spannendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´
Groot fan van User Wotte
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:50 schreef Tjacka het volgende:
een van mijn lievelings van henSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik moest van jack vragen of jij een plaatje voor hem tot een UI kan maken want hij durfde het zelf niet aan je te vragenquote:
Als mijn laptop het ooit weer gaat doen welquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moest van jack vragen of jij een plaatje voor hem tot een UI kan maken want hij durfde het zelf niet aan je te vragen
jack is erg blijquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als mijn laptop het ooit weer gaat doen wel
ga weg nouriquote:
Qua onrust of hoe bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Rip rip. Wil zo graag nog keer naar Istanbul maar het wordt wel steeds minder aantrekkelijke stad op deze manier
Qua onrust ja. Zit wel een verschil in met andere Europese steden in ieder gevalquote:
Uiteraard maar uiteindelijk zijn er vrij veel dingen en dus steden onvoorspelbaarquote:Op woensdag 29 juni 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua onrust ja. Zit wel een verschil in met andere Europese steden in ieder geval
Weet ik. Maar het is nu gewoon om de paar maanden raak daar waar andere steden eenmalig geraakt worden en de 'rust' enigszins weer terugkeert voor zover mogelijk. Istanbul lijkt nu wel de bakermat van terreur te wordenquote:Op woensdag 29 juni 2016 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard maar uiteindelijk zijn er vrij veel dingen onvoorspelbaar
Verder moeten ze mij dat nu wel geven om er nog een keer heen te gaan ja.quote:Op woensdag 29 juni 2016 00:57 schreef Sked het volgende:
nog even en je krijgt geld toe op je vakantie naar Turkije
Vind het wel oprecht jammerquote:
ach komt wel weer een keer.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel oprecht jammerLijkt me zo`n toffe stad
Hopelijk ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |