!' Hij stapt van het kippenhok af en loopt naar binnen. Ondertussen verzucht hij dattie over zijn nek moet en roept Jezus aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 02:47]

zondag 12 november 2000 @ 02:43:13 #37
2705 cynix
is verdwaald
pi_462708
02:40 uur
Robin is op het kippenhok geklommen. Desiree is mee naar buiten gelopen. Ze is bezorgd dat-ie er af gaat vallen en vraagt hem naar beneden te komen. Robin weigert en wil even tijd voor zichzelf. Hij is trouwens dronken...

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 02:45]

pi_462714
Robin zit op het kippenhok en wil er niet af komen.
Zit op de kamera te mopperen, Watjepatatje.
als ik drank op heb word ik sentimenteel...
hij vind het niet als nederland hem weg genomineerd.
Robin mopperd op desiree dat ze naar binnen moet, direct word je zieeeeeeeeeek!
deciree gaat naar binnen, en robin begint weer over het nomineren..

hij proberd nu auto's op te noemen, lukt niet helemaal.

" Silence is also a form of speech."
  zondag 12 november 2000 @ 02:48:13 #39
2705 cynix
is verdwaald
pi_462718
02:45 uur
Robin staat nu rechtop op het kippenhok en kijkt over het hek. Hij noemt de auto-types op die hij in de verte ziet, maar komt amper uit z'n woorden: "Een witte Opel Asco... eeh nee, een groene eeh, een witte, eeh ik zie 't gewoon niet...".
pi_462721
Binnen speelt de muziek nog steeds: 'Burnin' down the house' Robin vraagt aan Koos waar iedereen is. In de badkamer blijkt. Koos vraagt zich af waar Ferdi is.
  zondag 12 november 2000 @ 02:50:58 #41
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462724
R. is gaan zitten op het kippenhok.

D. komt weer naar buiten en wil dat R. van dat hok af komt.
R. zegt dat zij over 5 minuten weer moet komen, dan komt hij eraf.
Even later komt D. weer.
Weer zegt R. : over 5 minuten. Nu op kwade toon.
D. is bang dat hij daar in slaap gaat vallen.
R. wil dat zijn hoofd op het beeld komt en niet die van G.

D. gaat toch maar naar binnen.

R. mijmert : nomineer me allemaal maar...
R. gaat toch weer staan en probeerd de auto's te benoemen die er geparkeerd staan.
Dit lukt hem niet, aangeschoten als hij is.
Zegt dat hij het niet meer kan zien en gaat dan maar naar binnen.

pi_462727
Robin verontschuldigt zich bij zijn ouders, dit ben ik niet pa en ma.
hij gaat toch maar naar binnen.
jeetje, dat ik dit doe, zegt hij tegen koos.
Koos loopt door de kamer als een schoolmeester die oppas is.

ferdie wil robin nog een baco aansmeren, koos moppert op ferdie dat hij op moet houden

" Silence is also a form of speech."
  zondag 12 november 2000 @ 03:03:48 #43
2705 cynix
is verdwaald
pi_462741
03:00 uur
Robin belooft Koos dat hij de trouwerij van Koos gaat betalen als hij de 250.000 piek wint. Duidelijk dronkemanspraat dus. Koos doet er een schepje bovenop en belooft op zijn beurt de bruiloft van Robin en Desiree te betalen. Robin: "Sorry, ik vind Desiree een leuke meid, maar ik ga niet met 'r trouwen". Koos: "Dat had ik nou zo leuk gevonden". Fewrdi: "Het is een geil stelletje...".

03:05 uur
Fewrdi zit nogal te vloeken. Dit tot grote ergernis van Koos. Fewrdi: "Onze ouders zijn er trots op dat we hier zitten, dus...".

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 03:05]

pi_462766
Robin zit met Koos op de bank. Ferdi zit er ook bij. Houdt een heel verhaal. Over zijn oma, die is alles voor hem, net als zijn moeder en zijn...Hij noemt iedereen op behalve zijn vader

Als ie wint geeft ie Koos een bruiloft met zijn Els. Want Robin zijn moeder heet ook Els. Hij geeft zijn oma een huisje. In de buurt, zijn moeder ook in de buurt. Hij heeft het goed, zijn ouders hebben het goed en zijn oma heeft een huis nodig, hij wil haar alles geven wat ze nodig heeft.

Koos zegt dat hij de bruiloft van Robin en Dees betaald als ie wint. Dat lokt een heftige discussie uit tussen de dronken mannen. Robin gaat niet trouwen met Dees. Ze is wel leuk, lief, hij wil ook wel een keer met haar naar bed, maar niet voor de camera. Koos maant hem tot stilte. Robin blijft vertellen waarom hij Dees wel leuk vindt maar niet gaat trouwen. Koos wordt ff kwaad: 'Hou je tater nou een keer!' Hij gaat door en Koos trekt bij: 'Ik heb een zwakke plek voor Dees, zou het gewoon leuk vinden jullie samen. Maar sorry, dat was een slip of the tongue.'

Dees zit er geloof ik inmiddels ook bij. Ferdi noemt ze een geil stelletje, een leuk setje. Koos wil niet zoveel vuile praat. Ferdi godvert wat. Om Koos op stang te jagen denkt Koos. Ja zegt Ferdi.

Robin vertelt hoe gaaf ie Ferdi vindt. Hij wil wel eens bij hem slapen. Ferdi wil het ook. Ze hebben het over de nominatie van Robin door Ferdi. Dacht dat Robin jaloers was omdat hij bij Dees in bed lag. Robin gaat weer uitleggen dat Dees leuk is, maar hij is niet jaloers.

zondag 12 november 2000 @ 03:12:27 #45
2705 cynix
is verdwaald
pi_462767
03:10 uur
Robin begint steeds harder te schreeuwen. O.a. over hoe goed hij Els bij Koos vindt passen. Hieke is er ook weer bij komen zitten, naast Fewrdi. (Waar anders? Red.). Robin: "Ik heb 't zo naar mijn zin hier!". Koos: "Wat een ellende, he?". Robin: "Nee, ik wou juist dat ik een hekel aan jullie had, maar ik vind iedereen aardig". Fewrdi vindt 't ineens ook heel erg dat hij zulke goeie 'vrienden' moet nomineren. Fewrdi blijft vloeken, het lijkt wel opzettelijk, om Koos te ergeren. Dat lukt dan ook. Fewrdi kan duidelijk niet tegen drank. Ze blijven zo nog een tijdje doorleuteren over hoe erg ze 't vinden elkaar te nomineren...

Fewrdi is 'n onbeschofte, respectloze klootzak, maar dat is m'n persoonlijke mening.

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 03:18]

zondag 12 november 2000 @ 03:14:20 #46
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462773
Koos, Fewdi en Robin zitten te lallen in de huiskamer.

Koos laat zich lallend ontvallen dat R. zijn getuige is op zijn bruiloft.

R. praat honderduit en stoot Ko. geregeld aan met z'n elleboog.
Ko. reageerd op luide toon, maar kan er toch ook wel om lachen.

F. begon in een zin te vloeken waarop Ko. hem sommeerde dat niet te doen.
Prompt doet R. het ook.

R. zegt dat hij F. de eerste keer heeft genomineerd.
F. denkt te weten waarom : omdat hij met D. sliep.
Even later zegt F. dat hij dat ook R. een keer genomineerd heeft.
R. lalt dat F. hem zo weer mag nomineren. R. waardeerd dat F. eerlijk is.

R. zegt nu weer dat Ko. moet gaan trouwen, en dat Ko. een aardige vent is.

R. : dat ik zo'n geweldige groep heb gevonden, dat is toch geweldig.
R. : ik zou liever hebben dat er vervelende personen tussen zitten. Jullie hebben allemaal iets speciaals.

R. zegt weer dat F. hem zo weer mag nomineren.

pi_462789
Robin legt uit waarom hij Ferdi heeft genomineerd omdat hij Ferdi overheersend vond. En dat gedoe met die Scully en Mulder 's nachts in bed. Maar ze zijn het erover eens dat je toch iemand moet nomineren. Robin zegt dat het allemaal niet uitmaakt. Je moet toch iemand nomineren. Als hij dat volgende keer weer doet, we kennen elkaar nu toch.

Robin gaat helemaal los. Ze schreeuwen tegen elkaar dat het allemaal goed is. Roepen Fuck en GVD. Koos irriteert zich.

Robin heeft vertelt dat hij het makkelijker zou vinden als ze niet zo eerlijk waren allemaal en zo aardig. Was handiger als het klootzakken waren. Ferdi zegt dat hij het rot vindt om Robin te nomineren terwijl hij Robin een goede gast vindt. Robin zegt dat Ferdi zich niet schuldig moet voelen, hij moet nomineren en wil niet met Robin overblijven. Nou en?

Zo gaan ze nog ff door. De regie zet de muziek steeds harder. Koos wil de muziek graag wat zachter. De 3 heren zijn ver heen. Dees loopt er ook wat rond.

Ferdi gaat ff aan zijn piemel trekken. loopt weg en roept om Georgie. De muziek speelt luid door. Wel een relaxed muziekje als ze hun klep eens zouden houden

pi_462795
Dees vertelt dat is gezegd dat ze morgen verder moeten gaan. Robin vertelt Koos dat hij alles ziet draaien.

Hij wankelt naar de badkamer met Koos en Dees in zijn kielzog. Daar staat een gegipste Georgie te klagen dat zijn oksel zo bruut onthaard wordt. Dees wil Robin uit de badkamer hebben. Hij raakt wat gepissed. Zegt dat het wel gaat met hem.

Georgie moppert door. Dees legt Robin op bed. Hij wil eerst nog naar het toilet. Ze wil hem niet laten gaan, heeft het over zijn zender. Hij zegt dat het goed gaat, steeds geirriteerder. Ook tegen Koos. Staat op en gaat naar de badkamer. Daar staat Georgie nog te balen. Hij denkt af en toe dat ze hier niet nadenken. Hij is niet snel kwaad, maar nu... Wat een idee, dit doorknippen met een gewone schaar. Hij heeft het over zijn gipsen schouders. Kim verzorgt hem. Hieke loopt ook wat rond, is met een vrouwelijk gipsmodel bezig.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 03:29]

zondag 12 november 2000 @ 03:36:29 #49
2705 cynix
is verdwaald
pi_462828
03:35 uur
Desiree brengt Robin naar bed en stopt 'm in. Robin is echter zo beroerd dat-ie frisse lucht nodig heeft. Hij wil per sé naar buiten. Desiree smeekt 'm bijna weer binnen te komen. Robin: "'t Gaat hartstikke goed, maak je geen zorgen". Desiree: "Lieverd, doe nou eens één keer niet eigenwijs".

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 03:39]

pi_462830
Ff weggeweest...

Dees heeft zo te zien Robin in bed gelegd. Ze zit op zijn bedrand lief te zijn. Hij zegt dat het goed gaat. Wil dat de camera weggaat.

Komt dan overeind, het gaat echt niet goed zegt hij. Zit naast Dees met zijn hoofd naar beneden. Dees zegt dat hij maar ff moet blijven zitten en vraagt wat er aan de hand is. Hij staat op en wil naar buiten. Dees noemt hem lieverd en wil hem tegenhouden. Lukt niet. Koos wil hem ook stoppen, zegt dat Robin anders ziek wordt.

Dees helpt Robin in klompen en jas. Hij moet frisse lucht hebben zegt ze tegen Ferdi. Lijkt hem heel verstandig. Ze brengt hem naar buiten en blijft maar tegen hem aan lullen. Hij en ik ook worden het zat. Hij stuurt haar naar binnen: 'Je bent lief bedankt maar ga toch naar binnen!'

Binnen klaagde Koos dat hij nu wel eens zijn muziek wil horen. De muziek staat heel erg hard daar. Dees gaat naar binnen. Robin klaagt tegen ons dat hij nu voor heel Nederland voor lul staat.

Reclame en stream 2 ligt plat...

Koos komt Robin halen. Hij moet naar binnen. Robin zit bij het geitenhok. Zegt dat hij niet naar binnen wil. Koos wil hem in bed met een emmer naast hem. Robin wil niet voor lul zitten. Koos lachend: 'Wat denk je dat je nu doet?'

Robin gaat mee naar binnen. Waar Bi nog steeds helemaal te hyper zingt: One 4 u, one 4 me'

Koos vraagt hoe het met Dees gaat. Prima, ze is niet dronken of aangeschoten. Robin loopt wat rond. De muziek staat nog steeds voluit.

Robin gaat in bed liggen. Dees stopt hem in en zegt dat hij nou moet blijven liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 03:45]

pi_462852
Dees stopt haar tong diep in Robin z'n keel. Het smakt en ze zijn ff lekker in de weer.

Ze laat hem ff los en vraagt of hij niet misselijk is. Zuigt zich dan weer vacuum. Robin bedankt haar en zegt ok (als in oprotten nu ). Ze vraagt of hij het niet vervelend vond dat ze zo achter hem aanliep. Ze was gewoon bezorgd. Hij zegt dat het wel goed is. Ze laat hem alleen. Ff later zegt ie: 'Ooo, FOK!' Staat nu te kotsen achter het geitenhok.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 03:51]

zondag 12 november 2000 @ 03:50:30 #52
2705 cynix
is verdwaald
pi_462855
03:45 uur
Desiree heeft Robin uiteindelijk toch in bed gekregen. Ze kussen elkaar, maar 't is niet zeker of Robin dit bij zijn bewustzijn doet...

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 03:51]

zondag 12 november 2000 @ 03:54:59 #53
2705 cynix
is verdwaald
pi_462860
03:50 uur
Robin gaat ineens rechtop zitten: "Jezus!". Hij rent naar buiten en daar gebeurt 't dan toch eindelijk: hij moet kotsen! Hij gaat achter 't hok van Cindy staan en kotst. Hij gaat er daarna ook nog zo'n beetje zelf in zitten. Desiree is natuurlijk weer achter 'm aangerend en maant 'm weer naar binnen te komen en naar bed te gaan.

Robin heeft gekotst! Desiree is bezorgd...

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 03:59]

pi_462861
Dees is er als de kippen bij. Hij baalt dattie kotst: 'Jezus, ik sta voor lul' Dees mekkert maar: 'Is alles eruit nu, is alles eruit nu?'

Hij gaat naar binnen en Dees achter hem aan. Ze zegt dattie niet voor lul staat: 'Waarom, omdat je kotste?' En dit herhaalt ze steeds harder. Ze wil dat hij gaat liggen, zich morgen druk maakt. De muziek schalt nog steeds door het huis: 'It's not over between you and me'

Dees brengt Robin weer naar bed. Pffff, wat een irritante strenge nachtzuster is dit. Robin scheldt op zichzelf, ook als Dees weg is. Het is erg, hij is een sukkel zegt ie herhaaldelijk.

pi_462865
Op stream 1 zien we Robin in bed. Hij baalt nog steeds van zichzelf.

Stream 2 laat de gang zien. In de badkamer staat iig Ferdi. Koos is in de keuken met een pan bezig.

Robin staat weer op. Koos vraagt naar het kotsen. Dat heeft Dees vertelt. Robin zegt dattie niet gekotst heeft, Dees lult maar wat. Dees wil hem naar bed hebben. Hij zegt dat hij zo over de zeik is, kan niet slapen zo.

Koos is op zoek naar de kotslocatie. Dees wijst hem de weg. Met Robin en die gaat nog eens flink een paar keer over zijn nek. De haan kraait ondertussen als een dolle.

Koos roept dat Robin moet moven. Hij gaat water over Robin zijn kots gooien.

Robin springt in de vijver. Koos boos. Dees ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 04:05]

zondag 12 november 2000 @ 04:03:50 #56
2705 cynix
is verdwaald
pi_462868
04:00 uur
Robin loopt, of beter, wankelt, door 't huis. Koos komt even in de kamer kijken en vraagt waar Robin gekotst heeft. Robin: "Ik heb niet gekotst". Koos: "Dat zei Desiree". Robin: "Desiree lult". Hij ziet 't niet helemaal scherp meer. En neemt 't ook niet zo nauw met de feiten...

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 04:06]

pi_462871
Hij springt in de vijver... Tuurlijk.

Koos beetje overstuur. Dezeuree geschokt. Robin nat. Hij is de weg kwijt... Joh!

Georgie's hoofd is wit.

One day, man will look back and say that I gave birth to the twentieth century.
pi_462875
Dees wil Robin om onduidelijke redenen in de DBK hebben. Koos snapt het ook niet. Vindt dat Robin naar bed moet.

In de badkamer wordt nog druk gegipst. Bi staat half bloot. Robin gaat doucen. Georgie staat er ook. Een gegipst figuur loopt door mijn beeld.

Robin vertelt weer dattie voor lul staat voor heel Nederland. Hij houdt niet meer op. Hij is de weg kwijt zegt ie.

*Qt wordt doof van het geluid van stromend water

Zo te zien zijn de borsten van Bianca net gegipst. Hieke heeft haar lakens nog aan.

Stream 1 knalt eruit.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 04:10]

zondag 12 november 2000 @ 04:13:20 #59
2705 cynix
is verdwaald
pi_462878
04:10 uur
Een paar gaan er gezamelijk onder de douche. Het is een dolle boel.

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 04:27]

pi_462880
Bianca, Hieke, Georgie en Robin gaan gezamelijk onder de douche. Ze hebben maar 1 handdoek, die van Robin. Bi en Georgie komen dus bloot naar buiten.

Robin vertelt weer hoe hij voor lul staat. Bi heeft last van kalk op haar nagel. Robin loopt langzaam weg.

Koos komt de badkamer in en noemt ze malloten. Bi d'r stem klinkt nog steeds hard en wakker.

Reclame en stream 1 laat de tuin zien...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 04:16]

pi_462882
Koos maakt het bad schoon. Robin vraagt zich af hoe zijn t-shirt zo nat komt. Koos vertelt dat de vijver nat is.

Bi zingt: 'oowo what a night'

Hieke helpt Ferdi van zijn gips af.

Koos dweilt de badkamer. De rest is in de keuken. Kim in badjas. Georgie zegt dat ze deze avond nooit zullen vergeten. Nix leukers toch dan dronken droppies die dingen moeten doen die ze niet meer kunnen. Zegt iets over het gipsen van benen en de vaseline vergeten, dat komt ervan.

Langzaam komen ze tot rust. Ze eten wat. Dees stoot zich hard aan iets in de voorraadkamer. Ze wil het in de koelkast zetten. Gaat onder haar voet kijken: 'AU!!'

Bi vraagt ernaar. Dees vertelt dat haar voet open is gehaald. Bianca zegt dat ze maar ff moet blijven zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 04:27]

pi_462891
Bianca vraagt wat Robin bezielde om in de vijver te springen. Georgie zegt dat dat is omdat vorige keer iemand anders het ook deed. Dees zegt dat het komt omdat hij in de war was. Georgie: 'Ik hoop het voor hem...'

Georgie gaat afwassen. Vertelt dat hij wel snapt dat Robin eerst geleefd werd door het wielrennen. En Robin heeft nu de mazzel dat hij dit in een beschermde omgeving kan doen. Buiten kan je en hoop foute mensen tegenkomen.

Ze vertellen dat hij met zender en al de vijver in ging. Die heeft Dees in de DBK gelegd. Georgie vindt dat Robin morgen mag afwassen. Bi klaagt dat er nooit bier is en nu staan er overal halfvolle flesjes...

Georgie zegt dat dit de 1e keer was dat Robin dronken was. Hij neemt zelf zo een valium en dan is hij voor 10 uur een goner.

G: 'Wat een avond...' Bianca vindt het een geweldige avond. Georgie zegt dat het jammer is dat hij nu niet kon drinken door de pillen. En dan tegen Koos dat hij hem nog nooit dronken had gezien. Koos protesteert wat dat hij niet dronken was.

Bianca komt tot de ontdekking dat de bank helemaal onder de rode wijn zit. Ze ruimen stug op. Ondertussen hebben ze het over Robin, hoe hij baalt van zichzelf.

Bianca verzucht hoe lekker ze heeft gegeten. Lekker beenham. Ze legt Koos uit dat ze rode wijn aan het opruimen is. Viel zo uit haar hand, demmmm.

Dees zegt dat ze nog nuchter is. Ze staat de afwas te doen met Georgie. Hij wast, zij droogt. Bi zegt dat haar hart breekt omdat ze al dat eten moet weggooien. Het Turkse brood ligt in de koelkast. Koos zegt dat hij een BBbroodje gaat nemen.

Dees vraagt of de kots is weggespoeld. Koos heeft het een beetje gespoeld. Hij vond dat Robin het netjes deed ondanks dat hij zo in de war was. Heeft het hok opgetild en is daarachter gaan kotsen, zo kon niemand het zien. Maar wij hadden het de 1e keer al gezien Bianca is verbaasd: 'Die Robinski!'

Ferdi lacht Bianca uit om de door haar geknoeide wijn. Het zit overal. Hij wil geloof ik nog wat drinken. Koos maakt ondertussen broodjes, ook voor Bianca, Ferdi en Desiree. Georgie wast nog steeds af.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 04:45]

pi_462897
Ferdi en Hieke hebben een onderonsje in de badkamer. Het onderwerp ontgaat me. Ferdi vraagt waar haar zender is. Dan gaan ze in een hoekje weer geheimtaal spreken.

Hieke:'Tjezus' Ferdi zegt steeds hmm hmmm Hieke vraagt een paar keer: Ja en Ok? Ferdi zegt dan dat hij heel verheugd is en ze verlaten de badkamer voor een biertje.

Ferdi zingt opgewekt. In de woonkamer hangen ze met z'n allen wat na. Dees deelt nog wat uit van het overgebleven toetje.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 04:56]

zondag 12 november 2000 @ 05:03:26 #64
2705 cynix
is verdwaald
pi_462901
05:00 uur
Fewrdi heeft nog steeds 't hoogste woord. Hij maakt vooral 'grappige' opmerkingen over z'n 'slurf' en het 'slurfje' van Robin...
Kim en Georgie zitten op de bank. Hieke en Fewrdi op de andere.

Loveduo? Bij Kim lijkt de romantiek een beetje verdwenen...

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 05:19]

pi_462906
Na een tijdje eenzaam in de keuken vertoefd te hebben, zijn we nu weer in de woonkamer.

Ferdi drinkt een biertje terwijl hij met Hieke tegen zich aan op de bank ligt. Vertelt dat hij met Robin over de wederzijdse nominaties heeft gesproken.

Kim en Georgie zitten ook op een bank. Ieder aan een kant. Ze vonden het een leuk feestje. Georgie cynisch: 'Bedankt voor het gips'

Dees is geloof ik ongesteld, dat blijkt heel interessant voor de bewoners. Dan grappen ze dat Dees en Hieke zwanger zijn. Ferdi zegt dat het niet van em is omdat hij geen sperma geloosd heeft de laatste weken. Hij produceert wel, maar het komt er niet uit.

Het gesprek gaat door over ongesteld zijn. Georgie kondigt aan dat hij naar bed gaat. En klaagt nog wat over het gipsen dat net niet goed ging.

Reclame en geen geluid op stream 2...

Weer terug heeft Ferdi het hoogste woord. Hij doet iets nevernooitniet.

Geluid weg

Kim, Georgie en Desiree gaan naar bed. Bi hangt lekker op de grond. Ferdi maakt zich blij over de fijne dag en het lekkere eten. Superwwww! Je ken lulle wat je wil, maar echt heel top... Hij is om 1 uur uit bed gekomen en ze houden hem tot 5 uur bezig!

Ferdi staat op en gaat naar Koos op zoek. Bi praat met Hieke over de fans eerder op de dag. Wie zouden het geweest zijn vragen ze zich af.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 05:21]

pi_462912
Koos gaat naar bed. Wij blijven in de badkamer bij Dees. Ze zit op het toilet. Stream 1 laat een lege gang zien. Hoop dat we niet zo met beide streams Desiree gaan volgen...

Ze ruimt in haar lila ponnetje zo te zien kots oid op van Robin. Voor zijn bed. Hij slaapt zelf rustig door. Ze heeft er zo te zien veel werk aan.

Cynix gaat lekker slapen, dus geen screenshots hiervan Truste Cynix!

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 05:33]

pi_462916
Dees spoelt zittend op de rand de badkuip wat ongerechtigheden van haar benen. Misschien in de kots gaan zitten

Koos vertelt in de slaapkamer een verhaal over de 1e wereldoorlog van 1917 aan Kim en Georgie.

Kim hoekt Georgie voor z'n kanis. Hij zegt dat ze hem wel veel pijn doet de laatste tijd. Noemt alle klappen op en eindigt met het vergeten van de vaseline op zijn benen voor het gipsen. Kim zegt iets over piercings, niet te verstaan. Koos houdt zijn mond. K&G strelen elkaar over de hoofden.

Op de achtergrond horen we Ferwdi in de woonkamer.

Georgie en zijn Kimmie kussen wat, rollen een beetje door het bed. Koos is buiten beeld. Ook buiten beeld, maar dan in de woonkamer bevinden zich iig Bianca, Ferdi en Hieke nog.

Ik heb ff iets anders te doen...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 05:46]

pi_462921
G en K zijn nog steeds wakker, K gaat op advies van G naar het toilet omdat ze misselijk is. Overgeven lukt haar niet. In het voorbij gaan is te zien dat volgens mij als enige, F en voor zover ik kon zien H nog steeds wakker zijn en in de kamer zitten te praten. Op de achtergrond zijn hun stemmen steeds hoorbaar. Streams blijven in de slaapkamer bij G en K.
pi_462922
En nog ff terug...

Kim en Georgie zijn nog wakker. Ze hebben zo te zien van plaats geruild in bed. Kim staat op en Georgie zegt dat ze dan wel ff haar tanden moet poetsen daarna.

Hij kijkt als Kim weg is naar Koos en zegt dat het allemaal watjes zijn. Koos slaapt, of doet alsof. Hij geeft iig geen antwoord.

Kim gaat naar het toilet. Kijkt in de spiegel, ze ziet er uit alsof ze zich niet zo lekker voelt.

In de woonkamer zitten Ferdi en Hieke nog steeds knus op de bank. Hij is nog steeds druk aan het raaskallen. Bianca houdt ze gezelschap en zit nog op dezelfde plek op de grond.

Wij volgen Kim terug naar Georgie. Hij vraagt of ze gekotst(?) heeft. Nee. Wat water gedronken dan? Ze zegt dat ze zich niet zo goed voelt. En kruipt tegen hem aan. Ze fluisteren samen en lachen soms ff zachtjes.

pi_462929
In de slaapkamer zijn Kim, Georgie en Koos in diepe rust.

Ferdi loopt naar de kippen en weer naar binnen zo te zien zijn slaapkamer in. Het geluid blijft van Kim en de haren.

Bi is in de badkamer. Rommelt wat en gaat naar bed. Conclusie: Hieke ligt met Ferdi in de slaapkamer bij Dees en Robin.

Wij blijven natuurlijk in de andere slaapkamer. Kijken hoe Bianca de slaap zal vatten. Stream 2 geeft een close up van Kim.

pi_462940
Om 08.00 uur is Hieke ook in haar eigen bed gestapt. Kim en Georgie worden er wakker van en fluisteren samen wat.

Georgie staat dan op. Zal wel naar het toilet gaan ofzo. Ik ga er vandoor...

pi_462941
Het is nu 8 uur, en zojuist zie ik Hieke de slaapkamer binnen komen. Zij gaat alleen in haar eigen bed liggen. Net als de vorige keer heeft zij dus maar een uurtje bij F gelegen.

Na 10 minuten gaat G naar het toilet. K ligt niet onder de dekens, heeft het kennelijk warm. Zij ligt aan de buitenkant omdat zij eerder te kennen gaf dat ze bang was te moeten overgeven.

G is snel terug en vraagt K om op te schuiven. G slaapt verder.

[Dit bericht is gewijzigd door tanjalies op 12-11-2000 08:11]

pi_463005
11.14

Robin staat melk te drinken, "Nee dat meen je niet". Gaat terug naar de slaapkamer en vraagt aan Dees of hij echt in het nachtkastje heeft liggen kotsen. Dees"Maak je er niet druk over", Robin:"Gatverdamme (10x)". "En wie heeft dat op lopen te ruimen dan??". Dees:"Ik, stond er middenin" . Robin: "Je bent helemaal gek, gatverdamme".

Robin wil nu weten wat ie allemaal heeft gedaan, maakt zichzelf uit voor smeerlap. Het blijkt dus dat hij op de grond heeft gekotst en aangezien het laatje van het nachtkastje ook openstond...

R. vind het echt erg dat hij heeft lopen te kotsen, wou hij absoluut niet. Iets over Bart vorig jaar.

R: "Dees, je had me gewoon wakkker moeten maken". Dees: "Je sliep eindelijk en ik moest toch mijn voeten doen, ik stond er middenin. Het was net water"

zondag 12 november 2000 @ 12:52:36 #74
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_463111
12.50
Het huis is nog steeds in diepe rust. Op geen enkele van de 4 streams is iets van beweging te zien.
pi_463426
Het huis is niet in diepe rust, jammer de streams staan al 3 kwartier op zwart. Jammer omdat Robin net over het zoenen met Dezeureee had tegen Hieke, ferdi en Bianca.
Robin vroeg of hij met Dezeuree had gezoend.
Ja dus en hij zei dat hij dat beter niet had kunnen doen omdat hij niet verliefd op haar is.
Toen hoopte ik dat er gezegd werd dat zij dat wel op hem is, maar misschien is dit wel gezegd maar ja. ZWART!!!
pi_463809
Stream 1 ligt er nog uit. Stream 2 is weer terug, maar zonder geluid.

In de badkamer zijn de bewoners weer aan het gipsen.

zondag 12 november 2000 @ 18:31:34 #77
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_463811
18:25
Stream 1 ligt nog steeds plat

In de badkamer zijn Ferdi, Hieke, Bianca, Georgie, Kim en Desiree. Ze zijn aan het 'gipsen'. Zo te zien zitten Georgie en Bianca onder het gips. Bianca's billen zijn zonet vereeuwigd. Georgie geeft Kim aanwijzigingen over het gipsen. Terwijl ze bezig is met zijn knieën maakt hij haar Bh los ferdi is op de wastafel bezig met een been. Bianca wordt door Hieke opnieuw ingevet met vaseline. Zo te zien is zometeen haar middel aan de beurt.

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  zondag 12 november 2000 @ 18:44:44 #78
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_463836
De bewoners zijn nog steeds druk in de weer in de badkamer. Bianca's middel is inmiddels gereed. Ze hadden hem er eigenlijk te vroeg afgehaald, maar dat gaan ze zo wel corrigeren, zeggen ze. Hieke is nu bezig met het gipsen van de borsten van Bianca. georgie zit op de rand van het bad te 'drogen' en Ferdi is nog steeds druk bezig met de finishing touch van de ledematen. Desiree helpt hem daarbij zo te zien.
  zondag 12 november 2000 @ 18:50:56 #79
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_463851
Beide streams geven weer beeld en geluid!

18:45 - 18:55 uur
Bianca is aan het drogen. Er worden niet echt gesprekken gevoerd, enkel wat opmerkingen naar elkaar toe.

Kim is bezig met het gipsen van het been van Georgie.
Kim: Jij bent nog erger dan een klein kind. ik heb vele kleine kinderen meegemaakt, maar jij bent echt het ergste.
Georgie mompelt wat terig, maar ik versta het niet.
Kim: Ik loop dadelijk gillend weg.

Bianca staat constant naar haar borsten te kijken. Ferdi en Desiree gaan ongestoord verder. Hieke loopt wat op en neer.

Bianca vindt dit allemaal geweldig om te doen, zegt ze. hieke stemt erbij in.

Hieke heeft daarnet de borsten van Bianca eraf gehaald.
Ferdi: Jeeeh, wat een geile tieten. Een torso geile tieten zijn het.

Bianca kijkt even in de spiegel. Een borst is eraf, de andere is nog aan het drogen.

Hieke zegt dat het jammer is dat ze niet meer gips hebben. Ferdi geeft aan dat ze toch om meer kunnen vragen, maar dat had Bianca blijkbaar gisteren al gedaan. BB had gezegd dat het voldoende moest zijn.

Ze hebben het nu over de camera's. Ferdi zegt dat de meeste camera's het gros van de tijd tegen de muur staan gericht. F: "Het is gewoon geflopt".

De commercials doen het ook weer

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 12-11-2000 18:56]

zondag 12 november 2000 @ 19:00:55 #80
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_463886
18:55 - 19:00 uur

De laatste minuutjes en dan ben ik er weer even vandoor

Er wordt niet veel gesproken in de badkamer. Waar Koos en Robin uithangen is onbekend bij mij.

Ferdi en Hieke hebben weer even een onverstaanbaar gesprekje gehad.
F: "No problem for you, no problem for me"
H: "Okay"

Bianca gaat zich in de badkuip afspoelen, terwijl ze er gezellig bij zingt. Kim stelt voor om maar een andere keer weer een 'baddag' te doen aan Bianca. Bianca vindt dit een goed plan.

pi_463982
Bianca, Ferdi en Hieke zijn nog steeds bezig in de badkamer. Ze gaan zo eten werd er net gezegd. Hebben een boel lekkere hapjes over van gisteren en verheugen zich daar enorm op.

Bianca zegt dat ze wel ver zijn gekomen met het gipsen. Ferdi: 'Ja, maar niet ver genoeg...' Bianca: 'Maar daar kunnen we nix aan doen!'

Kim komt haar zender halen in de badkamer en vertelt dat ze heeft gewonnen met monopoly. Ferdi: 'Demmmm woman!!!'

Ze gaan eten. Dees ondekt een vies beest in de keuken en vraagt wie er niet bang is voor insecten. Ferdi komt kijken, het is een tor. Mooi vinden de heren hem. Ferdi zet het beest netjes buiten en dan gaan ze aan tafel.

Ze genieten er zichtbaar van. Robin kijkt eerst ff wat aarzelend naar iets op tafel en vraagt of dat eetbaar is. Bianca denkt van wel, alles is eetbaar.

Georgie begint weer eens een vaseline verhaal. Koos smult. Ferdi ook: 'Die marinade jongen! Die kip... dodelijk!!'

Koos vindt het 'skoftig' lekker. Ferdi zegt dat het maar goed is dat hij net toch het varken heeft geslacht. Waren daarom de streams plat vandaag?

Bianca snijdt de beenham aan en voorziet iedereen van eten: 'Sorry hon, ik moet er wel kracht bij zetten' Koos zit lekker te kluiven. De rest van de bewoners roept de gebruikelijke stopwoordjes en Koos vraagt zich af hoe zijn taalgebruik zal zijn na BB. Ze denken dattie vaak lekker belangrijk en ouwe snatzer zal zeggen.

Gaan over op politiek. Kok is saai, Gore ook. Koos wil weten wie gewonnen heeft. Gore is wel een hele slimme man denkt hij. Robin vertelt over de uitglijder van Bush. Noemde een journalist van de NYT een majorleague asshole terwijl de mic openstond

Ze zingen ondertussen: "Baby now that i found you i can't let you go' Koos vertelt eind jaren 60, toen waren jullie er nog niet. Toch kennen ze het zeggen ze. Kaarsjes branden op tafel. Iedereen smult en praat met volle mond. De tafel staat vol etenswaren.

Kortom, een gezellig 'back to basic' etentje in het BBhuis.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 19:53]

pi_464088
Ze hebben het nu over chefkok Pierre Wind en zijn programma op tv. Komt door de lekkere ham, dat had hij ook in zijn programma, lekkere hammen. Koos en Robin kennen hem. Koos vindt hem helemaal te gek. Ze kunnen alleen niet op zijn naam komen. Die kale, helemaal in het zwart met die dropsoep!! Die komt dan helemaal dicht in je gezicht staan als ie praat...

*Qt vindt Pierre Wind ook een errug fijne chef

Georgie wil nog een keer monopoly spelen voor het vanavond terug moet. Koos zegt dattie dat maar alleen moet gaan spelen dan. Georgie wil een nieuw spel aanvragen morgen. Koos wil rummycub. Dat kan ook met kaarten zegt Georgie. Beter lijkt hem triviant, goed vorr je algemene ontwikkeling. Of risk wordt er gezegd.

Ik ben voorlopig weg...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 20:04]

pi_464122
Ik weet niet hoe ik het precies er tussen moet krijgen?? Maar er is nog iets gebeurd wat ik in de streams niet kon vinden. Misschien ten tijde dat de streams bij jullie nogmaals uitvielen en bij mij (mister zap) niet.
rond 18.00
Ik zie de mensen in de badkamer bezig.
Kim gekleed in een handoek word naar de dagboekkamer geroepen.
Ze komt terug en er word gevraagd waarom..
Aan Kim werd door BB gevraagd hoe het met Dezeuree is????? (vaag)
De rest reageert verbaasd, o heeft ze een dip? Kim: ja ze mist haar hond !
en nu is ze in de dbkamer"
de rest gaat weer verder met hun geklets, alleen Hieke vraagt er nog wat over.
(het schijnt dat ze op de bank zat te huilen)
Later zie ik haar naar de huiskamer terug keren.
Alleen Robin is daar en hij vraagt hoe het gaat.
Nou wel weer goed, ze vonden haar haar erg leuk zitten en ze kreeg ook te horen dat het eten van Willem ook van Beau was, zo ook het cadeautje voor haar (haar). Die 2 blijken de boodschappen samen ingekocht te hebben. (en dan zo ondankbare reactie
ook werd haar gevraagd of er nog mensen met katers waren!!!
Robin: ja hallo...dat zien ze toch, bij mij valt het wel mee.
Maar in ieder geval het gaat weer goed met haar zegt ze en ze krijgt nog een knuffel van Robin.
Ook op de Voo site zag ik er wat over staan (ook dat het niet veel voorstelde )
pi_464213
Er wordt iemand naar de DK gevraagd. Dees biedt zich aan. Ze komt terug met een camera: iedereen mag 2 minuten de groeten doen. Veel gejuich.

Samenvatting:

R: hallo, ik wil de groeten doen aan m'n ouders, oma, broertje en zusje. Excuses ivm dronkenschap vannacht, pap en mam. Ik heb het erg naar m'n zin, leuke groep. Ik vermaak me, verveel me ook af en toe. Waarschijnlijk krijg ik straks een fiets. Als ik eruit kom wil ik lekker stappen. Ik hou van jullie en tot binnenkort.

Koos: hier opa Koos. Het gaat goed met me. Ik heb een crisis overleefd ivm schrijven. Doe groeten aan m'n moeder, ik wil graag weten hoe het met haar is, ook rest vd familie. Nieuwsgierig naar Frank z'n nieuwe vriendin. Ik zou Els heel graag even vast willen houden. Geweldig, dat spanbord met Koos for President. Koos Eindeloos t-shirts, schitterend. Oh, tijd is voorbij, hou van jullie allemaal.

Bianca: met mij alles goed, vermaak me opperbest, iedereen hartstikke lief en aardig, ik denk veel aan jullie. De tijd vliegt, veel leuke dingen te doen hier. Gister feest gehad met ontzettend lekker eten. Groetjes aan iedereen, vriendinnen enz. (verder allemaal peptalk, hyper)

Kim: dagen gaan steeds sneller, alles gezellig, wel beetje verdrietig als ik kaartje van thuis krijg maar natuurlijk wel leuk. Hoop dat alles goed gaat. Ook m'n vriendinnetjes, ik hoor alle roddels wel weer als ik thuiskom. Ben nu beetje moe, want gister te veel gedronken.

Hieke: even denken hoor, hele dikke knuffel aan Indy. Ik mis je vreselijk, denk hele dag aan je. O jee, ik moet huilen, stoppen.
O, dik kan ik niet hoor, dit gaat helemaal niet goed.
Robin: maakt toch niet uit, is juist hartstikke leuk.

stream ligt er ff uit

Desiree nu, streams weer eruit.

Zo te horen gaat Dees ook huilen.
Robin hoor ik zeggen: ze komt los.

zondag 12 november 2000 @ 20:31:21 #85
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_464220
20.15
BB vraagt of iemand hem een minuutje van zijn/haar tijd wil geven in de DBK. Dees gaat naar de DBK.

Als ze terugkomt:
Dees: 'Het kan niet op.. we mogen 2 minuten de groeten doen aan onze familie en opnemen op deze videocamera. Over een kwartier weer inleveren.'

BB: Ik heb niet gezegd aan familie.. ik heb gezegd de groeten..

Robin: "Hallo pap, mam, oma .. excuses dronkenschap, iets te ver gegaan .. maar wel leuk. Heel leuk dat Ton af en toe langskomt met z'n auto. Hele leuke groep hier. Verveel me hier soms niet, maar daar gaat nog wel verandering in komen. Krijg waarschijnlijk fiets of iets in die aard. Mis jullie echt. Als ik hier uit kom wil ik stappen."

Koos: "Ja, hier Opa Koos. Hartstikke leuk dat ik op deze manier mag reageren ... of de groeten mag doen. Het gaat heel goed. Crisis overleeft met schrijven. Groeten doen aan m'n moeder, ben benieuwd hoe het met jullie is. [..] Zou Els heel graag eens vast willen houden. Spijt me, spandoek van Rickie en Joost Booms, nog een spandoek, Koos for President. Die zag ik te laat, dat vond ik jammer. Vond de foto van de t-shirts geweldig.. Koos Grandioos."

Bianca: "Iedereen hier heel leuk, heel aardig. Mis jullie wel erg. We zijn bezig met gipsen beelden maken. We hebben hier heel veel leuke dingen te doen. De tijd vliegt hier. Gister feest, was heel leuk. Groetjes aan iedereen, aan Annelies natuurlijk, pap, mam, zusje ..... Don't worry.. ik ben zo weer thuis, dus maak je geen zorgen. Groetjes... DOOOEEEGG"

Kim: hihi .. ik weet niet wat ik moet zeggen.

"Ik mis jullie ontzettend. In het begin moeilijker dan nu. Dagen gaan steeds sneller. Wel beetje verdrietig als ik kaartje van thuis krijg. Hoop dat bij jullie alles goed gaat, ook hond. Ook vriendinnetjes, alle roddels hoor ik nog wel. Ik ben nu een beetje moe, want gister te veel gedronken, was laat. De groetjes aan iedereen en dikke kus aan mam.... en nu heb ik niks meer te vertellen."

Hieke: "Groetjes doen, hele dikke knuffel aan Indy. Ik mis je vreselijk. Denk elke dag aan je .. *nu moet ik huilen, laten we stoppen*

Hieke: Dit kan ik niet ..
Robin: Dat maakt niet uit .. is lache..
Bianca: Dit ziet ze wel ..

Hieke: "Heb fluffie hier bij me. Heb pipo voor je gemaakt, Farid bedankt dat ik dit mag doen, mis je ontzettend. Zit ajb niet over me in, het gaat heel goed met me, maar mis Indy wel natuurlijk. Mensen die buiten stonden te zingen, echt geweldig.. super. En mam ... *snif* ... ik stop .. het gaat echt geweldig met me."

Dees: "Hallo pap, mam, ..., zit hier in m'n gipskleren, zijn beelden aan het maken. Vandaag 12e, Jody proficiat *stilte* Pap, mam, ik weet dat jullie goed voor haar zorgen .. *snif* Alles gaat goed hier. Ik denk dat jullie andere Desiree terugkrijgen. Mis jullie, hou van jullie, en Manuel ik ga een keer met je mee naar Arnhem. .. Mam ik vond het supergaaf dat je hier achter de schutting stond te roepen, pap en mam, zowiezo bedankt voor alles."

Ferdi: "Nou, de groete ... geintje.. Ik doe de groeten aan iedereen die achter me staat. Zit hier nu eenmaal. Zit hier nog steeds. Ik heb het naar m'n zin, maar het valt soms wel heel erg tegen. Soms even slikken en weer doorgaan. Maar verder, de groeten, don't worry man. ... *commentaar Georgie* Na BB ga ik op vakantie, dus jullie kunnen brieven schrijven. De leukste haal ik eruit... nee jongens, dit gaat nergens over"

Georgie: "Groeten familie, vrienden ... Heel erg naar m'n zin. Kan niet voor vuurwerk zorgen, niemand wil ruzie maken. Maar het is wel heel leuk. Denken zelf dat we nogal een saaie boel zijn. Gister leuk, Robin ging uit z'n dak. Als ik hieruit ben, skieen. Jullie kennen thuis inmiddels Kimmie al, hoef ik niet meer voor te stellen als ik straks bel."

pi_464237
Ze zijn nog steeds aan het eten en hebben het over films.
Bianca heeft het hoogste woord.
De stem"wie wil er zo vriendelijk zijn om mij 1 minuut te geven van zijn tijd?
Ik zie Koos en Dezeuree niet. (zijn ze samen er naar toe gehold? Bianca vind het leuk dat bb vanmiddag informeerde hoe het met Dezeuree is.
Dezeuree komt terug met een video camera!!
ze hebben 15 minuten en mogen per persoon 2 minuten de groetjes aan hun familie doen.
De stem: ik wil even wat zeggen, ik heb niet gezegd de groeten aan familie, ik heb gezegd de groeten doen.
Robin wil weten hoeveelste het is vandaag, hij begint.
Groet zijn ouders, oma broertjes en zusje, excuseert zich over zijn dronkenschap, heeft het ontzettend naar zijn zin en ontzettend leuk dat (allerlei namen) langs komen bij Bb huis. leuke groep, ik vermaak me zo af en toe wel maar verveel me ook erg, misschien krijg ik binnekort n fiets.
Ik vind het perfect en als ik er uit moet gaan we stappen.

Koos" Hier opa Koos, hartstikke leuk dat ik de groeten mag doen, gaat goed met me , crisis overleefd (schrijven) groeten aan Moeder erg graag willen weten hoe t met haar is) hij heeft n paar keer n liedje gezongen hoopt dat t uitgezonden is.
is nieuwsgierig naar zoons nieuwe vriendin. vond de spandoeken erg leuk.anderen zag hij te laat.
T.shirts die hij gekregen heeft, zijn schitterend. els ik hou van je

Bianca: alles goed vermaakt zich opperbest, iedereen erg lief in huis, ik denk aan jullie, mis jullie hou van jullie. ze verteld dat ze beelden aan het maken is, de tijd vliegt. gisteren een feest gehad,heerlijk gegeten. de groetjes aan iedereen, allerlei namen noemt ze op.
Ze schreeuwt steeds harder en doet steeds uitbundiger en groet iedereen die kijkt. dus heel Nederland. Maak je geen zorgen.

Kim: hallo allemaal, mis jullie ontzettend, in begin moeilijker dan nu , dagen gaan steeds sneller, word wel verdrietig als ze kaart van thuis krijgt maar wel erg leuk. hoopt dat het thuis goed is, doet de groeten aan vriendinnetjes. ze is nu n beetje moe doordat ze gisteren gedronken heeft.

Hieke:hallo, de groetjes en n dikkke knuffel aan Indy o ben Fluffy vergheten te pakken) ik mis je ontzettend ooo nu ga ik huilen.
Hieke barst in huilen uit en moet stoppen.

Hieke gaat verder met fluffy, huilt bijna weer, mamma is heel blij dat ze hier is, farid bedankt dat ik dit mocht doen, ik mis jou ook ontzettend de groeten aan iedereen ze is erg gelukkig. zit niet over haar in. Mensen die zongen voor haar ook bedankt. Mam ook bedankt voor alles, huilend het gaat echt goed met me

dezeuree: Ja doe maar, hallo pap en mam en zit in me gipskleren, jody proficiat,stilte
Pap en mam (huilend) ik weet dat jullie goed voor haar zorgen. alles gaat hier verder goed. ik heb ontzettend veel geleerd hier.
Manuel ik ga een keer met je mee.
( nu mis ik n stuk sorry) mam vond het supergaaf dat jullie me gingen roepen bij de schutting.

Ferdi:

Ik doe de groeten aan iederen die achter me staat, zit hier nu eenmaal en zit hier nog steeds. pa en ma jullie staan achter me broer en zus, heb t naar mijn zin, feesten
soms even slikken maar t leven gaat verder.
hij gaat na Bb op vakantie (oproep voor vrijgezelle dames om hem te schrijven)

georgie, Ik wil de groeten doen allerlei namen,heb t tot nu toe hartstikke naar mijn zin, voor vuurwerk kan ik niet zorgen,
want de mensen zijn erg aardig.
(mis stukje) als hij er uit komt hoopt hij te gaan skien. jullie kennen Kim al thuis dus hoef ik niet meer voor te stellen.
Mazzel

Met de resterende tijd gaan ze samen zitten voor de camera en noemen nog wat namen die ze vergeten zijn, alle oud bewoners van BB1 en BB2 enzv.
De batterijen zijn op.

pi_464244
Ik zie Ferdi nu zitten, nauwelijks geluid.
Ik hoor hem alleen even zeggen: nee jongens, dit gaat nergens over.

Georgie is nu ook geweest (weer niets gehoord)

Nu een groeps-groet. Ze doen alle ex-bewoners de groeten, de supporters enz.

Stem: het staat erop.

G: wat een janke-muilen (?) zijn jullie allemaal zeg.
Georgie en Robin doen overdreven huilstemmetjes.

Ze vonden het erg lastig, wisten niet goed wat ze moesten zeggen tegen de camera.

pi_464283
Georgie, Kim, Hieke en Dees in de woonkamer.
Georgie denkt dat ie toch maar niet gaat monopolyen. Moet eigenlijk wel, want hij moet de winnaar van de winnaars worden. Wil z'n valium nemen en dan naar bed.

Dees over ex-vriendjes. 1 was manisch-depressief. Ze heeft steeds vriendjes die meteen 24 uur per dag op haar lip gaan zitten.
G: wat voor type zou je willen dan?
Dan nemen we die camera en doen we een contact-advertentie.
D: nee, dat vind ik zo goedkoop.

Ze valt op het uiterlijk van de man van het antecedenten-onderzoek, dat vond ze een mooie man.
G: tja, je weet wat ze zeggen, een mooie man heb je nooit voor je alleen.
Kim vond het ook een leuk type.

Ze zijn nog groetjes vergeten. Hieke aan haar collega's. Dees heeft alleen haar ouders genoemd, zo kon ze niemand voor het hoofd stoten die ze niet had genoemd. Maar...mompelt ze erachteraan, ik heb verder trouwens niemand.

Koos erbij, gaat op z'n gemakje allemaal namen opnoemen die hij vergeten is. Dees zegt nog eens dat ze niemand vergeten is. Ondertussen gaat Koos door met de namen.

pi_464341
Er wordt gemonopolyd op de achtergrond, Robin en Bianca maken veel lawaai daarbij.
Dees en Georgie in de woonkamer.
Het gaat over littekens.
Nu over borstvergroting.
D: dat kost keiveel geld.
G: 5000 gulden.
D: ik vind dat wel eng, ik heb het op tv gezien.
G: ik heb in de Baja gewerkt, dus ik weet er wel wat van, het wordt wel mooi tegenwoordig. Ze doen het met zout-oplossing.

G: als je je daardoor beter in je vel voelt zitten...En straks in de makelaardij valt toch ook wel wat geld te verdienen.
D: maar ik ben nog geen makelaar.
G: sommigen kopen een mooie bank, dan koop jij een wat minder mooie.
D: ik heb toch al een mooie bank, ik heb alles al.
G: moet je een keer bij mij in Scheveningen komen, ga je naar Schumacher, moet je misschien met je foto in een blad...
D: maakt mij niet uit.
G: ja, als je je dan beter voelt, ik voel me ook beter als ik getraind heb.

zondag 12 november 2000 @ 21:22:29 #90
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_464377
21.15
Op stream 3 en 4 zijn Ferdi en Hieke in de slaapkamer. Hieke ligt met ontbloot bovenlijf op haar buik op bed. Ferdi zit bovenop haar, en masseert haar.

*ER begint weer.. straks meer*

pi_464393
ff iets gemist

D: ik voel me toch al kut vandaag, en dan komt dat ook weer boven.

D: ik ga me hier niet meer kwellen. Het is hier toch al moeilijk genoeg.

Bianca vraagt op de achtergrond of ze nog gaan monopolyen. (dacht dat ze al bezig waren).
G: ja, ik zat te wachten op jullie.

Dees alleen in de woonkamer, zit te huilen.
D: ik voel me zo kut.
Koos komt naar haar toe: vanwege die hond?
D: vanwege alles. Alles komt boven, dan zie je Kim, zie je die twee..snik snik.
Koos probeert te troosten.
K: ik kan je er ook niet mee helpen.
D: nee, niemand, maar het gaat wel weer over.
Gister voelde ik me hartstikke goed en dacht ik alles komt weer goed.
K: dat zijn allemaal gevoelens die hier boven komen.
D: er is hier niemand zoals Leo was, het is helemaal op jezelf, niemand die je net zoals jij nu, een keer..(valt weg)
K: ik maak me wel druk om je hoor.
D: ja weet ik.

D: ik ga maar met een boek op bed liggen.
K: je hebt er weinig aan als ik zeg dat ik je een kanjer vind, maar dat vind ik wel.
K: je moet je natuurlijk wel bedenken dat als je eruitgaat, dat het een heel nieuwe wereld is.
D: dat hoop ik echt.
K: ze staan nu ook buiten om je te schreeuwen.

Robin komt erbij: Deesje, wat is er toch allemaal.
D: ik weet het ook niet, alles komt omhoog gewoon.
R: zoals?
D: m'n hond, scheiding, neef, dat ik alleen ben...
D: ik kan niet veel zeggen.

Desiree herhaalt alles tegen Robin. Robin zegt dat ze nu toch anders is geworden.
Robin pakt haar hand vast, en zegt dat hij ook niet weet hoe hij haar op moet beuren, iedereen heeft wel zo'n dagje.
D: maar zo heb ik me nog niet gevoeld.
Het komt ook door die filmpjes, dan hoor je iedereen de groetjes aan die en die doen. Daar denk ik dan over na.

Nu noemt ze Hieke en Ferdi, en dat ze dat niet kan begrijpen, iemand die alles thuis heeft.

pi_464428
Robin en Koos blijven proberen haar op te peppen: ze is nog helemaal niet genomineerd, haar ouders zullen trots zijn op wat ze nu doet enz.

dit gaat nog wel even zo door

Robin raadt haar aan zo even een luchtje te scheppen.

Dees denkt vaak: waarom nou ik?
R: op ieder potje past een dekseltje.
K: zeker op zo'n mooi potje als jij
Dees moet hier erg om lachen..potje...

Koos zegt dat hij er nu mee zit dat hij bepaalde namen vergeten is te noemen bij de groetjes, waaronder die van zijn ex-vrouw, de moeder van zijn kinderen.

pi_464455
Robin zit nog erg met dat kotsen in het nachtkastje vannacht. Hij weet er absoluut niets meer van.

Ferdi komt erbij. Hij heeft erg last van zijn nek. Ferdi vraagt wat er is met Dees.
D: alles komt weer boven, echt alles.
F: mag toch. Als je eten er maar niet uit komt.
O, Hieke zit er ook bij (tuurlijk, waar ferdi is, is hieke)
Iedereen is erg moe en wil zo snel mogelijk naar bed. Alleen Robin is helemaal niet moe, voelt zich prima.

Robin z'n ouders hebben nog specifiek gezegd dat hij DAT (dronken) niet moest doen.
H: misschien hebben ze het niet eens gezien.

R: maar ik heb het echt ontzettend naar m'n zin gehad. Als ik uit het huis was geweest was ik waarschijnlijk ook zo uit m'n plaat geweest, maar dan thuis. Ik heb nog nooit gehad dat ik niets meer wist.
Hieke ook niet. Ferdi wel vaak.

pi_464484
Er wordt nog eens opgehaald door Desiree wat Robin vannacht allemaal heeft gedaan en gezegd.
R: wat! Heb ik 2x gekotst?!
D: ik heb je een paar keer naar bed gebracht.
R: wanneer hebben we gezoend dan?
D: dat weet ik niet meer.
H: gezellig toch?
R: ja, zeker te weten. En Desiree is heel gezellig, dat weet Ferdi ook.
H tegen D: ben je gezellig dan?

Er valt nu nog 80x het woord gezellig.

Ze denken dat de filmpjes getoond gaan worden tijdens de live-uitzending.

F tegen D en R: waarom schuiven jullie je bedden niet tegen elkaar, heb je ieder je eigen matras enzo.
H: ja gezellig.
R: ja daaag.
H: nou ja!

pi_464534
Hieke en Dees nog over in de woonkamer.
D: volgende keer moet Beau een liedje voor me zingen.
H: hoezo?
D: dan ben ik jarig.
H: oh ja, de 23e.
D: leuk, tijdens een live-uitzending.

Ferdi weer terug, gaat op de bank liggen.
Hieke nu even weg.
Dees besluit even naar buiten te gaan.
Ferdi ziet Dees weer aankomen en rent als een speer naar de slaapkamer. Dees rent erachteraan. Blijkt dat Ferdi de bedden van Robin en Dees tegen elkaar heeft geschoven.
D: dat heb je snel gedaan.
Ze ligt helemaal in een deuk.
D: nice try, maar de bewoner van het rechtse bed is ze alweer uit elkaar aan het schuiven.
F: heb ik snel gedaan, he?

zondag 12 november 2000 @ 22:28:22 #96
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_464586
22.25
Dees en Koos buiten bij de oven.

K: 'Met z'n achten over, er moeten er nog maar 3 uit. Drie keer nomineren.
D: 'Drie nog maar he, oh wat gaat het snel.'

K: 'Ik heb m'n plannen al weer klaar voor donderdag'
D: 'Meen je dat?'
K: 'Paar weken geleden kwam ik op een idee.'
D: 'Het is niet zo, dat het lot bepaald?'
K: 'Beetje wel.. nee, eigenlijk niet. Kan het jou ook wel zeggen. Publiek weet het ook. Het lijkt mij hartstikke leuk om met 4 vrouwen over te blijven.'
D: 'Had ik het gister met Hieke over, met 5 vrouwen overblijven kan niet meer.'
K: 'Ik heb de 4 oudste vrouwen opgenoemd. Alhoewel ik Kim hartstikke leuk vind, maar ze paste er niet bij. Maar nu komt Kim er bij. Ik heb Kim de vorige keer genomineerd. Robin is mijn grote favoriet, daarom had ik hem genomineerd, hij overleeft het toch wel. Kim komt nu op plek van Annet, dus ik ga Georgie en Ferdi nomineren.'
D: 'Haha, dat zou ik ook wel willen, 4 vrouwen en 1 man. Ik ga ook zo stemmen, oh nee, dat kan natuurlijk niet...'

Bianca komt buiten. Gesprek komt op het monopoly even.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 12-11-2000 22:29]

pi_464590
Hieke, Robin en Ferdi in de badkamer. Robin is zich aan het scheren, Hieke en Ferdi maken zich klaar om naar bed te gaan.

kweenie of ik het goed gehoord heb, maar verstond onderstaande
R: ga je weer bij Ferdi liggen?
H: ja, waarom niet.

Ze gaan naar bed, weet niet wie waar ligt helaas.

Ja hoor, beeld naar de slaapkamer, F en H samen in Hiekes bed. Kim en Georgie komen nu de slaapkamer in. Kim vertelt over haar misselijkheid vannacht in bed. Weer veel gebekvecht tussen Kim en Georgie.

zondag 12 november 2000 @ 22:43:05 #98
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_464644
22.41
Bianca en Dees
B: .... Ferdi is verliefd op Hieke, daar is ie ook wel eerlijk in. Maar Hieke niet op hem.
D: Ze heeft iets in haar achterhoofd.
B: Ze is wel heel erg lichamelijk met alle mannen. Zo ben ik niet. Maar als zij zegt dat ze iets thuis heeft zitten wat haar veel waard is, dan geloof ik dat. Maar dit is de kick die ze nodig heeft om deze dagen door te komen.
D: Ik ben misschien op Robin gefocust.
B: 'En dan denken ze dat jij ook verliefd op hem ben'
D: 'Verliefd vind ik zo'n gek woord, ik vind het gewoon prettig om bij hem te zijn. Even bij hem te liggen. Dat heb ik met Koos en Ferdi en Georgie niet.
B: Ik vind het heel goed hoe je er mee omgaat, ik zie je staan kijken, dat je hem het liefst even wil vastpakken. Dat is zo nodig, soms even, een hug.
D: Klopt. Dat is van de eerste weken, dat is blijven hangen. Maar ik ben net zo nuchter als hij. Er is verder niks, en er zal verder ook niks gebeuren. Maar als ik een knuffel nodig heb, is het van hem of van jou.

D: Ik vond het wel heel lief dat de DBK bezorgd was. Kim werd geroepen en moest naar mij komen kijken. Kim wist helemaal van niks. Toen moest ik naar de DBK komen en moest ik van alles over m'n hond vertellen.

pi_464652
* ff weg geweest

Hieke en Ferdi liggen te fluisteren in bed., moeilijk te verstaan dus.
F: Komt heus wel goed.
H: oke.

Georgie en Kim fluisteren er ook nog eens doorheen
Kan ook niet zien of H en F zoenen oid. (iemand met een decoder?)

zondag 12 november 2000 @ 23:02:53 #100
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_464714
22.55

Ferdi ligt met z'n rug naar de camera, en blokkeert het uitzicht. Er lijkt niks aan de hand te zijn.

Robin komt op de deur kloppen en vertelt dat er fans van Hieke buiten staan die het Friese volkslied staan te zingen. Hieke springt op en rent naar buiten om te luisteren.

pi_464774
weet je zeker dat er niets gebeurt? Ik hoor gesmak nu en veel gezucht.(ferdi Hieke)??????
pi_464783
nee nu is het iets duidelijker. Volgens mij is het Hieke (binnenkant) die zich continu omdraait en diepe zuchten slaakt en Ferdi ligt met rug naar haar toe ogenschijnlijk de rust zelve
  zondag 12 november 2000 @ 23:27:11 #103
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_464795
Op stream 1.. waar ik Ferdi zie liggen, zijn nu toch heel zacht smakkende geluiden te horen.

Eerder waren het Kim en Georgie die speeksel aan het uitwisselen waren.

Aan de andere kant, Ferdi lijkt te slapen, dus het kunnen nog steeds K+G zijn.

zondag 12 november 2000 @ 23:37:35 #104
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_464813
23:35
Ferdi is naar zijn eigen bed afgedropen en laat Hieke alleen achter. Ze konden, zover ik het begrepen heb, beide niet slapen.

Bianca en Koos liggen nog niet op bed. Zo te horen is Robin ook nog wakker. Beide streams blijven stug op de 3 slapers staan.

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 12-11-2000 23:38]

pi_464814
Vandaar dat zuchten (van Hieke) dat ik de hele tijd hoorde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')