Nee wat is dat?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vrijdag tentamen met SAS, ken jij dat toevallig Aldo?Voor statistiek
Moet je doen manquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Whihi
Oh god statistiek tentamenhou je daarvan?
[..]
Spreek je nog wel tijdens m'n master.![]()
![]()
Heb tot nu toe 3 statistiek tentamens gehad, 2 waren leuk, laatste ging alleen maar overquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja, ieder blok ook wel tentamen statistiek gehad dus basis ken ik nu wel goed en dan is het ook allemaal niet meer zo moeilijk
[..]
lol wat, nee spss is god
Wat doe jij nu? "Deed"quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee wat is dat?
[..]
Moet je doen manNiets dan het beste
Gewoon PAST gebruiken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:06 schreef Crack_ het volgende:
De andere programma's die je kunt gebruiken voor statistiek zijn echt véél erger he![]()
SPSS is écht heerlijk
Dit is bijvoorbeeld R
[ afbeelding ]
Het vakje linksboven, dat is wat je zelf moet invoeren.. de andere vakjes zijn je resultaten
behalve dat blauwe in het vakje linksonder, dat is ook wat je zelf hebt ingevoerd maar is dan ook hetzelfde als daarboven
Dan heb je nog SAS
[ afbeelding ]
En dat is hetzelfde idee als R
Bij beide programma's krijg je het dus echt mega excel terug, maar je moet je het ook zo invoeren en bij SPSS kun je tenminste nog gewoon zeggen 'ik wil t-test' en dan moet je klikken en invoeren. Bij deze programma's is het.. oke ik wil een t-test.. wat moet ik typen
Gewoon 2 kiezen die je leuk vindt en dan 1 die nergens over gaat maar waar je hem keihard bij kunt chillenquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zijn er trouwens SUPERVEEL minoren. Kan niet kiezen.
wat studeerde je ook al weer?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
En in Groningen zijn er alleen maar saaie flutminoren
Heb wel een top 3 jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon 2 kiezen die je leuk vindt en dan 1 die nergens over gaat maar waar je hem keihard bij kunt chillen
Biologie en medisch laboratoriumonderzoekquote:
Ah, dat kan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nooit van gehoord, denk niet dat dat handig is voor ons dan denk
Nouja, als je niet meer nodig hebt? Waarom zou jequote:Op woensdag 29 juni 2016 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb alleen maar statistiek gedaan met matlab met statistics toolbox. Ben een beetje een statistieknoob.
ohja lekkrquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb wel een top 3 ja
[..]
Biologie en medisch laboratoriumonderzoek
ik vind R ook nog wel fijn, alleen SAS eeeeccchhththtnie.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat kan.
Ik vond het superhandig. Anders moest ik met R. werken.
Wat een schijtprogramma is dat.
Innovative studio van Avansquote:Op woensdag 29 juni 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zijn er trouwens SUPERVEEL minoren. Kan niet kiezen.
Ik denk dat het voor iedereen wel nuttig is om er geen noob in te zijn toch.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, als je niet meer nodig hebt? Waarom zou je
Je bent ook geen totalnoob want je hebt ervaring zeg jequote:Op woensdag 29 juni 2016 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor iedereen wel nuttig is om er geen noob in te zijn toch.
spss lovequote:Op woensdag 29 juni 2016 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Gewoon alles SPSS
lekker simpel klikken
Ah, ok.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind R ook nog wel fijn, alleen SAS eeeeccchhththtnie.
Dus ik ga het doen met SPSS + R, want R wel voor sommige dingen nodig maar bijna alles kan met SPSS dusja
Alleen sommige werknemers vragen om SAS, das wel beetje kuttie en ook de reden waarom wij het krijgen volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |