wat is dat?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:48 schreef Oberkullie het volgende:
Hoorde dat het CBR vanaf 2018 mensen met Nystagmus opnieuw willen laten afrijden.
Nee, wel GoT.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Gisteren ook Shaolin gezien? Vond het best een goede film.
Denk Crip.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zei ik gisteren al ja. Welke kneus is het wel, weet jij dat?
Ik moest hier iets te lang over nadenken.quote:
heb je wel vaker tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik moest hier iets te lang over nadenken.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Nerd.
[..]
Wilde zeggen dat je dan niets tussen de tanden krijgt, maar dat klopt niet.
morgen laatste dag toch? spannend?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:57 schreef xcachet het volgende:
Braddie weer terug?
De dag die we wisten dat zou komen ook he.
'K heb de eerste vlucht voor morgen al. Die zie ik wel zitten maar is een lastige. De laatste krijg ik nadat iedereen de eerste heeft gehad. En dan moet ik weer als eerste. Laatste is het moeilijkst. Die is wel spannend. Maar ben blij als het erop zitquote:
En anders was hij wel online gekomen om te vertellen dat hij die kloon niet is. Of iemand een PM sturen om te vragen of die gene dat in de sc wilt melden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:58 schreef Oberkullie het volgende:
Weet niet hoor. Hij zei wel in een vlog dat hij op FOK zat te lurken.
Deze snapte ik anders meteen hoor.quote:
De echte klinkt meer van het padje af of wat?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is alleen Braddie zijn schrijfstijl niet helemaal :s
Meer van iemand die het probeert te imiterenquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
En anders was hij wel online gekomen om te vertellen dat hij die kloon niet is. Of iemand een PM sturen om te vragen of die gene dat in de sc wilt melden.
Het is alleen Braddie zijn schrijfstijl niet helemaal :s
Moet je je ballen maar wat vaker scheren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat deze nog wel haar heeft.
vet hoorquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
'K heb de eerste vlucht voor morgen al. Die zie ik wel zitten maar is een lastige. De laatste krijg ik nadat iedereen de eerste heeft gehad. En dan moet ik weer als eerste. Laatste is het moeilijkst. Die is wel spannend. Maar ben blij als het erop zit
quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:09 schreef Rozevla het volgende:
Wat voor geluid hoor je als een Turk ontploft?????
.......
Kebab!!!
kutracistquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:09 schreef Rozevla het volgende:
.......
Kebab!!!
En jij eet dat dan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:09 schreef Rozevla het volgende:
.......
Kebab!!!
Nee, wel deels vetquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Heb ik net gegeten, ben ik nu ook deels turk? #VIESDIK
Ja, als 'ie echt wil afvallen moet 'ie ook vooral niet die liter knoflooksaus vergeten.quote:
Aldus onze josti die elke maand zijn ongesteldheidsact weer moet laten zienquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
word je hier nu niet teringmoe van?
ach hou toch opquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aldus onze josti die elke maand zijn ongesteldheidsact weer moet laten zien
quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aldus onze josti die elke maand zijn ongesteldheidsact weer moet laten zien
Zou eerder moe worden van jouw poststijl.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
word je hier nu niet teringmoe van?
moet jij niet ergens pretentieus doen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou eerder moe worden van jouw poststijl.
Haha witte ridderquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou eerder moe worden van jouw poststijl.
houd je kkbek tegen chai ja gvdquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet jij niet ergens pretentieus doen?
quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
houd je kkbek tegen chai ja gvd
Jawel, hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet jij niet ergens pretentieus doen?
Yeh.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker homestead principle toch
nee maar leuke poging weerquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Wilde alleen maar zeggen dat we allemaal anders zijn en dat die diversiteit mooi is.
hou gewoon je bek eens manquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
zijn er hier meisjes met facebook?
worden jullie vaak toegevoegd? en wat doen julile met deze verzoeken als je niet wil toevoegen ? doe je dan weigeren of laat je hem gewoon staan ?
Ze wijzen je daar ook allemaal af, laten je niet staan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
worden jullie vaak toegevoegd? en wat doen julile met deze verzoeken als je niet wil toevoegen ? doe je dan weigeren of laat je hem gewoon staan ?
Laat hem idd staan als het een ongemakkelijk verzoek is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Aaahwquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou doen en vast niet, en beetje muntjes stiekem uitdelen aan leuke vrouwen ja tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen zal ik komend weekend muntverkoop doen op festival? is dit moeiljk
Wat denk je dat muntverkoop voor competenties vereist?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Doe, zo kun je leuke meisjes leren kennen en nee is niet moeilijkquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
ja zal me niks verbazen als ze 9182734 verzoekjes heeftquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aaahwnog steeds niet toegevoegd?
sorry vergat even mijn manieren in het bijzijn van dit stel neanderthalersquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hand voor je mond als je moet gapen, gap
Dima, het is gewoon raar als je een meisje kent uit je dagelijkse leven die je niet aanspreekt, maar wel een vriendschapverzoek op facebook stuurt. Het spoort gewoon niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
sociale vaardighedenquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat denk je dat muntverkoop voor competenties vereist?
weet ikquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dima, het is gewoon raar als je een meisje kent uit je dagelijkse leven die je niet aanspreekt, maar wel een vriendschapverzoek op facebook stuurt. Het spoort gewoon niet.
ben jij nou srs want krijg er soms echt geen hoogte van manquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sociale vaardigheden
en snel hoofdrekenen
maar ben bang dat ik vastloop door angst
zelfs de grootste autist kan datquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sociale vaardigheden
en snel hoofdrekenen
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben jij nou srs want krijg er soms echt geen hoogte van man
kan ook toezichthouder doen maar dit is echt neit voor mij weggelegdquote:Gedurende het festival is het belangrijk dat iedereen het naar zijn of haar zin heeft. Als toezichthouder draag jij de verantwoordelijkheid dat iedereen zich aan de regels houdt én ben je de gastheer van ons festival. Kan je goed met mensen omgaan en straal je autoriteit uit, dan is deze functie ideaal voor jou!
Denk dat je een lijst hebt waarop elk bedrag bijbehorend bij het aantal muntjes staat.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sociale vaardigheden
en snel hoofdrekenen
Laat alles staanquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
echtquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Laat hem idd staan als het een ongemakkelijk verzoek is.
en als het verzoek gemakkelijk is?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Laat hem idd staan als het een ongemakkelijk verzoek is.
hoezoquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben jij nou srs want krijg er soms echt geen hoogte van man
Heb nooit verzoek gehad van jou.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel jammer dat je me niet toevoegt
Kun jij niet een cursusje assertiviteit van de uitkerende instantie vragen of is zelfs dat te moeilijk? Als zelfs Braddie al pussy kan scoren, wat ik maar moeilijk vind te geloven, vraag ik me af waarom je zo onzeker bent.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo
ben bang dat ik niet goed uit kan rekenen heoveel geld ik nou terug moet geven onder zoveel druk
interessant vertel meer plsquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:44 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb maar 1 fokker als fb vriend ja toch
had wel veel fokkers op hyves mja
Uitkerende instantie?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kun jij niet een cursusje assertiviteit van de uitkerende instantie vragen of is zelfs dat te moeilijk? Als zelfs Braddie al pussy kan scoren, wat ik maar moeilijk vind te geloven, vraag ik me af waarom je zo onzeker bent.
Heel de wereld loopt vol met vrouwen. Lukt het bij de 1 niet, check je de volgende. Weinig te verliezen.
ik ben te passief en ongezellig (saai)quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als zelfs Braddie al pussy kan scoren, wat ik maar moeilijk vind te geloven, vraag ik me af waarom je zo onzeker bent.
Heel de wereld loopt vol met vrouwen. Lukt het bij de 1 niet, check je de volgende. Weinig te verliezen.
Zie niks :squote:
Koudbloedkim?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:49 schreef Willoow het volgende:
Ik had wel wat mensen van bokt op fb gehad.
Misschien een (sport)vereniging? Vast wel iets te vinden wat je leuk vindt. Armbandjes en shirtjes met V-hals gaan je in ieder geval niet helpen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben te passief en ongezellig (saai)
Laat dit pls even achterwege, dit soort gezever is nog vaker aan hem vertelt dan braddie geholpen is met afvallenquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien een (sport)vereniging? Vast wel iets te vinden wat je leuk vindt. Armbandjes en shirtjes met V-hals gaan je in ieder geval niet helpen.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:44 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb maar 1 fokker als fb vriend ja toch
had wel veel fokkers op hyves mja
Ja je hebt gelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Laat dit pls even achterwege, dit soort gezever is nog vaker aan hem vertelt dan braddie geholpen is met afvallen
Een manege zou ik zeker aanradenquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:52 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb dit trouwens al eerder gezegd. Ga gewoon bij een sportclub. Ik had slechte aansluiting in Oostende, joinde ik een kookclub. Nieuwe mensen, gedeelde interesses, rest ging vanzelf.
Haha, nee.quote:
Ergste zijn die vieze mannetjes op de manege die komen om meisjes te kijkenquote:
Dit is eerlijkquote:
ik ga heen om mensen te zien vallenquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ergste zijn die vieze mannetjes op de manege die komen om meisjes te kijken
zal me niks verbazen als ze al mensen gevonden hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Je gaat zeker afzeggen uiteindelijk, of niet?
Moet ik ook altijd lachen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga heen om mensen te zien vallen
ja, kan er naar kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:04 schreef -supergirl- het volgende:
Wie is er ook zo happy dat Modern Family weer op tv is?
nieuwe ep's?quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:04 schreef -supergirl- het volgende:
Wie is er ook zo happy dat Modern Family weer op tv is?
hoe bepaal je of het verzoek gemakkelijk of ongemakkelijk is?quote:
vind gwn die gnostische benadering van religie wel boeiend en alchemie ook wel eigkquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet je al waarom je geber interessant vindt?
o wat jammerquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:11 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe bepaal je of het verzoek gemakkelijk of ongemakkelijk is?
[..]
vind gwn die gnostische benadering van religie wel boeiend en alchemie ook wel eigk
Van wie? Naar wie?quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb nog niks gehoord
omg man
ik had gelijk een mailtje moeten sturen
heeft betrekking op mijn persoonlijke zoektocht naar god (ie noor al-anwar, en dus niet de demiurg)quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoopte op iets persoonlijks
Heb ik geen last van.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dan stoot mamma mij altijd aan van doe nu even neit
>sportclubquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:52 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb dit trouwens al eerder gezegd. Ga gewoon bij een sportclub. Ik had slechte aansluiting in Oostende, joinde ik een kookclub. Nieuwe mensen, gedeelde interesses, rest ging vanzelf.
heb al eens gevraagd maar ken noor al-anwar nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
heeft betrekking op mijn persoonlijke zoektocht naar god (ie noor al-anwar, en dus niet de demiurg)
Nee die weiger ik en dan doe ik een melding bij fb vanwege spam.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Neh, probeer zoveel mogelijk.quote:
Kom meequote:
Zou het ook vrij kansloos vinden als iemand me in het echt niet zou aanspreken en me wel toevoegde op facebook.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb nog niks gehoord
omg man
ik had gelijk een mailtje moeten sturen
die fur tailquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:37 schreef Zosk het volgende:
http://www.flabber.nl/art(...)nline-aankopen-48667
[ afbeelding ]
vertaling van licht der lichten. in gnosticisme wordt ermee god omschreven. in het gnosticisme correspondeert god btw niet met het beeld dat "wij" bij god hebben (gebaseerd op de OT, deze wordt als demiurg gezien door gnostici)quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb al eens gevraagd maar ken noor al-anwar niet
Jij nog steeds gaande ja? :pquote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:38 schreef Drug het volgende:
zou ook wel x paardje willen rijden
geloof alleen dat mn asser dat niet overleeft
ja is het ookquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zou het ook vrij kansloos vinden als iemand me in het echt niet zou aanspreken en me wel toevoegde op facebook.
thx for insightquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee die weiger ik en dan doe ik een melding bij fb vanwege spam.
hij wordt op handen gedragenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:03 schreef xcachet het volgende:
Ik zie dat Jimmy al helemaal geïntegreerd is in de GRTd SC
Ik lig al in bed. Hier regent het de hele avond alquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Slapen en chillen en tv kijken. Ik hoop op regen. Dekentjestime!
Jij?
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik lig al in bed. Hier regent het de hele avond al
was altijd al alleen toen was je locked in kaka storylinesquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:17 schreef Oberkullie het volgende:
Kijk weer eens gtst na 100 jaar. Wat is dat kut geworden zeg
Drug is teamcholo dus hij mag blijvenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dat we Drug en Opso moeten weren omdat zij in Jimmy fanclub zitten
lol nee man hij is zo nazi type toch?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
dankjewel ik mis jequote:Op woensdag 29 juni 2016 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Drug is teamcholo dus hij mag blijven
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dat we Opso moeten weren omdat
Ben je weer stoned :ssquote:
Hey sexyquote:
Ben trots op je.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik lig al in bed. Hier regent het de hele avond al
Ik weet niet zo goed wat hier staat, sorry.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:19 schreef Drug het volgende:
[..]
was altijd al alleen toen was je locked in kaka storylines
En wij mannen genieten van Helen of Spartaquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben trots op je.
Pro-tip: Troy komt op tv. Kun je lekkere mannen kijken.
Oké gelukkigquote:
dat was het altijd alquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat hier staat, sorry.
jij misschienquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
En wij mannen genieten van Helen of Sparta
Hij weert mij al, gvd hitlerlover dat hij isquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
doe normaal..quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij weert mij al, gvd hitlerlover dat hij is
maak nie uitquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
maak nie uitquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
heb je al wijntje op?quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat was het altijd al
alleen toen was je locked in kaka storylines
niet echt, ek hequote:Op woensdag 29 juni 2016 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog spannende transfergossip?
Nee nog nietquote:
Nee man love is in the air met Robert ten Brinkquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben trots op je.
Pro-tip: Troy komt op tv. Kun je lekkere mannen kijken.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee man love is in the air met Robert ten Brink
Ohquote:
Vind dat echt zonde van zo'n lekker broodjequote:Op woensdag 29 juni 2016 20:32 schreef Drug het volgende:
[..]
btje is wel lekker mits op goeie sandwich
Weet je wat pas achterlijk is? Babymais.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja wat een achterlijke groente is dat zeg
Broodje kip tandoori van Broodzaak met rucolaquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat echt zonde van zo'n lekker broodje
zullen we een keer lunchen samen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat echt zonde van zo'n lekker broodje
Niets aan gelogen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw vele geDM naar mij werkte anders ook niet.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nooit een DM van jou ontvangenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:37 schreef Zosk het volgende:
Ik dm iedereen veel maar niemand wil lunchen
o mes in 't hart weerquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:37 schreef Zosk het volgende:
Oh reageerde je toen ineens welquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Vond wel leuk toen je mij ineens dm'de xcachet
Heb liever dat je me wine 'n dine'tquote:
Ja bedoel vrouwen toch Jezus. :squote:Op woensdag 29 juni 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit een DM van jou ontvangen
Heb met jou meer op één dag ge-dm't dan met Cach in haar hele bestaan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:37 schreef Zosk het volgende:
24 uur maffen, dan heb jij je zin.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van mij mag er wel weer een voetbalwedstrijdje zijn.
Ja maar ik wil graag top zijn en dat wil jij nooit dus gaat niet gebeuren doei.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb met jou meer op één dag ge-dm't dan met Cach in haar hele bestaan.
Nooit heb je mij gevraagd om te lunchen. Beschuitje eten zou al leuk zijn.
Ga ik nu niet doen. Dan is het niet meer ineens.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Vond wel leuk toen je mij ineens dm'de xcachet
10 stuks maar liefst. 12 terug.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gek he, hoe kan dat nou niet waar zijn
Hoe gaat het?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga ik nu niet doen. Dan is het niet meer ineens.
i rather we whine and grindquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever dat je me wine 'n dine't
Kan wel keertje m'n penis achterstevoren tussen m'n benen duwen voor jou.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar ik wil graag top zijn en dat wil jij nooit dus gaat niet gebeuren doei.
Ik vind alleen de prijs achterlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je wat pas achterlijk is? Babymais.
Krijg wel een droge anus van beschuit.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan wel keertje m'n penis achterstevoren tussen m'n benen duwen voor jou.
Ja dit, mij heeft ie ook nooit gevraagd, kutchineesquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:38 schreef Germano het volgende:
[..]
hihi jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga ik nu niet doen. Dan is het niet meer ineens.
gila gewordenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan wel keertje m'n penis achterstevoren tussen m'n benen duwen voor jou.
DM'en is ook overbodig als de SC gewoon open is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan liever bump n grindquote:
Niet als je een speciale klik hebt en samen plannen smeedt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
DM'en is ook overbodig als de SC gewoon open is.
Morgen weerquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van mij mag er wel weer een voetbalwedstrijdje zijn.
Nat gewordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |