abonnement Unibet Coolblue
  Admin dinsdag 23 mei 2017 @ 09:56:26 #151
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_171137669
Even los van het tragische deel; Whedon neemt de film niet over; hij maakt 'm alleen af. Het wordt niet ineens een Whedon-film, al zal hij wellicht links en rechts iets bijschaven waar hij vindt dat het nodig is. Zijn invloed zit straks wel in de film, maar slechts een beetje, natuurlijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 10:12:09 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171138013
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:56 schreef Breuls het volgende:
Even los van het tragische deel; Whedon neemt de film niet over; hij maakt 'm alleen af. Het wordt niet ineens een Whedon-film, al zal hij wellicht links en rechts iets bijschaven waar hij vindt dat het nodig is. Zijn invloed zit straks wel in de film, maar slechts een beetje, natuurlijk.
Maar dan nog. :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 23 mei 2017 @ 10:47:50 #153
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171138988
Ik vind het trouwens opvallend dat Snyder blijkbaar Whedon vorige maand al vroeg om de extra scenes te schrijven. Op dat moment was Snyder nog niet van plan om het project uit handen te geven (hij wilde immers naar Engeland vliegen om deze scenes te filmen).
  dinsdag 23 mei 2017 @ 10:58:42 #154
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171139256
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:37 schreef Komakie het volgende:
Na de eerste paraaf had ik zoiets van *O* aangezien Josh Whedon al heeft bewezen een goede soortgelijke film te maken en mijn vertrouwen in Zack Snyder niet zo heel groot is.

Een paraaf later kom je er achter dat het door verschrikkelijk nieuws komt. Geeft er een totaal andere lading aan. :'(
Daarnaast is Whedon echt geen garantie op een goede film. Avengers was dikke prima, zijn tweede was toffe ellende als je het mij vraagt. Vol fanpleasers en shots die als strip goed werken maar op het scherm er vooral dom uitzien, vooral als je ze zo dik aanzet om te laten zien dat het een bewegende strip is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Maar dan nog. :)
Ik ben een redelijke Whedon-fan, maar ik had echt 0 problemen met BvS.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vind het trouwens opvallend dat Snyder blijkbaar Whedon vorige maand al vroeg om de extra scenes te schrijven. Op dat moment was Snyder nog niet van plan om het project uit handen te geven (hij wilde immers naar Engeland vliegen om deze scenes te filmen).
Whedon ging ook een Batgirl film doen binnen de DCEU.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:14:01 #155
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_171139579
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Vol fanpleasers en shots die als strip goed werken maar op het scherm er vooral dom uitzien, vooral als je ze zo dik aanzet om te laten zien dat het een bewegende strip is.
Klinkt trouwens als een perfecte omschrijving van Zack Snyder, die heeft dat nog veel meer dan Whedon.

[ Bericht 0% gewijzigd door SaintOfKillers op 23-05-2017 11:28:08 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:27:07 #156
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171139840
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Whedon ging ook een Batgirl film doen binnen de DCEU.
Klopt, maar het feit dat hij al extra scenes schreef voordat Snyder stopte en blijkbaar ook bij de eerste vertoning van de (onafgemaakte) JL-film was, lijkt er op te wijzen dat hij toch al eerder betrokken was bij JL. Misschien als een soort adviseur? Volgens mij wisten we daar nog niks van.

Het is in ieder geval aardig van hem dat hij dit project wil overnemen. Hij leek geheel uitgeput na AoU en nu zit hij opeens met een ander enorm project opgescheept. Al is Snyder natuurlijk al aardig ver. Whedon zal waarschijnlijk vooral bezig zijn met het knippen en plakken zodat er een goede final cut ontstaat.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:45:36 #157
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171140366
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:14 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Klinkt trouwens als een perfecte omschrijving van Zack Snyder, die heeft dat nog veel meer dan Whedon.
Totaal geen last van gehad. BvS probeerde iig niet een fan pleaser te zijn en dat kan ik zeer waarderen. Je kunt van Snyder zeggen wat je wil, maar hij is niet voor een 1:1 adaptie gegaan.
Zelfs de trinity shots die in de film zitten voelen niet zo krampachtig aan als die groepshots in AoU.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Klopt, maar het feit dat hij al extra scenes schreef voordat Snyder stopte en blijkbaar ook bij de eerste vertoning van de (onafgemaakte) JL-film was, lijkt er op te wijzen dat hij toch al eerder betrokken was bij JL. Misschien als een soort adviseur? Volgens mij wisten we daar nog niks van.

Het is in ieder geval aardig van hem dat hij dit project wil overnemen. Hij leek geheel uitgeput na AoU en nu zit hij opeens met een ander enorm project opgescheept. Al is Snyder natuurlijk al aardig ver. Whedon zal waarschijnlijk vooral bezig zijn met het knippen en plakken zodat er een goede final cut ontstaat.
Adviseur, samenwerking, geen idee. Whedon zal waarschijnlijk dialogen bijschaven zodat de samenwerking beter uit de verf komt. Dikke prima.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:47:12 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171140406
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Daarnaast is Whedon echt geen garantie op een goede film. Avengers was dikke prima, zijn tweede was toffe ellende als je het mij vraagt. Vol fanpleasers en shots die als strip goed werken maar op het scherm er vooral dom uitzien, vooral als je ze zo dik aanzet om te laten zien dat het een bewegende strip is.
Misschien dat ik hem daarom wel kon waarderen. Als comic liefhebber.

quote:
[..]

Ik ben een redelijke Whedon-fan, maar ik had echt 0 problemen met BvS.

[..]
Leuke film, maar er zaten toch nog wel wat haken en ogen aan. Hoewel de uncut versie echt een stuk beter was.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:49:12 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171140460
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Totaal geen last van gehad. BvS probeerde iig niet een fan pleaser te zijn en dat kan ik zeer waarderen. Je kunt van Snyder zeggen wat je wil, maar hij is niet voor een 1:1 adaptie gegaan.
Zelfs de trinity shots die in de film zitten voelen niet zo krampachtig aan als die groepshots in AoU.

[..]

Adviseur, samenwerking, geen idee. Whedon zal waarschijnlijk dialogen bijschaven zodat de samenwerking beter uit de verf komt. Dikke prima.
BvS zat in alle opzichten veel dichter bij de comics van welke Marvel film dan ook...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 23 mei 2017 @ 12:00:23 #160
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_171140728
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

BvS zat in alle opzichten veel dichter bij de comics van welke Marvel film dan ook...
De weinig subtiele poging om de cover van The Dark Knight Returns in de film te frommelen, leek me even geforceerd als de standaard Whedon truukjes (die trouwens even prominent in de eerste Avengers zaten). Snyder hangt aan elkaar van die "Hey, heeft iedereen deze verwijzing gezien?" knipoogjes.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 12:12:40 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171140963
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:00 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De weinig subtiele poging om de cover van The Dark Knight Returns in de film te frommelen, leek me even geforceerd als de standaard Whedon truukjes (die trouwens even prominent in de eerste Avengers zaten). Snyder hangt aan elkaar van die "Hey, heeft iedereen deze verwijzing gezien?" knipoogjes.
Als je een film maakt die (bij wijze van) zo als comic zou kunnen worden uitgebracht zou ik het best vet vinden, denk ik. Het verwijzen naar bestaande comics hou ik niet zo van. Beetje goedkoop.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 23 mei 2017 @ 13:08:13 #162
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171142403
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:00 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De weinig subtiele poging om de cover van The Dark Knight Returns in de film te frommelen, leek me even geforceerd als de standaard Whedon truukjes (die trouwens even prominent in de eerste Avengers zaten). Snyder hangt aan elkaar van die "Hey, heeft iedereen deze verwijzing gezien?" knipoogjes.
Knipoogjes en verhaallijnen zijn iets anders dan shots die er op het scherm belachelijk uitzien (met zijn allen in 1 lijn naar de vijand toespringen, dat zag ik in BvS nog niet gebeuren, ondanks dat het slo-mo aspect Snyder moet aanspreken).

Anyway, je vindt hem niks, dan wellicht ook gewoon nu niet gaan kijken ipv zuur te reageren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Misschien dat ik hem daarom wel kon waarderen. Als comic liefhebber.
AoU heb ik echt momenten gehad dat ik dacht: OK, er wordt gevochten, maar ik zone uit, waar gaat dit eigenlijk om nu? Ook als comicliefhebber.
quote:
[..]

Leuke film, maar er zaten toch nog wel wat haken en ogen aan. Hoewel de uncut versie echt een stuk beter was.
Uncut gaf wat meer body, maar bijna alle gaten die nu gevuld waren had ik met enige deductie ook wel uit de cinematic cut kunnen halen.

Daarnaast heb ik met de gemiddelde Marvel-verfilming echt minstens zoveel problemen maar daar lijkt iedereen een roze bril voor te hebben.

Dat gezegd hebbende, ik kijk beide series graag hoor. Maar ik vind het te makkelijk om BvS af te zeiken omdat ze een andere koers bewandelen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 24 mei 2017 @ 12:23:10 #163
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_171167246
succes van WonderWoman is wel belangrijk om de JL te laten slagen.
anders kan DC weer een klap verwachten.
  woensdag 24 mei 2017 @ 12:32:06 #164
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171167453
Eerste reacties lijken daar erg positief over te zijn. En ik kan het wel waarderen dat er een held wordt neergezet in de geschiedenis.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 24 mei 2017 @ 12:38:52 #165
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171167604
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Eerste reacties lijken daar erg positief over te zijn. En ik kan het wel waarderen dat er een held wordt neergezet in de geschiedenis.
The First Avenger 2.0
wooblabalurg
  woensdag 24 mei 2017 @ 13:44:45 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171168986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Knipoogjes en verhaallijnen zijn iets anders dan shots die er op het scherm belachelijk uitzien (met zijn allen in 1 lijn naar de vijand toespringen, dat zag ik in BvS nog niet gebeuren, ondanks dat het slo-mo aspect Snyder moet aanspreken).

Anyway, je vindt hem niks, dan wellicht ook gewoon nu niet gaan kijken ipv zuur te reageren.

[..]

AoU heb ik echt momenten gehad dat ik dacht: OK, er wordt gevochten, maar ik zone uit, waar gaat dit eigenlijk om nu? Ook als comicliefhebber.

[..]

Uncut gaf wat meer body, maar bijna alle gaten die nu gevuld waren had ik met enige deductie ook wel uit de cinematic cut kunnen halen.

Daarnaast heb ik met de gemiddelde Marvel-verfilming echt minstens zoveel problemen maar daar lijkt iedereen een roze bril voor te hebben.

Dat gezegd hebbende, ik kijk beide series graag hoor. Maar ik vind het te makkelijk om BvS af te zeiken omdat ze een andere koers bewandelen.
Bij mij ging vooral bij Civil War het nergens meer over. Ik snap nog steeds niet waarom er nou zo veel mensen zijn die daar zo lyrisch over waren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 24 mei 2017 @ 18:55:22 #167
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171176115
Civil war ging over de discussie of ze niet teveel nevenschade veroorzaakten, om vervolgens een vliegveld te levelen.

Ja, best hoor. Rommelig tot en met, vermakelijk maar rommelig en vooral tamelijk zielloos zoals ook the Winter Soldier dat wel redelijk was.
quote:
6s.gif Op woensdag 24 mei 2017 12:38 schreef Baconbus het volgende:

[..]

The First Avenger 2.0
Die en X-men First Class...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_171179903
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 13:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Bij mij ging vooral bij Civil War het nergens meer over. Ik snap nog steeds niet waarom er nou zo veel mensen zijn die daar zo lyrisch over waren.
Civil Was was ook matig. De hele moralistische discussie sloeg nergens op, zie als voorbeeld de reactie hierboven.

Ook het inbrengen van een onervaren buurtheld, is ethisch totaal niet verantwoord. Ik heb het dus over Spider-Man: een van de meeste zwakke en onnodige introducties op.

Ja, het leverde zeker leuke beelden op. Fraaie actiescènes, erg mooie special effects. Maar het plot werd er nóg zwakker door dan het als was. Zonde.
  donderdag 25 mei 2017 @ 07:34:01 #169
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171190624
Goed om te weten dat ik niet de enige was die enorme problemen had met de manier waarop Spiderman in het gevecht terecht kwam.

Maandag vervalt trouwens het embargo op de recensies voor Wonder Woman. WB is trouwens vrij zeker van deze film want de recensenten mogen op twitter al aangeven wat ze van de film vinden. Die reacties zijn allemaal positief. Ook het acteerwerk van Gal Gadot wordt geprezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Linus_van_Pelt op 25-05-2017 07:52:27 ]
pi_171190691
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 07:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goed om te weten dat ik niet de enige was die enorme problemen had met de manier waarop Spiderman in het gevecht terecht kwam.

Maandag vervalt trouwens wens embargo op de recensies voor Wonder Woman. WB is trouwens vrij zeker van deze film want de recensenten mogen op twitter al aangeven wat ze van de film vinden. Die reacties zijn allemaal positief. Ook het acteerwerk van Gal Gadot wordt geprezen.
Het embargo is verschoven naar maandag inderdaad. Ik hoop voor WB dat WW een succes wordt en toonaangevend kan worden voor hun franchise.
  donderdag 25 mei 2017 @ 08:01:44 #171
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171190756
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 07:50 schreef Unites het volgende:

[..]

Het embargo is verschoven naar maandag inderdaad. Ik hoop voor WB dat WW een succes wordt en toonaangevend kan worden voor hun franchise.
Ik gok dat het wel goedkomt. Momenteel zijn er veel matige films in de bios, het is de eerste big-budget film met een vrouwelijke superheld in jaren en de reacties lijken positief te zijn.

Hopelijk heeft de WB na vorig jaar geleerd dat ze hun filmmakers iets meer tijd en ruimte moeten gunnen. De theaterversie van BvS is veel slechter ontvangen dan Snyders eigen cut. En Suicide Squad is onder enorme tijdsdruk gemaakt. Al is het maar de vraag of die laatste überhaupt te redden was.
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:18:52 #172
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171192777
Suicide Squad onder enorme tijdsdruk gemaakt? Twee jaar ontwikkeltijd naar mijn weten, waar veel films het anno nu in de helft moeten doen...

Ik kijk wel erg uit naar WW, maar heb al vertrouwen in DCEU sinds het begin.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 25 mei 2017 @ 14:19:49 #173
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171196479
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Suicide Squad onder enorme tijdsdruk gemaakt? Twee jaar ontwikkeltijd naar mijn weten, waar veel films het anno nu in de helft moeten doen...

Ik kijk wel erg uit naar WW, maar heb al vertrouwen in DCEU sinds het begin.
David Ayer moest het script blijkbaar in een paar weken af hebben.
pi_171220081
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

David Ayer moest het script blijkbaar in een paar weken af hebben.
Zes weken, ja.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 14:08:38 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171220671
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 08:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik gok dat het wel goedkomt. Momenteel zijn er veel matige films in de bios, het is de eerste big-budget film met een vrouwelijke superheld in jaren en de reacties lijken positief te zijn.

Hopelijk heeft de WB na vorig jaar geleerd dat ze hun filmmakers iets meer tijd en ruimte moeten gunnen. De theaterversie van BvS is veel slechter ontvangen dan Snyders eigen cut. En Suicide Squad is onder enorme tijdsdruk gemaakt. Al is het maar de vraag of die laatste überhaupt te redden was.
Ik vond SQ best aardig.
Niet briljant, wel vermakelijk :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 26 mei 2017 @ 14:40:37 #176
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171221419
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vond SQ best aardig.
Niet briljant, wel vermakelijk :)
Op zich kan ik nog wel leven met een flinterdun verhaal als het inderdaad vermakelijk is. Maar deze film had zo veel negatieve punten (de styling, de opbouw, de slechterik) dat het vermaak van een paar goede karakters en rake grappen de boel niet konden redden.

Oh SS had ook die scene waar Batman een bewusteloze Harley zoent. Dat kan gewoon niet. Niet alleen omdat het heel smerig is, maar ook omdat het heel erg OOC voor Batman is.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 14:52:54 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171221683
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Op zich kan ik nog wel leven met een flinterdun verhaal als het inderdaad vermakelijk is. Maar deze film had zo veel negatieve punten (de styling, de opbouw, de slechterik) dat het vermaak van een paar goede karakters en rake grappen de boel niet konden redden.

Oh SS had ook die scene waar Batman een bewusteloze Harley zoent. Dat kan gewoon niet. Niet alleen omdat het heel smerig is, maar ook omdat het heel erg OOC voor Batman is.
De villian was niet zo best in SS inderdaad.

Wat is OOC?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 26 mei 2017 @ 14:57:09 #178
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171221790
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

De villian was niet zo best in SS inderdaad.

Wat is OOC?
Out of Character. Personages die gedrag vertonen die niet overeenkomt met hun karakter. Batman is een halve gare, maar hij is niet iemand die op deze manier misbruikt maakt van een kwetsbaar iemand.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 15:25:10 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171222498
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Out of Character. Personages die gedrag vertonen die niet overeenkomt met hun karakter. Batman is een halve gare, maar hij is niet iemand die op deze manier misbruikt maakt van een kwetsbaar iemand.
Ah ok, nooit aan gedacht.
Ik snap de scene ook niet zo geloof ik. Waarom zoent hij haar? Je zou eerder CPR verwachten :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 26 mei 2017 @ 15:32:02 #180
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171222653
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 15:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ah ok, nooit aan gedacht.
Ik snap de scene ook niet zo geloof ik. Waarom zoent hij haar? Je zou eerder CPR verwachten :P
Misschien is dat nog wel het domste inderdaad. Het is niet logisch en het verandert niks voor welke verhaallijn dan ook. :')
  Admin vrijdag 26 mei 2017 @ 15:41:05 #181
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_171222859
Wait, dat was een zoen? Ik dacht dat het CPR was.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 16:49:50 #182
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171224481
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 15:41 schreef Breuls het volgende:
Wait, dat was een zoen? Ik dacht dat het CPR was.
Nu twijfel ik (heb de film niet meer gezien sinds augustus vorig jaar), maar ik was er volgens mij vrij zeker van dat het geen CPR was maar een zoen. CPR is toch wat complexer dan alleen lucht in een mond blazen.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 18:44:00 #183
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171226813
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 15:41 schreef Breuls het volgende:
Wait, dat was een zoen? Ik dacht dat het CPR was.
Ok ik was in ieder geval niet de enige :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin vrijdag 26 mei 2017 @ 22:00:28 #184
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_171232154
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 16:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Nu twijfel ik (heb de film niet meer gezien sinds augustus vorig jaar), maar ik was er volgens mij vrij zeker van dat het geen CPR was maar een zoen. CPR is toch wat complexer dan alleen lucht in een mond blazen.
Sure, maar ik zou de film niet veroordelen om een ongeloofwaardige EHBO-actie.

Een beschrijving van iemand op Quora:
quote:
When he pulled her out of water, he noticed that her pulse is not running. So, seeing no other options to get her going, Batsy attempts to give her an artificial respiration. Right at that moment, Harley turned it into an intimate kiss to the Bat (as she was pretending to be unconscious)!
En dat herinner ik me ook wel; dat zij ineens haar ogen opent.

Dus ik denk dat het gewoon bedoeld was als CPR.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 22:16:09 #185
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171232713
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 15:41 schreef Breuls het volgende:
Wait, dat was een zoen? Ik dacht dat het CPR was.
Dat was het ook, en Harley deed zich als bewusteloos voor.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 26 mei 2017 @ 22:17:14 #186
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171232763
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

David Ayer moest het script blijkbaar in een paar weken af hebben.
Ayer heeft ook enkel extreem rommelige films op zijn conto waarbij hij meestal wegkomt met een ruigere opzet. Ik vond het geen hendige keuze iig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 26 mei 2017 @ 22:52:50 #187
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171233994
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 22:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

Sure, maar ik zou de film niet veroordelen om een ongeloofwaardige EHBO-actie.

Een beschrijving van iemand op Quora:

[..]

En dat herinner ik me ook wel; dat zij ineens haar ogen opent.

Dus ik denk dat het gewoon bedoeld was als CPR.
Oké dat is een hele opluchting. :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 22:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ayer heeft ook enkel extreem rommelige films op zijn conto waarbij hij meestal wegkomt met een ruigere opzet. Ik vond het geen hendige keuze iig.
Ik heb nooit eerder een Ayer film gezien. Maar kwam hij niet met het idee voor de film? Dan snap ik wel dat ze hem die film ook laten maken als ze het idee tof vinden. Even een scriptdokter (en wat meer tijd) was echter wel handig geweest. Verder vind ik het tof dat The WB filmmakers hun eigen gang laten gaan (al zal dat na het dramatische vorige jaar wel veranderen). De kans op dompers is groter dan bij Marvel, maar er is denk ik ook een grotere kans op echt goede en unieke films. Zelf heb ik trouwens best genoten van BvS (vooral de UC) en de ambities van Snyder en Terrio. Boeiende film.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 09:11:49 #188
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171239924
Ze zijn in ieder geval wel anders dan de Marvel films. Dat is wel goed.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:00:45 #189
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171241144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 22:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Oké dat is een hele opluchting. :D

[..]

Ik heb nooit eerder een Ayer film gezien. Maar kwam hij niet met het idee voor de film? Dan snap ik wel dat ze hem die film ook laten maken als ze het idee tof vinden. Even een scriptdokter (en wat meer tijd) was echter wel handig geweest. Verder vind ik het tof dat The WB filmmakers hun eigen gang laten gaan (al zal dat na het dramatische vorige jaar wel veranderen). De kans op dompers is groter dan bij Marvel, maar er is denk ik ook een grotere kans op echt goede en unieke films. Zelf heb ik trouwens best genoten van BvS (vooral de UC) en de ambities van Snyder en Terrio. Boeiende film.
Kijk gewoon Harsh Times, End of Watch en je hebt een aardig beeld hoe Ayer zijn films maakt.

Ook met een script dokter was dat niet beter geworden. En zo slecht was Suicide Squad ook weer niet, als je kijkt naar het bronmateriaal.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 09:11 schreef Komakie het volgende:
Ze zijn in ieder geval wel anders dan de Marvel films. Dat is wel goed.
Ik vind WB/DC meer ballen hebben door een andere manier te proberen dan eindeloos het succes van Iron Man te kopieren (en de films die dat niet doen kunnen ontzettends slecht zijn hebben we inmiddels gezien, of extreem goed zoals GOTG)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:04:49 #190
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171241201
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En zo slecht was Suicide Squad ook weer niet, als je kijkt naar het bronmateriaal.

[..]

Hahahaha.

Hij was slechter dan de animatiefilm.
wooblabalurg
  woensdag 31 mei 2017 @ 15:31:15 #191
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171350022
Wonder Woman lijkt eindelijk de DCEU film te zijn die door fans en recensenten enthousiast ontvangen is. Bij RT zijn nu 70+ recensies binnen en 97% daarvan is positief. Ook is het gemiddelde cijfer hoger dan een 7,5. Bij Metacritic zie je ongeveer hetzelfde.

Mooi. Nu hopen dat 2017 een goed jaar is voor DCEU en dan de meerderheid ook kan genieten van JL.
pi_171352541
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wonder Woman lijkt eindelijk de DCEU film te zijn die door fans en recensenten enthousiast ontvangen is. Bij RT zijn nu 70+ recensies binnen en 97% daarvan is positief. Ook is het gemiddelde cijfer hoger dan een 7,5. Bij Metacritic zie je ongeveer hetzelfde.

Mooi. Nu hopen dat 2017 een goed jaar is voor DCEU en dan de meerderheid ook kan genieten van JL.
Ik hoop het echt..
Ben ook benieuwd naar Wonder Woman, vooral of Gal Gadot een beetje meer dan 2 gezichten kan laten zien (emoties) :D
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:37:14 #193
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171354901
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:58 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik hoop het echt..
Ben ook benieuwd naar Wonder Woman, vooral of Gal Gadot een beetje meer dan 2 gezichten kan laten zien (emoties) :D
De recensenten zijn weg van haar, dus ik denk het wel.

De critic consensus op RT:

quote:
Thrilling, earnest, and buoyed by Gal Gadot's charismatic performance, Wonder Woman succeeds in spectacular fashion.
In de trailers kwam het inderdaad raar over, maar dat kan ook gewoon zijn omdat ik moest wennen aan haar accent en manier van praten. (Dat hoop ik ten minste. :P )

[ Bericht 19% gewijzigd door Linus_van_Pelt op 31-05-2017 18:45:55 ]
  zaterdag 8 juli 2017 @ 06:06:16 #194
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_172261171
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 8 juli 2017 @ 10:12:55 #195
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172262716
quote:
Zo makkelijk :')
Wonder Woman was overigens een veilige doch degelijk gemaakte film. Liep lekker, Gadot was het beste als ze naturel mocht acteren en wist te overtuigen als toen nog de wereldvreemde Diana. Chris Pike en zijn karakter rondde het mooi af. Smaakt naar meer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_172266281
Ik vond Wonder Woman zeer prima. Niet geweldig. Maar goed voor DC om ook juist op dit moment een film neer te zetten wat hoop biedt.

Ik denk dat Chris Pine veel beter kan acteren, ik vond hem af en toe maar wat raar doen..
pi_172266299
Ben benieuwd naar Justice League/Flash, ik keek van de week Fantastic beasts and where to find them, ik kan die kop van Ezra Miller niet uitstaan :X hopelijk kan hij mij overtuigen.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:39:31 #198
429573 KingRadler
A real Zionist
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:37:36 #199
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_172674911
Zoals bij alle WB/DC films verloopt ook hier de productie weer heel vlotjes.

Onlangs zijn er blijkbaar reshoots beëindigd die maar liefst 25 miljoen dollar kostten en 2 maanden hebben geduurd. Reshoots zijn niet ongebruikelijk, maar dermate duur en dermate lang is wel vrij extreem. De geruchten zijn dat Whedon de films moest ver-Whedon-iseren, dus snappy dialogen toevoegen. Ook wordt er gezegd dat hij voor samenhang moest zorgen bij de nogal random verzameling scenes die Snyder bij elkaar had gefrommeld. Dat tweede lijkt me waarschijnlijker, dat eerste hoeft niet echt voor mij.

Los van waarom en zelfs los van deze film vind ik het vrij triest dat men maanden/jaren bezig is met een film, daar honderden miljoenen naar toe gooit en daarna vast stelt dat hij toch nog niet af is en ze toch nog veel tijd en geld nodig hebben om het nog eens te doen, maar dan juist. Ik vind dat gewoon onverantwoord. Nogmaals, dat geldt voor alle films, niet alleen deze, alleen is 't hier iets extremer dan gebruikelijk.

SPOILER: misschien een tietsiebitje spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 25-07-2017 21:11:43 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Forum Admin dinsdag 25 juli 2017 @ 20:39:54 #200
35723 crew  GGMM
pi_172675019
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, Superman doet mee in de film. Nee, dat is geen spoiler, daar twijfelde echt niemand aan.
Ja leuk, nu is voor mij dus de verrassing verpest. Bedankt he!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')