Dat heb ik juist een stuk minder.quote:
echt hequote:
Ik heb altijd een beetje het idee dat veel mensen op fok hopen of het leuk vinden dat Nederlandse sporters en trainers falen in et buitenland. Of clubs met Nederlanders. Beetje apart vind ik datquote:
Owh bedankt. Denk ik...quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind jou een redelijk normale user dus als je net zo bent irl, chapeau.
[..]
ik ook
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best intrigerend dat mensen ruzie kunnen maken op een forum.
Moet er niet aan denken. Zo kansloos.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DP is nog wel oke hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
echt he
Volgens deadprez (werkeloze junk) moeten ze je account verwijderen als je rechtse mening hebt.
Dan wel Polenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen Polen of Engeland, wat kies je?
Met wat dan wel?quote:
Ik kan dat heel gemakkelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee rot op, nee laten we dat maar niet doen.
Of mensen die bij een ramp meteen benadrukken dat er geen Nederlandse slachtoffers zijnquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met wat dan wel?
Met sport erger ik mij heel erg als ze alleen Nederlanders gaan bespreken en belichten.
Dat is verder toch gewoon relevant in nationaal nieuws?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of mensen die bij een ramp meteen benadrukken dat er geen Nederlandse slachtoffers zijn__
Dat ze falen hoop ik niet zo, alleen als het dusdanig zichzelf overschattende figuren zijn. Zo'n Depay vind ik daar een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje het idee dat veel mensen op fok hopen of het leuk vinden dat Nederlandse sporters en trainers falen in et buitenland. Of clubs met Nederlanders. Beetje apart vind ik dat
Ik gun het iemand om zijn kwaliteiten of persoonlijkheid.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje het idee dat veel mensen op fok hopen of het leuk vinden dat Nederlandse sporters en trainers falen in et buitenland. Of clubs met Nederlanders. Beetje apart vind ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |