Ik geef Italië ook minder nu naast Candreva ook De Rossi onzeker is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Finale wordt Portugal Duitsland me dunkt
Wacht, wat? Deze snap ik even niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen in Nederland die familie in het buitenland hebben, dus net zo goed iemand kunnen kwijtraken.
Kan nog wel leuk worden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat Wales v België zwaar tegen gaat vallen.
Wales deed het in de kwalificatie ook prima tegen België dus ik heb hoop op een spannende wedstrijd.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel verwachtingen van Wales - België. Verwacht niet dat Wales zich 1-2-3 gewonnen geeft.
Ik denk dat Duitsland eruit gaat tegen de Italianen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Finale wordt Portugal Duitsland me dunkt
Ik heb het meer over die typische feestboek reacties. Van die hennies:"oh geen nederlandse mensen overleden? Fijn dat die debiele imbeciele mensen zijn overleden moesten ze daar maar niet zijn!!!1!1!1"quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met een bepaalde nationaliteit![]()
Wat is er walgelijk aan in himmelsnaam
Ik vind de Belgische hype sowieso wat overtrokken. Iedereen is wild na een pot tegen lollerHongarijequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan nog wel leuk worden.
[..]
Wales deed het in de kwalificatie ook prima tegen België dus ik heb hoop op een spannende wedstrijd.
[..]
Ik denk dat Duitsland eruit gaat tegen de Italianen.
Wie schrijft zoiets dan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb het meer over die typische feestboek reacties. Van die hennies:"oh geen nederlandse mensen overleden? Fijn dat die debiele imbeciele mensen zijn overleden moesten ze daar maar niet zijn!!!1!1!1"
Wtf heymaar sowieso facebook =
Dit heb ik nog nooit gelezenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
\Fijn dat die debiele imbeciele mensen zijn overleden moesten ze daar maar niet zijn!!!1!1!1"
\
oke zal ik zijnquote:
Als je familie hebt in het buitenland kan je die toch net zo goed kwijtraken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht, wat? Deze snap ik even niet.
Friet van de Belgquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Als EK finale bestaat uit belgie-italie, dan mogen grunningers gratis patat en ijs eten in grunna
Dat was bijzonder slecht.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de Belgische hype sowieso wat overtrokken. Iedereen is wild na een pot tegen lollerHongarije.
volgens mij verzint opso datquote:
FB-tokkies zijn misschien dom, maar niet cru ofzoquote:
Laat ze zich maar eens bewijzen tegen een echt topland.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was bijzonder slecht.
Iedereen vond Hazard zo geniaal spelen, vond dat wel meevallen op wat momenten na.
Wales een topland?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat ze zich maar eens bewijzen tegen een echt topland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |