Dat vond ik een dikke faal ja. Je zag daar in de verte tientallen schepen en ze gingen 'er nog honderden bouwen', maar de leider woonde in een of ander leeg kasteel en de nieuwe leider werd gekozen omringd door een handjevol plebs. Honderden boten bouwen impliceert een bevolking van tienduizenden. Wat onzin is, want dan is er een heel ambtelijk apparaat nodig en lagen van elite. En die waren er duidelijk nietquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:15 schreef Frag_adder het volgende:
Oh ja en een duizend boten van euron met elk 1 soldaat aanboord want daar woont niemand.
Carice moet van D&D haar accent houden om een beetje exotisch over te komenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:14 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar als Nederlander krijg ik er plaatsvervangende schaamte van. Ik weet zeker dat andere mensen dat helemaal niet hebben.
zo zo, dat was ook wel heel lastig te voorspellen man.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:15 schreef vigen98 het volgende:
Ik had het trouwens goed voorspelt dat de Tyrell's Dany gaat steunen
Naar wat we gezien hebben heeft hij verder alleen een zus die nog minder ervaring met zwaarden heeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:12 schreef Djoetma het volgende:
Laat het dan voor een evt. beter lid van de familie die het kan gebruiken.
Dickon Tarly hebben we ook gezien.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naar wat we gezien hebben heeft hij verder alleen een zus die nog minder ervaring met zwaarden heeft.
Hij heeft ook een jonger broertje.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naar wat we gezien hebben heeft hij verder alleen een zus die nog minder ervaring met zwaarden heeft.
quote:
Zie het nu idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij heeft ook een jonger broertje.
Mel gaat richting zuiden, Arya is ten zuiden van Winterfell.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:02 schreef Voszje het volgende:
dus ben benieuwd of Arya Melisandre daadwerkelijk nog tegen gaat komen in het volgende seizoen
Sept 11quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
Is er trouwens als een benaming voor de wildfire crisis in kingslanding?
Pffgghhhhehehehehequote:
Ja, denk het inderdaad ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mel gaat richting zuiden, Arya is ten zuiden van Winterfell.
Arya gaat denk ik of naar KL (om Cersei en de Mountain te killen), of komt de BwB tegen en joint de Hound weer (terugkomst van de bwb heeft anders ook niet veel toe te voegen).
Het had meer weg van de Oklahoma City bombing.quote:
Of die van Batman vs Superman.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het had meer weg van de Oklahoma City bombing.
Daar werd inderdaad ook wildfire gebruikt dat tot groene vlammen leidde.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het had meer weg van de Oklahoma City bombing.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar werd inderdaad ook wildfire gebruikt dat tot groene vlammen leidde.
Ja, en ook de muziek in Oldtown, Cersei's kroning, de Jon Snow stukken, de eindscène. De componist heeft zichzelf flink overtroffen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:42 schreef Breekfast het volgende:
De muziek in deze season finale was gewoon geniaal
Buiten zijn jongere broer, bewijst Walder Frey dat het kan...quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vond d'r dit keer eigenlijk pas voor het eerst wat overtuigender acterenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:02 schreef DrMarten het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die Carice van Houten en die rol van d'r echt enorm kut vind? Ik baal iedere keer weer als ze in beeld komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |