volkert was er ook een natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2016 09:00 schreef Twiitch het volgende:
Je weet dat het gigantisch goed gaat met je land wanneer er zoiets bestaat als een beroepsactivist. Typetjes als Frankie zijn de graadmeter voor onze welvaart.![]()
Wel een lul joh.
Ah ja, Chomsky :^)quote:Op woensdag 29 juni 2016 09:02 schreef 2Happy4U het volgende:
https://mobile.twitter.com/frankvdlinde?lang=nl
Dat plaatje van hem ook. Over hoe je mensen gehoorzaam kan houden.
Ik krijg ook plaatsvervangende schaamte van die man. Ebru is een Turk, de Turk krijgt ruzie met Marokkanen en Frank gaat wel even aangifte doen omdat de Turk racistisch zou zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2016 08:58 schreef Ludachrist het volgende:
Altijd een beetje awkward als de blanke man wel even de arme Marokkanen van dit onrecht gaat beschermen. Laat ze gewoon zelf aangifte doen als ze dat willen, Frank, je hoeft niet altijd de ridder op het lichtgetinte paard te zijn.
Het zou een typetje van Van Kooten en de Bie kunnen zijn: Frank van der Linde, Oudere jongere & beroepsactivistquote:
Je begrijpt na al die tijd nog steeds niet wat het verschil was tussen beide uitspraken, of wil je het gewoon niet begrijpen? Ik kan me nog herinneren dat er wel wat users waren die je het haarfijn uitlegden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 09:11 schreef Elzies het volgende:
De term KUT Marokkaan is ook gebruikt door sommige PvdA politici en die werden daarvoor niet vervolgd. Over MINDER-MINDER moet nog een uitspraak komen. Ik geef het weinig kans.
Waar hij overigens niet bij vertelt of hij dat toejuicht of juist afkeurt. Het is op meerdere manieren uit te leggen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 09:02 schreef 2Happy4U het volgende:
https://mobile.twitter.com/frankvdlinde?lang=nl
Dat plaatje van hem ook. Over hoe je mensen gehoorzaam kan houden.
Minder-minder dient maar één doel: zetels en dus campagne voor de PVV.quote:Op woensdag 29 juni 2016 09:11 schreef Elzies het volgende:
De term KUT Marokkaan is ook gebruikt door sommige PvdA politici en die werden daarvoor niet vervolgd. Over MINDER-MINDER moet nog een uitspraak komen. Ik geef het weinig kans.
Ik begrijp het verschil volkomen. De term KUT-Marokkaan is stigmatiserend. Het is uitschelden vanuit een frustratiegevoel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 09:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je begrijpt na al die tijd nog steeds niet wat het verschil was tussen beide uitspraken, of wil je het gewoon niet begrijpen? Ik kan me nog herinneren dat er wel wat users waren die je het haarfijn uitlegden.
Het belangrijkste voor hem is dat hij weer even aandacht krijgt. Net zoals toen bij de aangifte tegen GeenStijl bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2016 08:58 schreef Ludachrist het volgende:
Altijd een beetje awkward als de blanke man wel even de arme Marokkanen van dit onrecht gaat beschermen. Laat ze gewoon zelf aangifte doen als ze dat willen, Frank, je hoeft niet altijd de ridder op het lichtgetinte paard te zijn.
Oke Elzies, ik hou er weer mee op voor vandaag hoor. Veel plezier verder!quote:Op woensdag 29 juni 2016 09:21 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik begrijp het verschil volkomen. De term KUT-Marokkaan is stigmatiserend. Het is uitschelden vanuit een frustratiegevoel.
Ergens MINDER van willen suggereert naar de oorzaak van het waarom. Buurtoverlast, oververtegenwoordiging in de criminaliteitsstatistieken, bedreigingen, discriminatie, oververtegenwoordiging in de uitkeringsafhankelijkheid, slechte integratie, radicalisering, etc, etc. Dat al decennia lang. Dan is het niet gek dat dan iemand opstaat en zegt daar MINDER van te willen. Ik vind het een betere toonzetting, ik vind het een nettere toonzetting dan het rondschreeuwen van termen die verwijzen naar vrouwelijke genitaliën.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |