Jij kan een reprimande verwachtenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso kijkt niemand voor zn plezier naar de Serie A.![]()
Florenziquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee hij heeft krulletjesquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is hij nog steeds zo'n kalekop bollie
Genoeg denk ik hoor. Kijk de reacties op Voetbalzone maar.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
MAar waarom zou je dat faken. Geloof ik niet.
Ik vind dat altijd wel interessant, maakt het toch meer dat je met mensen praat ipv met icoontjes op internet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, persoonlijke achtergronden van users boeien me niet zo.
Voetbalzone-usersquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg denk ik hoor. Kijk de reacties op Voetbalzone maar.
Iedereen die het over WE heeft als het om Turkse of Italiaanse of weet ik veel wat voor ploegen het gaat. Geloof nooit dat dat allemaal halfbloedjes zijn
Op Voetbalzone zitten gewoon superveel TUrken?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg denk ik hoor. Kijk de reacties op Voetbalzone maar.
Iedereen die het over WE heeft als het om Turkse of Italiaanse of weet ik veel wat voor ploegen het gaat. Geloof nooit dat dat allemaal halfbloedjes zijn
Was vroeger gek van ac Milanquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij discussies over sport heb ik geen persoonlijke achtergronden nodig. Alleen als ze dusdanig bizarre mening hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel interessant, maakt het toch meer dat je met mensen praat ipv met icoontjes op internet.
Hafcfan en ik hebben een haat/liefde relatie.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan een reprimande verwachten
Tegenwoordig staat er een comment met een groen randje helemaal bovenaan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbalzone-users![]()
![]()
.
Die tikken al voor het eind van de wedstrijd een stukje om als eerste met een post te zijn zodat ze kunnen fappen op de likes en het aantal mensen die erop reageert: want dat is traditie dat de bovensten de meeste quotes krijgen.
Ah nou ja, goed danquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op Voetbalzone zitten gewoon superveel TUrken?
Moet je die facebook maar eens kijken.quote:
Meeste die ik ken wel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Som vraag ik mij echt af of mensen op FOK! net zo zijn irl.
Ik hoop dat syndroom gewoon een EXTREEM goede troll is
Ik troll in elk geval regelmatig.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Som vraag ik mij echt af of mensen op FOK! net zo zijn irl.
Ik hoop dat syndroom gewoon een EXTREEM goede troll is
Daar heb ik echt geen behoefte aan. Meningen zijn zeker op dit forum heel erg verschillend.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegenwoordig staat er een comment met een groen randje helemaal bovenaan.
Niks voor FOK! ?
one million is heeeerlijkquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
paco rabanne 1 million en een simpele van beckham
Nee ik hoef het ook niet van iedereen te weten, maar wel als ik vaak met mensen in een SC zit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij discussies over sport heb ik geen persoonlijke achtergronden nodig. Alleen als ze dusdanig bizarre mening hebben.
Hij kan soms wat grof uit de hoek komen als je een andere mening hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hele vriendelijke gozer ook. Doet geen vlieg kwaad.
Iedereen is wel eens mad.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik hoef het ook niet van iedereen te weten, maar wel als ik vaak met mensen in een SC zit bijvoorbeeld.
[..]
Hij kan soms wat grof uit de hoek komen als je een andere mening hebt.
Maar ach dat heb ik ook wel eens.
Eentje erbij.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
one million is heeeerlijk
waarom wil je veranderen
of gewoon eentje voor erbij?
Snap sowieso niet waarom je op die artikelen zou willen reageren. Heeft zo weinig meerwaarde, mjaquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
allemaal fatih en sehrats en weet ik veel wat.
Nationalisme heb ik dan totaal niet eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hafcfan en ik hebben een haat/liefde relatie.
Soms hebben we banter over Nederlands voetbal, maar hij is erg nationalistisch.
Ik ook.
Mensen met andere meningenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij kan soms wat grof uit de hoek komen als je een andere mening hebt.
Maar ach dat heb ik ook wel eens.
Ik ben ERG nationalistisch.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nationalisme heb ik dan totaal niet eigenlijk.
Reddit systeem met upvotesquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen behoefte aan. Meningen zijn zeker op dit forum heel erg verschillend.
Alleen op sport-niveau eigenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nationalisme heb ik dan totaal niet eigenlijk.
Uh hoezo nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar niet zo nationalistisch dat je in je land woont.
auquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar niet zo nationalistisch dat je in je land woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |