Het leven is een beetje puinzooi, maar eens zien of ik het binnen nu en een jaar op de rails kan krijgen. Marokkanen zijn sowieso wel een probleemgroep. Ik ben geen uitzondering wat dat betreft.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:50 schreef jogy het volgende:
Sterke gozer. Heb je nog wel genoeg mensen in je omgeving waar je iets aan hebt qua sociale dingen en of steun?
Geen religie meer voor mij. Dank. Ik heb mijn buik vol van.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:08 schreef topdeck het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent altijd welkom, broeder.
Moge je geluk vinden in het leven.
gratia Domini nostri Iesu Christi cum spiritu vestro amen
Gelaten, teleurgesteld, iets in die richting.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:59 schreef Catkiller het volgende:
Hoe gaan je ouders reageren denk je dan? Lijkt mij niet zo extreem gezien de situatie van je zusje?
Hoop dat er ooit nog een wereld komt waarin religieuze bemoeials niet meer bestaan, ik zal het alleen niet meemaken.
Wanneer maak je het bekend dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gelaten, teleurgesteld, iets in die richting.
Hey kerel! Inderdaad lang niet actief geweest. Een permanente ban vanwege extreem onbeschoft gedrag op het forum. Waar was ik mee bezig. De islam is sowieso wel moeilijk los te laten. Veel druk van de omgeving en familie. Het enige positieve is dat ik geen Pakistaan ben. Die schijnen nog zwaarder aan te tillen. Ex-moslims hebben verschillende namen waaruit klinkt dat ze door moslims worden gezien als het laagste van de laagste. Een soort bastaard. Moet je dit lezen. Wat een troep daar surft.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Lang niet gezien, Jelle.Terechte klacht.
Dat is ook het verschil met de islam en de andere abrahamitische religies: het christen- en jodendom zijn door de Verlichting gegaan. Ken ook meisjes die uitgespuugd zijn, toen ze voor een Nederlandse vriend gingen.
Volgende week na het Suikerfeest. Anders verpest ik het voor ze.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wanneer maak je het bekend dan?
Maar sowieso, hoeveel mocro's in Nederland zijn er nou échte moslims? Genoeg mensen die zich voordoen als moslim maar toch gewoon schijt hebben aan de islamitische regels. Best hypocriet.
Succes dan maar. Ze maken je vast niet af.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Volgende week na het Suikerfeest. Anders verpest ik het voor ze.
Thanks!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Succes dan maar. Ze maken je vast niet af.
Dat wij dit toestaan op ons grondgebied. Dat we deze kinderen laten verrekken in de hel die religie heet. Godgeklaagd. Shame on us.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is niet heel raar. De kinderen worden mee platgegooid de dag ze geboren worden. Het is naar mijn ervaring ook haast niet mogelijk om van los te komen. Het is een deel van de identiteit.
islam heeft 'verlichting' gekend lang voor die het jodendom en christendom bereikte (in de vorm van renaissance).quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Lang niet gezien, Jelle.Terechte klacht.
Dat is ook het verschil met de islam en de andere abrahamitische religies: het christen- en jodendom zijn door de Verlichting gegaan. Ken ook meisjes die uitgespuugd zijn, toen ze voor een Nederlandse vriend gingen.
consumer capitalism is schadelijker dan islamquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat wij dit toestaan op ons grondgebied. Dat we deze kinderen laten verrekken in de hel die religie heet. Godgeklaagd. Shame on us.
capitalism is the most barbaric of all religionsquote:Op vrijdag 1 juli 2016 08:33 schreef Drug het volgende:
[..]
consumer capitalism is schadelijker dan islam
wetende broederquote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
capitalism is the most barbaric of all religions
Ermee bewust worden platgegooid of is het gewoon de normale gang van zaken. Onze ouders weten ook niet beter. Je wordt geen moslim als je ouders Islamitisch zijn, je bent zo geboren en dus is het idd ook een stuk identiteit. Ik ken in mijn familie 1 Atheistische Turk. Hij is aangetrouwd maar weinig familieleden weten dat hij geen moslim is en niemand die iets heeft opgemerkt. Dat heeft o.a. te maken met dat mijn familie niet zo gelovig is dus heel afwijkend is het niet maar uiteraard ook met het feit dat hij met de Turkse normen en waarden is opgevoed en dus in het dagelijkse doen en laten gewoon hetzelfde is als de rest. Maar als je er een naam aan geeft dus "ongelovig" komt dat best hard over. Wat moeten ze zich daar nou bij voorstellen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is niet heel raar. De kinderen worden mee platgegooid de dag ze geboren worden. Het is naar mijn ervaring ook haast niet mogelijk om van los te komen. Het is een deel van de identiteit. Het heeft mij jaren gekost. Het ging in een slakkengang! Ik vraag mij soms wel af hoe groot die groep is. Je hebt natuurlijk verschillende stadia. Heel weinig zullen het woord 'atheïst/agnost' in hun mond nemen terwijl ze toch wel een loopje nemen met de islam.
Daar is zoooo niks meer van over.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 08:29 schreef Drug het volgende:
[..]
islam heeft 'verlichting' gekend lang voor die het jodendom en christendom bereikte (in de vorm van renaissance).
Ik snap niet die drang om jouw overtuiging aan anderen op te dringen. Ze zitten waarschijnlijk totaal niet te wachten op jouw mededelingen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 05:15 schreef Jellereppe het volgende:
Ik ga het volgende week aan mijn ouders vertellen. Klaar is klaar.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:25 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik snap niet die drang om jouw overtuiging aan anderen op te dringen. Ze zitten waarschijnlijk totaal niet te wachten op jouw mededelingen.
Ik heb op een wetenschappelijk instituut gewerkt en daar zaten ook een paar atheisten. Die vonden het nodig om een Poolse collega uit te lachen omdat ze graag in de kerk wilde trouwen.
Als je grappig wilt zijn, ga T-shirts dragen met het vliegende spaghetti monster.
Maar laat je ouders in hun waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |