Dus op de fiets doe je ook maar wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik weet echt niets van het verkeer of verkeerssituaties hoor. Ik heb een hekel aan auto's, ik ga puur rijden omdat ik nu beperkt ben door het niet te hebben en heb dus ook nul kennis. Dus ga wel even m'n best doen.
Is dat niet normaal dan?quote:
daar zijn rijlessen toch voor?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:37 schreef deadprez het volgende:
zijn er echt mensen die zich verdiepen in verkeerssituaties en zo voordat ze hun rijbewijs gaan halen?
ja dat dacht ik ook ;squote:
dagelijksquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:37 schreef deadprez het volgende:
zijn er echt mensen die zich verdiepen in verkeerssituaties en zo voordat ze hun rijbewijs gaan halen?
Di Maria idem, Biglia, Lavezzi ook. Argentijnse bond is een rotzooiquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is juist het vervelende eraan. Het gaat om hem, niet om het Argentijnse team.
[..]
Heb gelezen dat Higuaín, Agüero en Mascherano er ook aan denken.
Blijft weinig over op die manier.
Je fietst toch welquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik weet echt niets van het verkeer of verkeerssituaties hoor. Ik heb een hekel aan auto's, ik ga puur rijden omdat ik nu beperkt ben door het niet te hebben en heb dus ook nul kennis. Dus ga wel even m'n best doen.
Tardis doet alsof hij volledig onbewust is van elke vorm van verkeer en een enorme achterstand heeft, dus tja.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:37 schreef deadprez het volgende:
that's the spiritquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
ik ga kkhard leren, ik heb over twee weken gepland
maar niet nu, nu ga ik gamen
Ik woon op het boerenland zonder ov-verbinding. Ik heb een elektrische fiets en kom overal kontjesnelquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je fietst toch wel
OH WACHT FOKKERS KOMEN NIET BUITEN
u wot mate?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik woon op het boerenland zonder ov-verbinding. Ik heb een elektrische fiets en kom overal kontjesnel
ik weet hoe een verkeerslicht werkt maar verder doe ik het ook maar op goed geluk allemaal hoor ;squote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Tardis doet alsof hij volledig onbewust is van elke vorm van verkeer en een enorme achterstand heeft, dus tja.
En iedereen maar doen alsof ik zo afgelegen woon. Terwijl ik betere voorzieningen en betere OV aansluitingen heb dan de gemiddelde user hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik woon op het boerenland zonder ov-verbinding. Ik heb een elektrische fiets en kom overal kontjesnel
Welke game dan? :squote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
ik ga kkhard leren, ik heb over twee weken gepland
maar niet nu, nu ga ik gamen
Jij hebt toch ook gewoon koeien als buren? :squote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
En iedereen maar doen alsof ik zo afgelegen woon. Terwijl ik betere voorzieningen en betere OV aansluitingen heb dan de gemiddelde user hier.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hallo Chaiquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
En iedereen maar doen alsof ik zo afgelegen woon. Terwijl ik betere voorzieningen en betere OV aansluitingen heb dan de gemiddelde user hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |