Ik zou niet naar Syrie gaan, nee.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk ja.
Mja, genoeg landen waar je never nooit meer heen kan denk ik
Veilig land ja.quote:
Was daarmee danquote:
Die aanslagpleger was zo matig dat er een gat in het vliegtuig kwam maar ze gewoon nog konden landen.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die aanslagpleger was zo matig dat er een gat in het vliegtuig kwam maar ze gewoon nog konden landen.
En alleen de terrorist dood was.
Ik las ooit een trip langs Somalie met een zwaar bewapend schip waar je legaal piraten mocht doodschieten.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Maar Somalie was best een optie geweest voor honeymoon Inso
[ afbeelding ]
Nog eens wat anders qua excursie dan naar de zoveelste Tiger Temple jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las ooit een trip langs Somalie met een zwaar bewapend schip waar je legaal piraten mocht doodschieten.
Bijzonder was dat wel.
ja, zo een strand vind je wel op meerdere plekken in de wereldquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Maar Somalie was best een optie geweest voor honeymoon Inso
[ afbeelding ]
https://www.vice.com/read/i-was-attacked-by-piratesquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las ooit een trip langs Somalie met een zwaar bewapend schip waar je legaal piraten mocht doodschieten.
Bijzonder was dat wel.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, zo een strand vind je wel op meerdere plekken in de wereld
Ik geloof trouwens dat een deel relatief gezien veilig is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]Weet ik. Toch wel grappig die tegenstrijdigheid
Trekt mij van alle continenten ook het minst jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar hoef niet naar Afrika hoor, bah bah bah
Hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar hoef niet naar Afrika hoor, bah bah bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |