Je blijft altijd langer kijken dan nodigquote:Op maandag 27 juni 2016 23:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon die dikke chef en producten als de nicer dicer, magic bullet, et cetera.
heb letterlijk nooit op tbh hahaquote:Op maandag 27 juni 2016 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook best handig soms
[..]
Enige leuke chef is deze
[ afbeelding ]
Hier enkel tekenfilms voor de kinderen en soms HBO voor moiquote:
ja is ook wel genoeg op te zien hoor, alleen commercialsquote:Op maandag 27 juni 2016 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier enkel tekenfilms voor de kinderen en soms HBO voor moi
Ik neem wel eens iets op... als je dan ziet hoeveel minuten je moet doorspoelen... soms wel eens tot 8 minuten reclamequote:Op maandag 27 juni 2016 23:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja is ook wel genoeg op te zien hoor, alleen commercials
Heb in de KLB SC een foto van mezelf geplaatst.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou foto van hzaw en hplc willen zien.
Drugs foto zit inmiddels in mijn plakboekje.
Dat gingermeisje zeker iksdeequote:Op maandag 27 juni 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb in de KLB SC een foto van mezelf geplaatst.
tss stuur eens eentje heksquote:Op maandag 27 juni 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou foto van hzaw en hplc willen zien.
Drugs foto zit inmiddels in mijn plakboekje.
tja ze willen moneys makenquote:Op maandag 27 juni 2016 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem wel eens iets op... als je dan ziet hoeveel minuten je moet doorspoelen... soms wel eens tot 8 minuten reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |