Ik gok:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Vorige was al juist.quote:
Ik dacht in eerste instantie ook aan een tandenborstel, maar toen weer niet omdat de haartjes me te fijn en te "rommelig" leken. Zo zie je maar...gewoon vertrouwen op je eerste ingevingquote:Op zondag 3 juli 2016 18:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vorige was al juist.
Dacht dat het nog wel moeilijk zou zijn. Had nog een alternatieve foto van het midden omdat één haar apart gedraaid zat, wat er wel interessant uitzag, maar dacht dat die wat te moeilijk zou zijn.
Ik dacht er ook op de valreep pas aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:14 schreef very het volgende:
Haha, shit....te druk gehad en nu zelf in mijn eigen onderwerp niet eens een inzending.
je hebt nog een uur om te stemmenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:19 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik dacht er ook op de valreep pas aan.
van mij mag je nog stemmen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:14 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
ja oeps, ik was paar dagen weg zonder internet. sorry
Volgens mij heb je gewonnen en mag je een nieuw thema verzinnenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:18 schreef Seven. het volgende:
4 Ener-G - tot in de puntjes, supermooi in de details
3 Superharregarre - nice! Eens met Ener-G, kleurtjes
2 Niels - goeie foto maar ondanks perfecte focus op de zijkant, het maakt niets in mij los
1 SunChaser - geen idee wat dit nou precies is! Een tuinhek?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:06 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewonnen en mag je een nieuw thema verzinnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |