nog altijd verreweg beter dan de quasi intelligente signature over beperkingenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een tering slechte reactie.
Je bent te simpel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog altijd verreweg beter dan de quasi intelligente signature over beperkingen
Don't fuck with me.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Haags ik heb je back manHAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Dat serieus nemenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aldus de den haag supporter die voetbal en auto boven vrouw plaatst en zijn kind vergeet
niet alleen op fok hoorquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsamme als je mij ook maar serieus neemt op FOK!
Hzaw die doet alsof hij je srs neemt srs nemen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsamme als je mij ook maar serieus neemt op FOK!
Ja die klootzak zit weer te trollen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hzaw die doet alsof hij je srs neemt srs nemen._!
ik zag net filmpje dat moslims geen muziek mogen luisteren van beyonce enzo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Koekkoek dat pushpop ijsje wil ik wel uit zijn hulsje duwen en likken hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da ish klopquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zag net filmpje dat moslims geen muziek mogen luisteren van beyonce enzo.
Pushpopquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Koekkoek dat pushpop ijsje wil ik wel uit zijn hulsje duwen en likken hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muziek over t algemeen nie hoorquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap ik wel, is ook gewoon kutmuziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |