spannendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´
Groot fan van User Wotte
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:50 schreef Tjacka het volgende:
een van mijn lievelings van henSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik moest van jack vragen of jij een plaatje voor hem tot een UI kan maken want hij durfde het zelf niet aan je te vragenquote:
Als mijn laptop het ooit weer gaat doen welquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moest van jack vragen of jij een plaatje voor hem tot een UI kan maken want hij durfde het zelf niet aan je te vragen
jack is erg blijquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als mijn laptop het ooit weer gaat doen wel
ga weg nouriquote:
Qua onrust of hoe bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Rip rip. Wil zo graag nog keer naar Istanbul maar het wordt wel steeds minder aantrekkelijke stad op deze manier
Qua onrust ja. Zit wel een verschil in met andere Europese steden in ieder gevalquote:
Uiteraard maar uiteindelijk zijn er vrij veel dingen en dus steden onvoorspelbaarquote:Op woensdag 29 juni 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua onrust ja. Zit wel een verschil in met andere Europese steden in ieder geval
Weet ik. Maar het is nu gewoon om de paar maanden raak daar waar andere steden eenmalig geraakt worden en de 'rust' enigszins weer terugkeert voor zover mogelijk. Istanbul lijkt nu wel de bakermat van terreur te wordenquote:Op woensdag 29 juni 2016 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard maar uiteindelijk zijn er vrij veel dingen onvoorspelbaar
Verder moeten ze mij dat nu wel geven om er nog een keer heen te gaan ja.quote:Op woensdag 29 juni 2016 00:57 schreef Sked het volgende:
nog even en je krijgt geld toe op je vakantie naar Turkije
Vind het wel oprecht jammerquote:
ach komt wel weer een keer.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel oprecht jammerLijkt me zo`n toffe stad
Hopelijk ja.quote:
Ik zou niet naar Syrie gaan, nee.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk ja.
Mja, genoeg landen waar je never nooit meer heen kan denk ik
Veilig land ja.quote:
Was daarmee danquote:
Die aanslagpleger was zo matig dat er een gat in het vliegtuig kwam maar ze gewoon nog konden landen.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die aanslagpleger was zo matig dat er een gat in het vliegtuig kwam maar ze gewoon nog konden landen.
En alleen de terrorist dood was.
Ik las ooit een trip langs Somalie met een zwaar bewapend schip waar je legaal piraten mocht doodschieten.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Maar Somalie was best een optie geweest voor honeymoon Inso
[ afbeelding ]
Nog eens wat anders qua excursie dan naar de zoveelste Tiger Temple jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las ooit een trip langs Somalie met een zwaar bewapend schip waar je legaal piraten mocht doodschieten.
Bijzonder was dat wel.
ja, zo een strand vind je wel op meerdere plekken in de wereldquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Maar Somalie was best een optie geweest voor honeymoon Inso
[ afbeelding ]
https://www.vice.com/read/i-was-attacked-by-piratesquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las ooit een trip langs Somalie met een zwaar bewapend schip waar je legaal piraten mocht doodschieten.
Bijzonder was dat wel.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, zo een strand vind je wel op meerdere plekken in de wereld
Ik geloof trouwens dat een deel relatief gezien veilig is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]Weet ik. Toch wel grappig die tegenstrijdigheid
Trekt mij van alle continenten ook het minst jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar hoef niet naar Afrika hoor, bah bah bah
Hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar hoef niet naar Afrika hoor, bah bah bah
Lijkt mij juist erg gaaf.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trekt mij van alle continenten ook het minst ja
Sommige landen wel. Marokko, Kenya, Madagascarlijkt me ook tof. Maar overall vind ik de landen in Azie veel interessanter. En Zuid-Amerika denk ik ook welquote:
Tja, wat weet jij (en ik for that matter) nu daadwerkelijk van Afrika?quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige landen wel. Marokko, Kenya, Madagascarlijkt me ook tof. Maar overall vind ik de landen in Azie veel interessanter. En Zuid-Amerika denk ik ook wel
hoef er ook niets van te wetenquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tja, wat weet jij (en ik for that matter) nu daadwerkelijk van Afrika?
Niet bijzonder veel. Maar iedereen heeft er toch een bepaald voorgevoel bij toch?quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tja, wat weet jij (en ik for that matter) nu daadwerkelijk van Afrika?
Liever Afrika dan Azië denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trekt mij van alle continenten ook het minst ja
Nja,dan is de hele Afrikaanse glans er ook af natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Kom er over 50 jaar wel als die chinezen daar de boel een beetje op orde hebben
Ik geloof niet dat ik daar veel waarde aan hecht.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja,dan is de hele Afrikaanse glans er ook af natuurlijk
Dat lijkt me echt vermoeiend saai, een safari om een paar beesten in het wild te zienquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Afrika dan Azië denk ik.
Al is het maar voor de safari's
Ik heb naast olifanten gestaan. Dat is mooier dan ze van veraf bewonderen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nee, Azië is wel mijn nummer 1 qua interesse.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben juist erg geintrigeerd door de beesten in de Afrikaanse natuurquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vermoeiend saai, een safari om een paar beesten in het wild te zien
Mijn broer had best toffe verhalen over zijn reis naar Zuid-Afrika, dus daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb naast olifanten gestaan. Dat is mooier dan ze van veraf bewonderen.
Al lijkt me een safari sowieso wel tof om mee te maken een keerMaar daarvoor speciaal naar Afrika, nah
quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Zuid-Amerika hoef ik ook niet zo nodig heen alleen.
Niet alleen nee.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
ja australie wel keer sowiesoquote:
Ik hoor er ook goeie verhalen over hoor. Mja. De landen die bovenaan je lijstjte staan wil je als eerst zienquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer had best toffe verhalen over zijn reis naar Zuid-Afrika, dus daar ben ik wel benieuwd naar.
Maatje van mij heeft een halfjaar stage gelopen in Colombia.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, die kans heb je ook wel redelijk in Afrika verderquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krokodillen en slangen en fucking grote spinnen in je slaapkamer.
Genot
Verenigde Staten staat bovenaan mijn lijstje qua landen buiten Europa.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoor er ook goeie verhalen over hoor. Mja. De landen die bovenaan je lijstjte staan wil je als eerst zien
En dan zeker New York en Miami?quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verenigde Staten staat bovenaan mijn lijstje qua landen buiten Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |