Max Verstappen zelf.quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje te laat.
Was een organisatie die alle kaartjes voor een tribune had opgekocht.
komt vanavond.quote:
Zondag in de ochtend waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 juni 2016 13:50 schreef BeamofLight het volgende:
Vrijdag onweer
Zaterdag onweer
Zondag regen
Geen probleem, staanplaatsen moeten ook goed zijn. M'n vlag 3,5 bij 1,5 mtr is gestreken voor aan het hek. Gaat vet worden!quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Max Verstappen zelf.
Althans werd op zijn website aangeboden (via sportstadion en zijn alle 1000 weg).
Coolquote:Op woensdag 29 juni 2016 12:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Wij gaan naar Oostenrijk met 6 man, wisten niets van een "Max Tribune" en hebben staanplaats tickets. Geen idee of dat nog te wisselen is.
Is dat al af dan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:44 schreef Bluurgh het volgende:
Jammer dat ze niet (al) van de nieuwe/oude layout gebruik maken
Ja ik ben die gene met het oranje tshirtquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Cool
Misschien tot dan.
Er gingen er meer toch? Waffle?
[ afbeelding ]
Ik zit op "lower I"
Goed nieuws. Nu gaan coureurs meer risico's nemen en zullen we veel kleine foutjes zien terwijl de auto's wel blijven rijden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:36 schreef Nattekat het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)st-op-red-bull-ring/
Ja, weet je... ik ga hier niet eens op in.
yupquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:32 schreef tralalala het volgende:
https://www.autobahn.eu/1(...)pen-joyce-godefridi/
Ik vond die andere leuker.
Die Zweedse was ook nog met haar carriere bezig, deze zal wel altijd beschikbaar zijn om de race adrenaline tot normale proporties te reduceren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:32 schreef tralalala het volgende:
twitter:JensonButton twitterde op woensdag 29-06-2016 om 20:27:21So many comments out of context or even change the words around to suit there article.. reageer retweet
twitter:Max33Verstappen twitterde op woensdag 29-06-2016 om 20:36:55@JensonButton dont worry mate it's ok 😜👍 reageer retweet
Iemand een idee over welk artikel dit ging? Was het Button over Verstappen ofzo?twitter:JensonButton twitterde op woensdag 29-06-2016 om 20:44:30See you on track bud 😉 https://t.co/HODtUAXoe0 reageer retweet
quote:Jenson Button, Formula 1's most experienced active driver, has chastised the latest generation of new and "very erratic" grand prix stars.
The 36-year-old, who by season's end will match Michael Schumacher's huge career tally of 308 race entries, says an increasingly young grid lacks the poise of former F1 generations.
"I feel that there are many drivers who should have learned more than they did learn before arriving in F1," Button is quoted by UOL Esporte.
"They are very erratic. It's like they are driving in Formula Desperate - they look like they're always so desperate," he explained.
Briton Button, who is hoping to extend his career into an eighteenth consecutive season next year, said that kind of 'desperate' driving indicates a lack of maturity in some F1 rookies today.
"That sort of behaviour should have stopped by the time a driver arrives in F1," he said. "By the time your career reaches this level, you should already be smart enough to know what to do with the car and how to race for position."
Button said the new drivers he is talking about would do well to learn from some of F1 legend Michael Schumacher's old races.
"These new drivers need to watch more of Michael's races," said Button, "because although he always raced very hard, at the same time he was always very correct in the way he fought."
Deze heeft puntiger knieën.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:32 schreef tralalala het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die Zweedse was ook nog met haar carriere bezig, deze zal wel altijd beschikbaar zijn om de race adrenaline tot normale proporties te reduceren er uit te zuigen.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:08 schreef franklop het volgende:
twitter:JensonButton twitterde op woensdag 29-06-2016 om 20:27:21So many comments out of context or even change the words around to suit there article.. reageer retweet
twitter:Max33Verstappen twitterde op woensdag 29-06-2016 om 20:36:55@JensonButton dont worry mate it's ok 😜👍 reageer retweet
Iemand een idee over welk artikel dit ging? Was het Button over Verstappen ofzo?twitter:JensonButton twitterde op woensdag 29-06-2016 om 20:44:30See you on track bud 😉 https://t.co/HODtUAXoe0 reageer retweet
edit; denk over dit?
[..]
En, om met Lily Allen te spreken: "It's not fair. I spend ages giving head "quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die Zweedse was ook nog met haar carriere bezig, deze zal wel altijd beschikbaar zijn om de race adrenaline tot normale proporties te reduceren.
Hmm ik d8 juist dat hij het zo goed voor elkaar had met die vorige.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
Max is niet lang single geweest. Hij schijnt nu een relatie te hebben met de Belgische Joyce Godefridi. Die heeft in het verleden een relatie gehad met Jeffrey Herlings
Deze mag er ook wel zijn hoorquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:32 schreef tralalala het volgende:
Dat krijg je als je in de belangstelling staat.quote:
twitter:janci1612 twitterde op woensdag 29-06-2016 om 18:15:41Ferrari to test Halo 2 in practice at Red Bull Ring. New one is titanium instead of steel. FIA simulated 40 former crashes to present at TWG reageer retweet
deze naait beter.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:32 schreef tralalala het volgende:
Wat een gemaakt wijf zeg, maar ik geef 'm groot gelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:32 schreef tralalala het volgende:
Ja die titel krijg je natuurlijk meteen, Max had gewoon op zijn 13de moeten trouwen toen hij nog niet zo bekend was maar dat mag dan weer niet.quote:
deze is 3 mnd topsquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja die titel krijg je natuurlijk meteen, Max had gewoon op zijn 13de moeten trouwen toen hij nog niet zo bekend was maar dat mag dan weer niet.
En geef 'm eens ongelijk.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:52 schreef Coelho het volgende:
Hij mag toch gewoon als ieder ander zonder straf 5x wisselen per seizoen?
Woohooquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:43 schreef Nattekat het volgende:
http://www.rtlgp.nl/item/(...)waaien_in_oostenrijk
of Hamilton moet zijn auto de grindbak/muur weer insturen tijdens race/kwalificatie of zijn auto staat in de verkeerde afstelling en hij kan het juiste knopje niet vinden.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:11 schreef kareltjoo het volgende:
Vettel krijgt waarschijnlijk een nieuwe versnellingsbak dus 5 plekken terug![]()
'T gaat met andere woorden weer een 1-2 voor Mercedes worden
Hij schijnt in ieder geval een nieuwe motor en MGU-K te krijgen. Net zoals Raikkonen. De Mercedes coureurs krijgen ook een nieuwe motor en MGU-K, maar ook een nieuwe turbo en MGU-H.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:11 schreef kareltjoo het volgende:
Vettel krijgt waarschijnlijk een nieuwe versnellingsbak dus 5 plekken terug![]()
het wordt toch niet best weer? Dan kan alles gebeurenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:11 schreef kareltjoo het volgende:
Worden die eigenlijk willekeurig gekozen ofzo, of hoe gaat dat?quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:26 schreef F1gamer het volgende:
welke coureurs zijn dit keer bij de presco?
ik denk dat als er iets te vertellen is zegmaar. Bv met max z'n swap.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Worden die eigenlijk willekeurig gekozen ofzo, of hoe gaat dat?
Rai 1/2. Niet alle races live, maar ze worden wel allemaal uitgezonden.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:05 schreef Geralt het volgende:
Weet iemand of in Italië de F1 op een open zender te kijken is toevallig?
quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:50 schreef Nattekat het volgende:
Mijn magische bol zegt:
Hamilton, Vettel, Räikkönen, Perez, Sainz
1 goed, toch knap als het al 3,5 uur in het topic staatquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Esteban Gutierrez (Haas), Daniil Kvyat (Toro Rosso), Kevin Magnussen (Renault), Felipe Nasr (Sauber), Kimi Raikkonen (Ferrari), Daniel Ricciardo (Red Bull)
. Ok, aankomende gp live?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rai 1/2. Niet alle races live, maar ze worden wel allemaal uitgezonden.
er zijn toch genoeg sites met een sky streamquote:
Iig iets goed.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:11 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
1 goed, toch knap als het al 3,5 uur in het topic staat
Ongetwijfeld zuigt ze beter, want anders ruil je toch nooit zo'n schattig blond Zweeds poesje in voor een door Jeffrey Herlings reeds uitgewoonde golddigger. Nou ja, van mij mag hij hoor.quote:
twitter:MassaFelipe19 twitterde op donderdag 30-06-2016 om 19:06:43Thank you guy's!! Felipinho was so happy !! 👍👍👍 https://t.co/i4446v7uph reageer retweet
Misschien is het wel een open relatie, Je weet het maar nooit met die snelle jongens en meidenquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:32 schreef tralalala het volgende:
Dubbele crash Mercedesquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:11 schreef kareltjoo het volgende:
zeker, maar dan zou ik mobiel moeten streamen. Wifi is kenserduur hier en mobiel netwerk niet snel genoeg denk ik. Bovendien zit ik al royaal door m'n bundel heen 🙈quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:19 schreef F1gamer het volgende:
[..]
er zijn toch genoeg sites met een sky stream
misschien heb hier iets aan:
http://www.kijkdirect.nl/country/18/
moet je wel italiaanse kunnen luisteren;)
thanksquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.rai.it/dl/rai/guidaProgrammi.html
18:40
Kijk eens bij post #79quote:
Dan moet italie wel in de EU blijvenquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
zeker, maar dan zou ik mobiel moeten streamen. Wifi is kenserduur hier en mobiel netwerk niet snel genoeg denk ik. Bovendien zit ik al royaal door m'n bundel heen 🙈
Vanaf volgend jaar geen extra kosten meer voor mobiel internet in het buitenland.
Of in elk geval binnen de EU dan.
daar gaat Max z,n record van jongste winnaar ooit, zal snel worden afgeserveerd ...quote:
Net zoals de afgelopen 5 races. Daarbij lag de baan RB ook niet...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:33 schreef Max23 het volgende:
Oh, ik zie dat RB in de afgelopen twee jaar nooit verder is gekomen dan plaats 8 op dit circuit. Wordt weer een lastig weekend dus.
Afgelopen twee jaar was de Red Bull ook stukken slechter opgewassen tegen het geweld van de Mercedes motorenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:33 schreef Max23 het volgende:
Oh, ik zie dat RB in de afgelopen twee jaar nooit verder is gekomen dan plaats 8 op dit circuit. Wordt weer een lastig weekend dus.
Welke 5 afgelopen races heb jij gezien?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 07:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Net zoals de afgelopen 5 races. Daarbij lag de baan RB ook niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
Ericcson voor 'crossing the pit entry line'quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:41 schreef Operc het volgende:
Waarom wordt Ericcson nu onderzocht? Hij en Ricciardo deden toch vrijwel hetzelfde?
Nee, Ericsson ging de pits in, maar verloor de controle over het stuur en zwenkte uit waardoor Ricciardo op het laatste moment uit moest wijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:41 schreef Operc het volgende:
Waarom wordt Ericcson nu onderzocht? Hij en Ricciardo deden toch vrijwel hetzelfde?
Ja, nieuw asfalt met meer grip.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:43 schreef VacaLoca het volgende:
Rosberg overigens nu al sneller dan kwalificatie tijd vorig jaar. Is er nog iets gewijzigd aan de baan?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:24 schreef exile79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon mijdenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Max in de grindbak, dat word leuk dadelijk op de FP
Dit keer terechtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Inderdaad. De overige coureurs hebben er geen last van.quote:
En terecht. Als je maar iets over de curbstones gaat, verniel je je auto. Die dingen liggen te dicht bij de baan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:02 schreef F1gamer het volgende:
discussie op sky over wel of geen gele kerbs
oktoberfest is ook vroeg begonnenquote:
Zijn die er dan nog wel?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Nog niet, en zijn nu gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. De overige coureurs hebben er geen last van.
Ja buiten de baan vind ik hem best oke.. maar in de auto is het wel een jankerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:08 schreef ChatGirl het volgende:
Vettel![]()
Ik krijg elke race een grotere hekel aan 'm.
Zodat je er niet over heen rijdt, dat is het nut van de gele kerbs!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:15 schreef VacaLoca het volgende:
Maar wat is nu het nut van die gele kerbs als je er niet overheen kan rijden?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ericcson voor 'crossing the pit entry line'
Dit dus:
[ afbeelding ]
Helder, bedankt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, Ericsson ging de pits in, maar verloor de controle over het stuur en zwenkte uit waardoor Ricciardo op het laatste moment uit moest wijken.
Ja in de race in Monaco had ie ook de snelste tijden in 2 sectoren voordat....quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:24 schreef VacaLoca het volgende:
Max ging trouwens tot ie van baan ging net zo snel als Ricciardo in eerste twee sectoren.
Een F1 coureur die de limieten opzoekt in FP1quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Verstappen maakt niet zo'n beste indruk vandaag.
GODGEKLAAGD ZEG IK JE!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een F1 coureur die de limieten opzoekt in FP1Hoe kan hij!
Ik kwam nog een foto tegen op een back-up schijf.. jaren geleden tijdens een mototmeet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
En toen belde een vriendin en kon ik de rest niet zien. Ach ja
Waag het te betwijfelen. Er gingen meer coureurs over de gele curbs en door het grind (zoals Ricciardo). Alleen bij hem brak de voorwielophanging af en konden de anderen doorrijden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Max was met zijn gedachte bij iets anders dan de baan?
Puur pech dus...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waag het te betwijfelen. Er gingen meer coureurs over de gele curbs en door het grind (zoals Ricciardo). Alleen bij hem brak de voorwielophanging af en konden de anderen doorrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2016 13:54:52 ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:54 schreef CrashO het volgende:
Henno is zijn bitrate aan het uppen11,5Mbps
gerapporteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijk wordt je toegang ontzegd als je dezelfde username hebt op redditfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Wat de neuk? Is gewoon open access hoor. Niet op een besloten deel ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
gerapporteerd
hopelijk wordt je toegang ontzegd als je dezelfde username hebt op reddit
Mensen die dezelfde naam hier als op Reddit hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
gerapporteerd
TR gezet wegens matennaaienquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
gerapporteerd
https://www.reddit.com/user/hennogarvie1/quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Henno's streams zijn niet echt handig om zo te delen, die werken via reddit inlog... Zo kan er enige snelheid etc. gewaarborgd worden...
Wie weet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:05 schreef Operc het volgende:
Rijdt Verstappen in deze training of is zijn auto daarvoor te ver naar de knoppen?
Badum-tsssshquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
Met zulke praktijken zal je die ook weinig hebben
omdat het een vt isquote:
zwemmen in lederhosenquote:
zeker het zuidelijk deel van nederlandquote:
mja, ook daar kwamen wel buien langs waar je goed nat van werdquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:24 schreef F1gamer het volgende:
[..]
zeker het zuidelijk deel van nederland
qua wateroverlast viel in het noorden wel mee
Waarom koop je dan niet zelf gewoon een abo?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:42 schreef Loekoe het volgende:
Iemand die een ziggosport account met mij wil delen? (meerdere schermen zijn mogelijk). Ik ben bereid abbo wel te betalen
Omdat met z'n tweeën goedkoper is. ;D Ik bedoel vooral dat ik em wel af wil nemen zegmaar!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet zelf gewoon een abo?
Je blijft scheel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, was ik toch neit scheel, Max erachteraan.
Ging een rondje later naar buitenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, was ik toch neit scheel, Max erachteraan.
Valt toch wel mee? Pech op de gele kerbs en nu op een zeiknatte baan een incidentje, maar verder keurige rondetijden in het nat gereden. In vergelijkbare omstandigheden een seconde sneller dan z'n teammaatquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft het nog niet naar zijn zin daar
Dat, was echt vreemdquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die blokkeerde ineens vol
No driver error
kimi zou dan zeggen: I spunquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
Had Raikonnen dat ook niet een paar races terug?
nu heb ik dat foute nummer met de waterscooter in mijn hoofdquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De marshall mag met hem mee op de scootscoot.
Voor stond ook vast. Denk foutje remsysteem?quote:
Dat remde wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:35 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Voor stond ook vast. Denk foutje remsysteem?
Ach. Scheelt ook maar 14 jaar in ervaringquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
SKY: "Kimi weet dat hij niet op de gele Kerbs moet komen, Verstappen mist die ervaring"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |