waarom zou may dan winnen?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat Teresa May dan zou winnen natuurlijk.
Een gedeelte van de MP's wil geen Leave supporter als PM. May heeft een degelijke aanhang. Als de stem van de anderen ongeveer gelijk gesplitst zou worden tussen Gove en Johnson (erg aannemelijk), zou het dus zeker May worden.quote:
zijn gove en may wel leave supporters?quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een gedeelte van de MP's wil geen Leave supporter als PM. May heeft een degelijke aanhang. Als de stem van de anderen ongeveer gelijk gesplitst zou worden tussen Gove en Johnson (erg aannemelijk), zou het dus zeker May worden.
dus als May gekozen zou worden, zou ze iets moeten doen wat ze helemaal niet wilt doen. pijnlijk.quote:
Ja, dat is dus geen goede keuze want zij zou niet overtuigend de onderhandelingen kunnen leiden.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
dus als May gekozen zou worden, zou ze iets moeten doen wat ze helemaal niet wilt doen. pijnlijk.
dan kunnen we gove alvast feliciterenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dat is dus geen goede keuze want zij zou niet overtuigend de onderhandelingen kunnen leiden.
Als alle conservatieve MP's in het landsbelang denken wel ja. Ik neem ook aan dat het Gove wordt, maar zeker weet je het nooit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan kunnen we gove alvast feliciteren
wanneer is die verkiezing?quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als alle conservatieve MP's in het landsbelang denken wel ja. Ik neem ook aan dat het Gove wordt, maar zeker weet je het nooit.
daar zit dus wel schot in iig. artikel 50 zal wel op zich laten wachtenquote:
Hoezo is het opeens het pond eigenlijk?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:05 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb altijd "de pond" gezegd en kan maar lastig wennen aan "het pond".
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-het-britse-pondquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:01 schreef Operc het volgende:
[..]
Hoezo is het opeens het pond eigenlijk?
Ah helder. Mja, dat blijf ik dan recalcitrant fout doen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-het-britse-pond
Altijd al zo geweest blijkbaar.
Zolang het het Brexitkamp ontbreekt aan een serieus plan is dat niet zo gek. Maar die zullen zich nog wel herpakken lijkt me.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:50 schreef Zith het volgende:
De markten gaan er helemaal van uit dat er geen Brexit komt
Mijn geėmigreerde collega ziet zijn inkomen met de minuut stijgen.quote:
Ik krijg een 404.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:10 schreef zakjapannertje het volgende:
na de Brexit gaan ze dus ook meteen uit de interne markt van de EU
EU Trade Commissioner: No trade talks until full Brexit
Ik niet.quote:
Dus: eerst moeten ze uit de EU, pas daarna kan er een nieuwe handelsovereenkomst gesloten worden.quote:Under EU law, the bloc cannot negotiate a separate trade deal with one of its own members, hence the commissioner's insistence that the UK must first leave.
It is also against EU law for a member to negotiate its own trade deals with outsiders, which means the UK cannot start doing this until after it has left the EU.
Taken at face value, these rules mean the UK cannot conduct its own trade talks for up to two years - a fearsome challenge to any prime minister trying to deliver Brexit.
EU officials say the UK's options will soon refine themselves into a Norway-style package that keeps Britain within the single market - subject to EU rules and regulations - or a bespoke "third country" deal on the pattern of Canada's.
They agree that because British businesses are already compliant with EU rules and regulations, choosing to remain within the single market would be "a little quicker", than negotiating a deal like Canada's.
But even a Norway-style single market access deal, they caution, could take years to negotiate, leaving the UK trading on WTO terms in the meantime.
Ik wist niet dat ze er al uit gestapt waren.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik niet.
Uit dat artikel:
[..]
Dus: eerst moeten ze uit de EU, pas daarna kan er een nieuwe handelsovereenkomst gesloten worden.
Dat zijn dus van die details die je moet bedenken voordat je eruitstapt en niet nu pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |