Heb je een DM gestuurd. Grtzquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:00 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Kick! Prijs is onderhandelbaar.
Toch wel het laatstequote:Op donderdag 30 juni 2016 19:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat is de status ?
In onderhandeling, zo goed als verkocht of ben je zo diep beledigd doot het bod dat jullie gaan duelleren ? [ afbeelding ]
Bod waarop? Erg lastig als je niet weet wat er geboden is....quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:42 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Nog geen volgend bod ontvangen dus nog beschikbaar!
Nou als je hem zo graag hebben wilt staat het je vrij hier of per pb een bod te doen natuurlijk, ipv te miepen over de onzichtbaarheid van mijn bod.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 08:52 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Bod waarop? Erg lastig als je niet weet wat er geboden is....
Beetje marktplaats idee: "Nee ik heb al een veel hoger bod via de mail gekregen..... "
Ja natuurlijk, anders reageer ik toch nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:02 schreef PetervdK het volgende:
Ik reageer op zijn opmerking, niet op de jouwe.Voel je je aangesproken?
Bod op mijn camera? Dat is toch wat ik verkoop. BYM koos er voor om via pb te bieden, prima wat mij betreft. Via hier had ook gemogen. Hij had eerst een vrij laag bod gegeven, moet ik dat dan meteen hier plaatsen? Betekent niet dat ik 'm daarvoor verkoop. Bovendien zeg ik zelfs dat ik het bod te laag vind dus probeer de prijs niet op te drijven. Beetje rare reactie vind ik het. En wat BYM al zegt: als je interesse had had je een bod moeten doen. Of het nou 50 of 250 euro was geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 08:52 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Bod waarop? Erg lastig als je niet weet wat er geboden is....
Beetje marktplaats idee: "Nee ik heb al een veel hoger bod via de mail gekregen..... "
Youtube is momenteel gewild hierzoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:19 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
VERKOCHT! Bedankt voor de interesse.
Hopelijk hebben de nieuwe eigenaars er net zoveel plezier van als ik!
Haha daar kun je goede tips vinden!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:24 schreef BYM het volgende:
[..]
Youtube is momenteel gewild hierzo
p.s. bedankt voor je sportiviteit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |