Die slag in z'n haar is een beetje gekquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:48 schreef Chai het volgende:
Tot de conclusie gekomen dat mijn voorkeur bij vrouwen tussen 30 en 50 jaar ligt. PS berichtje word als serieus beschouwd.
Reageer en wie weet tot binnenkort.
[ afbeelding ]
heb je die oogtyfus kussens gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die slag in z'n haar is een beetje gek
doe ff dimmen vriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je niet gewoon je bek houden?
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
doe ff dimmen vriend.is robb al dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die slag in z'n haar is een beetje gek
hahahah idd zegquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heb je die oogtyfus kussens gezien.
dat dacht ik maar met je vriendquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
anders hou je even je waffel.
Wat een tering slechte reactie.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat dacht ik maar met je vriend
Jammer he, ik vond die gast eerst best aardig enzo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een tering slechte reactie.
Mwahquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jammer he, ik vond die gast eerst best aardig enzo.
nog altijd verreweg beter dan de quasi intelligente signature over beperkingenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een tering slechte reactie.
Je bent te simpel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog altijd verreweg beter dan de quasi intelligente signature over beperkingen
Don't fuck with me.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Haags ik heb je back manHAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Dat serieus nemenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aldus de den haag supporter die voetbal en auto boven vrouw plaatst en zijn kind vergeet
niet alleen op fok hoorquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsamme als je mij ook maar serieus neemt op FOK!
Hzaw die doet alsof hij je srs neemt srs nemen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsamme als je mij ook maar serieus neemt op FOK!
Ja die klootzak zit weer te trollen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hzaw die doet alsof hij je srs neemt srs nemen._!
ik zag net filmpje dat moslims geen muziek mogen luisteren van beyonce enzo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Koekkoek dat pushpop ijsje wil ik wel uit zijn hulsje duwen en likken hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da ish klopquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zag net filmpje dat moslims geen muziek mogen luisteren van beyonce enzo.
Pushpopquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Koekkoek dat pushpop ijsje wil ik wel uit zijn hulsje duwen en likken hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muziek over t algemeen nie hoorquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap ik wel, is ook gewoon kutmuziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |