Ik vind er zeker wat van, maar wilde de F&F-mods in eerste instantie niet voor de voeten lopen, ik heb de post verwijderd en de FA's gevraagd even mee te lezen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nogmaals… Also-von-Oder in F&F / steun gevraagd bij opvoeding kittens (andere post)
Is er een F&F mod of evt een admin die even mee kan lezen en zijn of haar visie wil geven?
Ik denk dat ik het gesprek best netjes voer. En dit soort reacties niet echt passen. Daarbij verpest deze discussie een lief topic.
Dank!quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind er zeker wat van, maar wilde de F&F-mods in eerste instantie niet voor de voeten lopen, ik heb de post verwijderd en de FA's gevraagd even mee te lezen.
Och vlinder, als iemand jou nou echt nooit van iets kan beschuldigen dan is het wel om discussies uit te lokken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Ook dank namens mij! Ik reageer bewust ook niet meer op zijn posts om geen verdere discussie uit te lokken.
Geen idee, misschien zijn ze er minder vanwege de vakantieperiode, maar @Ole en ik houden een oogje in het zeil nuquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waar zijn @:senesta en @:guppy eigenlijk?
Natuurlijk hoef je als mod niet 24/7 online te zijn, maar vier dagen zonder reactie op mijn eerste post hierover vind ik wel lang.
Fijn dat jullie het vanaf nu actief oppakken @:Ole en @:deisyy . Hopelijk gaat het niet meer nodig zijn.
En we volgen sowieso dat topic!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, misschien zijn ze er minder vanwege de vakantieperiode, maar @:ole en ik houden een oogje in het zeil nu
Je kunt edits toch teruglezen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:14 schreef senesta het volgende:
Ik had het gezien, zag dat Yvonne er was en al wat had gezegd, wilde hier reageren en toen kwam er iets tussen en ben ik het vergeten, sorry.
Ik heb die verwijderde post niet gezien
Ik heb het gelezen nu.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je kunt edits toch teruglezen?
Niet dat je er nu nog iets mee moet, maar het zou zomaar kunnen dat dit in de toekomst weer oplaait. Als je er dan wel bent dan is het handig als je een beetje de geschiedenis in beeld hebt. Inclusief mijn aandeel daarin natuurlijk.
Expres geedit!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je kunt edits toch teruglezen?
Niet dat je er nu nog iets mee moet, maar het zou zomaar kunnen dat dit in de toekomst weer oplaait. Als je er dan wel bent dan is het handig als je een beetje de geschiedenis in beeld hebt. Inclusief mijn aandeel daarin natuurlijk.
Ik ben geen mod, maar waarom wil je deze webshop uit de lijst halen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Kan een mod Het Groene Paradijs weghalen uit de lijst van goeie webshops in deze OP?
F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #87
Ik heb 'em erin gestopt vanwege een goede ervaring. Nu heeft @Seven. een slechte ervaring.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik ben geen mod, maar waarom wil je deze webshop uit de lijst halen?
Ohraquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag modjes & co, is er een topic over dierenverzekeringen (kat)?
Of gewoon een consensus welke ik hebben moet?
https://www.independer.nl(...)3lKb4pAaAnlTEALw_wcBquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag modjes & co, is er een topic over dierenverzekeringen (kat)?
Of gewoon een consensus welke ik hebben moet?
Ja maar ik kom juist op een forum om ervaringen te lezen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:32 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.independer.nl(...)3lKb4pAaAnlTEALw_wcB
?
Er is (weer) een zoekfunctie tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar ik kom juist op een forum om ervaringen te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |