Ja, Dany zou als queen Jon kunnen legitimizen, maar geen enkele koning of koningin zou ooit Gendry legitimizen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit.Ik zie Dany de troon claimen en Jon aan haar zijde zitten. Zeker als Dany doorkrijgt dat zij tante is en Jon haar neef is is het gewoon een kwestie van familie moet je het hebben > wordt erkend als Starkgaryan en klaar. Tot dit seizoen wilde ik daar wel in mee gaan. Maar gezien het bootje van Gendry weer verrekte leeg is na 10 afleveringen is het maar afwachten waar ie nog opduikt.
Ik vind haar gewoon niet zo heel interessant omdat al haar dialogen en handelingen vrij voorspelbaar zijn. En ik weet dat het in het karakter hoort en voor een buitenlander vast heel overtuigend is, maar ik stoor me toch aan haar accentquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:55 schreef Forbry het volgende:
Ik vind Melisandre helemaal geen boeiend personage, maar weet niet waar dat precies aan ligt. Ik kan me niet voorstellen dat dat puur is omdat Carice de actrice is (heb ook helemaal geen hekel aan Carice, vind wel dat ze sinds een tijdje een heel irritant hoofd heeft, maar dat vond ik eerder niet en toen boeide het personage mij ook al niet).
En niet te vergeten het visioen van een draak over King's Landing.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:55 schreef Tchock het volgende:
De ontploffende Scept of Baelor zat trouwens in een van Bran's visioenen, vlak na dat beeld van de Mad King. Erg tof gedaan.
Ik weet wel waar het aan ligt. Het eindeloze: the night is dark and full of terror. Sinds ze van haar geloof is gevallen en Jon heeft teruggebracht zit haar taak er op. Klaar om uit de serie geschreven te wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:55 schreef Forbry het volgende:
Ik vind Melisandre helemaal geen boeiend personage, maar weet niet waar dat precies aan ligt.
Ik verwacht dat ze nog wel ergens zal opduiken. Littlefinger? Dorne? Bran? Essos maybe?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het aan ligt. Het eindeloze: the night is dark and full of terror. Sinds ze van haar geloof is gevallen en Jon heeft teruggebracht zit haar taak er op. Klaar om uit de serie geschreven te worden
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:59 schreef Forbry het volgende:
De tofste 'slechterik' van GoT vind ik nog altijd Tywin.
Dat was gewoon een baas.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:59 schreef Forbry het volgende:
Was leuk, maar zou al snel irritant worden als we meerdere seizoenen met hem opgescheept zouden zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een baas.
Ik mis Joffrey soms ook wel hoor "Kill them all, I command it"
DAKINGINDANORFFFFFFquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
The North needed help remembering.
Klopt, voor het verhaal was het beter dat hij eraan ging. Al was het maar door de hele kettingreactie van Tyrion veroordeeld > Oberyn dood > Tywin dood > Tyrion naar Dany toe > Cersei die macht geeft aan High Sparrow > alles naar de tyfusquote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:04 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Was leuk, maar zou al snel irritant worden als we meerdere seizoenen met hem opgescheept zouden zitten.
ook brans eerste 'visioen' is leuk ten uitvoer gebracht.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:55 schreef Tchock het volgende:
De ontploffende Scept of Baelor zat trouwens in een van Bran's visioenen, vlak na dat beeld van de Mad King. Erg tof gedaan.
Qyburn mag ook wel een recentere fotoquote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:11 schreef Aristoteless het volgende:
King's Landing
(wat er nog van over is...)
[ afbeelding ]
Ditquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tyf nou eens op met die kut Gendry. Zijn karakter was lang niet bijzonder of interessant genoeg om zo veel later nog over te hebben.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:11 schreef Aristoteless het volgende:
King's Landing
(wat er nog van over is...)
[ afbeelding ]
Tywin was niet echt een "slechterik" vind ik, hij was meer een sluwe politicus die geen moeite had om vals te spelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:59 schreef Forbry het volgende:
Ik vind Olenna Tyrell eigenlijk nog beter eerlijk gezegd. Speelt het geweldig, en jonge Olenna lijkt ook nog eens op Marg!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tywin was niet echt een "slechterik" vind ik, hij was meer een sluwe politicus die geen moeite had om vals te spelen.
En de acteur die Tywin speelde (Charles Dance) was heel goed gecast. Beste castingkeuze in alle 6 seizoenen.
Tsja wat is slecht he.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tywin was niet echt een "slechterik" vind ik, hij was meer een sluwe politicus die geen moeite had om vals te spelen.
En de acteur die Tywin speelde (Charles Dance) was heel goed gecast. Beste castingkeuze in alle 6 seizoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |