Dan heb ik Röyksopp daarvoor ook al een keer gezien. Ik kan je zeker aanraden om nog eens naar Röyksopp te gaan kijken als ze in de buurt zijn. Hun concerten zijn altijd een geweldig feestje.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moby & Royksopp was al weer in 2002, zie ik net...
Ik had het ook "steviger" verwachtquote:Op maandag 27 juni 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
De stevigheid van deze dance track valt me overigens zeer mee..
Gelukkig, zou ik bijna willen zeggenquote:Op maandag 27 juni 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
De stevigheid van deze dance track valt me overigens zeer mee..
Ik bezoek al zoveel concerten, maar als ze in de buurt zijn dan wil ik het nog wel een keer doen...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan heb ik Röyksopp daarvoor ook al een keer gezien. Ik kan je zeker aanraden om nog eens naar Röyksopp te gaan kijken als ze in de buurt zijn. Hun concerten zijn altijd een geweldig feestje.
* just me zit er klaar voorquote:Op maandag 27 juni 2016 21:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb hierna nog een bijzonder gevalletje klaarstaan, na deze van Lincoln Jesser uit 2015.
Ik noem dat lounge muziek...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig, zou ik bijna willen zeggen
Pitch verlagen...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig denkt ongeveer 2 minuten eerder klaar te zijn dan verwacht
(tenzij jullie straks nog willen dat ik een uurtje doordraai)
* just me duikt zo nog even achter de tv, voetbal kijkenquote:Op maandag 27 juni 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig denkt ongeveer 2 minuten eerder klaar te zijn dan verwacht
(tenzij jullie straks nog willen dat ik een uurtje doordraai)
Waar opnieuw een Brexit in wording is, zie ik vanuit mijn ooghoek...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
* just me duikt zo nog even achter de tv, voetbal kijken
Als ik gejuich hoor ren ik snel naar de tvquote:Op maandag 27 juni 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar opnieuw een Brexit in wording is, zie ik vanuit mijn ooghoek...
Ik ben mobiel, bluetooth oordoppen via mijn telefoon...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik gejuich hoor ren ik snel naar de tv
Zo hé, dat gekke IJsland, met z'n 330.000 inwoners....quote:Op maandag 27 juni 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar opnieuw een Brexit in wording is, zie ik vanuit mijn ooghoek...
wel tofquote:Op maandag 27 juni 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo hé, dat gekke IJsland, met z'n 330.000 inwoners....
quote:Op maandag 27 juni 2016 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens maar een minuutje, of zo, dat ik eerder klaar ben. Ik ga geen nummers meer toevoegen. We gaan relaxt afbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |