In politiek opzicht.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met wat dan wel?
Met sport erger ik mij heel erg als ze alleen Nederlanders gaan bespreken en belichten.
HET KOMT NU WEL ERG DICHTBIJquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of mensen die bij een ramp meteen benadrukken dat er geen Nederlandse slachtoffers zijn__
Ik had niet anders verwacht van een klb'er xquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sorry dat ik Inso's leven niet perfect ken. Dacht dat hij een pool was die in het VK woont.
Internationaal nieuws nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is verder toch gewoon relevant in nationaal nieuws?
Ik ben er nu wel vrij zeker van dat dat verlengen wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Polengod
Ik hoop dat ze winnen van Portugal
Wordt een lastig verhaal al gun ik het insoquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Polengod
Ik hoop dat ze winnen van Portugal
Als het Nederlandse nieuws daarover berichten moeten ze dat gewoon meldenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Internationaal nieuws niet
Nu ook bij die aanslag in Istanbul. Boeiend of het Franzen of Nederlanders zijn. Behalve als ze persoolijk bij je staan dan
Er zijn 300 doden waarvan 2 Nederlanders.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of mensen die bij een ramp meteen benadrukken dat er geen Nederlandse slachtoffers zijn__
Niks mis meequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HET KOMT NU WEL ERG DICHTBIJ![]()
Generaliserend hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van een klb'er x
Ik verwacht dat dit de ergste zaadpot van de kwartfinales wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel vrij zeker van dat dat verlengen wordt.
Ik heb gister een film met Orlando Bloom gezien, het komt nu wel dichtbij vond ik dan wel weer leuke reactie na Orlandoquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HET KOMT NU WEL ERG DICHTBIJ![]()
Omdat het toch belangrijk is voor mensen die in Nederland wonen en zomaar dierbaren daar dichtbij hebben etc. Ik dacht ook eerst altijd van ''wtf'' maar nu klinkt het een stuk logischer.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn 300 doden waarvan 2 Nederlanders.
Lekker boeiend met je Nederlanders
Het Nederlandse nieuws heeft nu eenmaal als hoofdtaak het nederlandse publiek te informeren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind het zeer walgelijk dat men op afkomst wil letten tijdens aanslagen en weet ik veel wat. Er zijn fucking (ook nog eens met grote waarschijnlijkheid onschuldige) MENSEN overleden.
Polen mag wel door, ik wil niet voor België juichen in de halve finale.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wordt een lastig verhaal al gun ik het inso
Met een bepaalde nationaliteitquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind het zeer walgelijk dat men op afkomst wil letten tijdens aanslagen en weet ik veel wat. Er zijn fucking (ook nog eens met grote waarschijnlijkheid onschuldige) MENSEN overleden.
Denk dat Wales v België zwaar tegen gaat vallen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit de ergste zaadpot van de kwartfinales wordt.
Ik heb wel verwachtingen van Wales - België. Verwacht niet dat Wales zich 1-2-3 gewonnen geeft.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit de ergste zaadpot van de kwartfinales wordt.
Finale wordt Portugal Duitsland me dunktquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Polen mag wel door, ik wil niet voor België juichen in de halve finale.
3 goals ronaldoquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Finale wordt Portugal Duitsland me dunkt
Er zijn ook mensen in Nederland die familie in het buitenland hebben, dus net zo goed iemand kunnen kwijtraken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het toch belangrijk is voor mensen die in Nederland wonen en zomaar dierbaren daar dichtbij hebben etc. Ik dacht ook eerst altijd van ''wtf'' maar nu klinkt het een stuk logischer.
sorry hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |