Jezus.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:16 schreef flibber het volgende:
[..]
1 afgepakt door turken?
1 bij de inbraak?
1 bij de diefstal?
missen we er nog een.
Dus racisme is ook grappig wanneer het een vervelend wijf betreft.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuh, dat mag natuurlijk nooit. Maar aangezien het zo'n vervelend wijf is kan ik een lach dan niet onderdrukken. Onschuldig stukje leedvermaak.
Ebru is vogelvrij wat dat betreft.. Als je ziet wat er hier en op twitter naar haar hoofd wordt geslingerd door al die racisme- en discriminatieroepersquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:18 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dus racisme is ook grappig wanneer het een vervelend wijf betreft.
Tja wat dat betreft is het wonen in een dorp wel ideaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Nah hoop dat ze in haar nieuwe woonplaats beter zit dan.
er gaat iemand ook een aanklacht tegen haar doenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:20 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ebru is vogelvrij wat dat betreft.. Als je ziet wat er hier en op twitter naar haar hoofd wordt geslingerd door al die racisme- en discriminatieroepers
Als je eens uit dat dorp van je zou komen zou je zien dat dat allemaal enorm meevalt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:21 schreef flibber het volgende:
[..]
Tja wat dat betreft is het wonen in een dorp wel ideaal.
Hier kun je gewoon de sleutels in de auto laten...
jammer dat moslim tuig de steden hebben verpest.
Jammer en totaal onverwacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:21 schreef flibber het volgende:
[..]
Tja wat dat betreft is het wonen in een dorp wel ideaal.
Hier kun je gewoon de sleutels in de auto laten...
jammer dat moslim tuig de steden hebben verpest.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je wat vaker lastiggevallen wordt als je een bekende kop hebt en regelmatig columns schrijft over hoe kut Marokkanen wel niet zijn, eigenlijk.
ik woon nu ff noodgedwongen weer thuisquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je eens uit dat dorp van je zou komen zou je zien dat dat allemaal enorm meevalt.
Aha. Hoe kom je er dan bij dat de steden verpest zijn door "moslimtuig"?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:23 schreef flibber het volgende:
[..]
ik woon nu ff noodgedwongen weer thuis
was het dorp vroeger al ontvlucht.
edit: blijf dan maar wegquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aha. Hoe kom je er dan bij dat de steden verpest zijn door "moslimtuig"?
wat snap je niet dat ik vroeger al ben gaan studeren en uit huis ben gegaan...quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aha. Hoe kom je er dan bij dat de steden verpest zijn door "moslimtuig"?
Lekkere woordkeuze weer.quote:
Dat snap ik prima, maar ik vraag me af waar jij dan zoal aan merkte dat de steden verpest zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:29 schreef flibber het volgende:
[..]
wat snap je niet dat ik vroeger al ben gaan studeren en uit huis ben gegaan...
Als je er woont kan het je niet ontgaan. Je wordt er dagelijks mee geconfronteerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat snap ik prima, maar ik vraag me af waar jij dan zoal aan merkte dat de steden verpest zijn.
domme vraag, vind je niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat snap ik prima, maar ik vraag me af waar jij dan zoal aan merkte dat de steden verpest zijn.
Ik woon in hartje Rotterdam, m'n relatie in hartje Amsterdam. Ben dus aan de lopende band in beide en regelmatig in andere steden. Nergens last van, dat zit volledig tussen jouw oren beste vriend.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Als je er woont kan het je niet ontgaan. Je wordt er dagelijks mee geconfronteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |