Je blijft altijd langer kijken dan nodigquote:Op maandag 27 juni 2016 23:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon die dikke chef en producten als de nicer dicer, magic bullet, et cetera.
heb letterlijk nooit op tbh hahaquote:Op maandag 27 juni 2016 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook best handig soms
[..]
Enige leuke chef is deze
[ afbeelding ]
Hier enkel tekenfilms voor de kinderen en soms HBO voor moiquote:
ja is ook wel genoeg op te zien hoor, alleen commercialsquote:Op maandag 27 juni 2016 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier enkel tekenfilms voor de kinderen en soms HBO voor moi
Ik neem wel eens iets op... als je dan ziet hoeveel minuten je moet doorspoelen... soms wel eens tot 8 minuten reclamequote:Op maandag 27 juni 2016 23:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja is ook wel genoeg op te zien hoor, alleen commercials
Heb in de KLB SC een foto van mezelf geplaatst.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou foto van hzaw en hplc willen zien.
Drugs foto zit inmiddels in mijn plakboekje.
Dat gingermeisje zeker iksdeequote:Op maandag 27 juni 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb in de KLB SC een foto van mezelf geplaatst.
tss stuur eens eentje heksquote:Op maandag 27 juni 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou foto van hzaw en hplc willen zien.
Drugs foto zit inmiddels in mijn plakboekje.
tja ze willen moneys makenquote:Op maandag 27 juni 2016 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem wel eens iets op... als je dan ziet hoeveel minuten je moet doorspoelen... soms wel eens tot 8 minuten reclame
O, dacht altijd dat je een man wasquote:Op maandag 27 juni 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou niet geven, moet ontvangen want geen pener he hihaho
Langer dan 1 microseconde? Is ook niet zo heel moeilijkquote:Op maandag 27 juni 2016 23:37 schreef Drug het volgende:
[..]
srs vlg x tc lokquote mij en zet cam langer dan µseconde
opsonazie toont je graag het tegendelquote:Op maandag 27 juni 2016 23:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Langer dan 1 microseconde? Is ook niet zo heel moeilijk
quote:Op maandag 27 juni 2016 23:37 schreef Drug het volgende:
[..]
srs vlg x tc lokquote mij en zet cam langer dan µseconde
Echt hequote:Op maandag 27 juni 2016 23:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Langer dan 1 microseconde? Is ook niet zo heel moeilijk
Heb gordijnen dicht gedaan omdat ik zo ff moeten fappenquote:Op maandag 27 juni 2016 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
HPLC kijk naar buiten, de wolken lijken op actinomyces
Omdat jij het bent zal ik nog eens kijkenquote:Op maandag 27 juni 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wtf leef jij op een ander planeet
quote:Op maandag 27 juni 2016 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat jij het bent zal ik nog eens kijken
Of een ander deel van het land.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wtf leef jij op een ander planeet
Ja wtf was ook al vet licht bij jou terwijl het bij mij gwn donker wasquote:Op maandag 27 juni 2016 23:42 schreef Drug het volgende:
haha alleen bij jou is altijd donker en wolken en shit opso
omg wat een drama, ben je nu verbrandt door alle uv straling op je gingerhuidje?quote:Op maandag 27 juni 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ik naar het noorden kijk zie ik inderdaad wel wat. Moest helemaal naar buiten ;s
jij woont ergens rond die noordcirkel of hoe heet die shit, steenbok of kreeft of keerkring, ik heb die shit geleerd ooir. niet evenaar maar een van die anderequote:Op maandag 27 juni 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja wtf was ook al vet licht bij jou terwijl het bij mij gwn donker was
Nulmeridiaan van Greenwich?quote:Op maandag 27 juni 2016 23:44 schreef Drug het volgende:
[..]
jij woont ergens rond die noordcirkel of hoe heet die shit, steenbok of kreeft of keerkring, ik heb die shit geleerd ooir. niet evenaar maar een van die andere
Ja, ben nog rooier dan eerst. Overigens: verbrandtquote:Op maandag 27 juni 2016 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
omg wat een drama, ben je nu verbrandt door alle uv straling op je gingerhuidje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |