ja, kan er naar kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:04 schreef -supergirl- het volgende:
Wie is er ook zo happy dat Modern Family weer op tv is?
nieuwe ep's?quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:04 schreef -supergirl- het volgende:
Wie is er ook zo happy dat Modern Family weer op tv is?
hoe bepaal je of het verzoek gemakkelijk of ongemakkelijk is?quote:
vind gwn die gnostische benadering van religie wel boeiend en alchemie ook wel eigkquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet je al waarom je geber interessant vindt?
o wat jammerquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:11 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe bepaal je of het verzoek gemakkelijk of ongemakkelijk is?
[..]
vind gwn die gnostische benadering van religie wel boeiend en alchemie ook wel eigk
Van wie? Naar wie?quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb nog niks gehoord
omg man
ik had gelijk een mailtje moeten sturen
heeft betrekking op mijn persoonlijke zoektocht naar god (ie noor al-anwar, en dus niet de demiurg)quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoopte op iets persoonlijks
Heb ik geen last van.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dan stoot mamma mij altijd aan van doe nu even neit
>sportclubquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:52 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb dit trouwens al eerder gezegd. Ga gewoon bij een sportclub. Ik had slechte aansluiting in Oostende, joinde ik een kookclub. Nieuwe mensen, gedeelde interesses, rest ging vanzelf.
heb al eens gevraagd maar ken noor al-anwar nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
heeft betrekking op mijn persoonlijke zoektocht naar god (ie noor al-anwar, en dus niet de demiurg)
Nee die weiger ik en dan doe ik een melding bij fb vanwege spam.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
zijn er hier meisjes met facebook?
worden jullie vaak toegevoegd? en wat doen julile met deze verzoeken als je niet wil toevoegen ? doe je dan weigeren of laat je hem gewoon staan ?
Neh, probeer zoveel mogelijk.quote:
Kom meequote:
Zou het ook vrij kansloos vinden als iemand me in het echt niet zou aanspreken en me wel toevoegde op facebook.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb nog niks gehoord
omg man
ik had gelijk een mailtje moeten sturen
die fur tailquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:37 schreef Zosk het volgende:
http://www.flabber.nl/art(...)nline-aankopen-48667
[ afbeelding ]
vertaling van licht der lichten. in gnosticisme wordt ermee god omschreven. in het gnosticisme correspondeert god btw niet met het beeld dat "wij" bij god hebben (gebaseerd op de OT, deze wordt als demiurg gezien door gnostici)quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb al eens gevraagd maar ken noor al-anwar niet
Jij nog steeds gaande ja? :pquote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:38 schreef Drug het volgende:
zou ook wel x paardje willen rijden
geloof alleen dat mn asser dat niet overleeft
ja is het ookquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zou het ook vrij kansloos vinden als iemand me in het echt niet zou aanspreken en me wel toevoegde op facebook.
thx for insightquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee die weiger ik en dan doe ik een melding bij fb vanwege spam.
hij wordt op handen gedragenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:03 schreef xcachet het volgende:
Ik zie dat Jimmy al helemaal geïntegreerd is in de GRTd SC
Ik lig al in bed. Hier regent het de hele avond alquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Slapen en chillen en tv kijken. Ik hoop op regen. Dekentjestime!
Jij?
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik lig al in bed. Hier regent het de hele avond al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |