abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163410678
Dit is wel een goede analyse van de BBC, over waarom Gove het gedaan heeft.

https://twitter.com/BBCPo(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
pi_163410847
_O- _O- Boris Johnson _O- _O-

:+ :+ Wat een grap dit :+ :+
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163412895
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 13:17 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Omdat Teresa May dan zou winnen natuurlijk.
waarom zou may dan winnen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163412921
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2016 15:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom zou may dan winnen?
Een gedeelte van de MP's wil geen Leave supporter als PM. May heeft een degelijke aanhang. Als de stem van de anderen ongeveer gelijk gesplitst zou worden tussen Gove en Johnson (erg aannemelijk), zou het dus zeker May worden.
pi_163413259
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 15:41 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Een gedeelte van de MP's wil geen Leave supporter als PM. May heeft een degelijke aanhang. Als de stem van de anderen ongeveer gelijk gesplitst zou worden tussen Gove en Johnson (erg aannemelijk), zou het dus zeker May worden.
zijn gove en may wel leave supporters?
-Rabia Al-Basri
pi_163413356
Gove wel, May niet.
Ja doei.
pi_163413422
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Gove wel, May niet.
dus als May gekozen zou worden, zou ze iets moeten doen wat ze helemaal niet wilt doen. pijnlijk.
-Rabia Al-Basri
pi_163413707
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

dus als May gekozen zou worden, zou ze iets moeten doen wat ze helemaal niet wilt doen. pijnlijk.
Ja, dat is dus geen goede keuze want zij zou niet overtuigend de onderhandelingen kunnen leiden.
pi_163413856
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:23 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ja, dat is dus geen goede keuze want zij zou niet overtuigend de onderhandelingen kunnen leiden.
dan kunnen we gove alvast feliciteren :P
-Rabia Al-Basri
pi_163413915
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

dan kunnen we gove alvast feliciteren :P
Als alle conservatieve MP's in het landsbelang denken wel ja. Ik neem ook aan dat het Gove wordt, maar zeker weet je het nooit.
pi_163413977
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:38 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Als alle conservatieve MP's in het landsbelang denken wel ja. Ik neem ook aan dat het Gove wordt, maar zeker weet je het nooit.
wanneer is die verkiezing?
-Rabia Al-Basri
pi_163413981
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

wanneer is die verkiezing?
Volgende week dacht ik.
pi_163414032
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:42 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Volgende week dacht ik.
daar zit dus wel schot in iig. artikel 50 zal wel op zich laten wachten :')
-Rabia Al-Basri
pi_163414061
quote:
Goed verhaal wel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_163414228
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 21:05 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb altijd "de pond" gezegd en kan maar lastig wennen aan "het pond".
Hoezo is het opeens het pond eigenlijk?
pi_163414444
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:01 schreef Operc het volgende:

[..]

Hoezo is het opeens het pond eigenlijk?
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-het-britse-pond

Altijd al zo geweest blijkbaar.
pi_163414564
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:14 schreef Sloggi het volgende:

[..]

https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-het-britse-pond

Altijd al zo geweest blijkbaar.
Ah helder. Mja, dat blijf ik dan recalcitrant fout doen. :P De pond klinkt prima. :D
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2016 @ 17:50:40 #43
230491 Zith
pls tip
pi_163415121
De markten gaan er helemaal van uit dat er geen Brexit komt _O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_163415204
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:50 schreef Zith het volgende:
De markten gaan er helemaal van uit dat er geen Brexit komt _O-
Zolang het het Brexitkamp ontbreekt aan een serieus plan is dat niet zo gek. Maar die zullen zich nog wel herpakken lijkt me.
pi_163415281
Pond gaat weer lekker de afgelopen uren :D
pi_163415465
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:56 schreef J.B. het volgende:
Pond gaat weer lekker de afgelopen uren :D
Mijn geėmigreerde collega ziet zijn inkomen met de minuut stijgen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_163421570
na de Brexit gaan ze dus ook meteen uit de interne markt van de EU

EU Trade Commissioner: No trade talks until full Brexit

[ Bericht 19% gewijzigd door zakjapannertje op 30-06-2016 22:17:44 ]
pi_163421781
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:10 schreef zakjapannertje het volgende:
na de Brexit gaan ze dus ook meteen uit de interne markt van de EU

EU Trade Commissioner: No trade talks until full Brexit
Ik krijg een 404.
pi_163422678
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik krijg een 404.
Ik niet.
Uit dat artikel:
quote:
Under EU law, the bloc cannot negotiate a separate trade deal with one of its own members, hence the commissioner's insistence that the UK must first leave.

It is also against EU law for a member to negotiate its own trade deals with outsiders, which means the UK cannot start doing this until after it has left the EU.

Taken at face value, these rules mean the UK cannot conduct its own trade talks for up to two years - a fearsome challenge to any prime minister trying to deliver Brexit.

EU officials say the UK's options will soon refine themselves into a Norway-style package that keeps Britain within the single market - subject to EU rules and regulations - or a bespoke "third country" deal on the pattern of Canada's.

They agree that because British businesses are already compliant with EU rules and regulations, choosing to remain within the single market would be "a little quicker", than negotiating a deal like Canada's.

But even a Norway-style single market access deal, they caution, could take years to negotiate, leaving the UK trading on WTO terms in the meantime.
Dus: eerst moeten ze uit de EU, pas daarna kan er een nieuwe handelsovereenkomst gesloten worden.
Dat zijn dus van die details die je moet bedenken voordat je eruitstapt en niet nu pas.
pi_163423090
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik niet.
Uit dat artikel:

[..]

Dus: eerst moeten ze uit de EU, pas daarna kan er een nieuwe handelsovereenkomst gesloten worden.
Dat zijn dus van die details die je moet bedenken voordat je eruitstapt en niet nu pas.
Ik wist niet dat ze er al uit gestapt waren. :P

Verder vraag ik me wel een beetje af in hoeverre dit 'harde wetten' zijn. Gaat men het VK aanklagen of boetes op proberen te leggen als zij toch al met andere landen over handelsverdragen gaan praten bijvoorbeeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')