Ik heb ooit wel dansles gehad, maar dat was een nogal traumatische ervaring. Ben alles allang weer verleerdquote:
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:01 schreef just me het volgende:
Mijn broer woont in Engeland, was niet bepaald blij
Eén jaar stijldansen gehad, wat een ramp...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel dansles gehad, maar dat was een nogal traumatische ervaring. Ben alles allang weer verleerd
Dansles hoorde erbij, we gingen altijd met een stel van hockey naar dansles toequote:Op maandag 27 juni 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel dansles gehad, maar dat was een nogal traumatische ervaring. Ben alles allang weer verleerd
Hier ook hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
Het eerste uur is alweer ruimschoots om. De tijd vliegt als je aan het DJ'en bent.
Gaat prima zo...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
Het eerste uur is alweer ruimschoots om. De tijd vliegt als je aan het DJ'en bent.
Bedankt. Ik doe m'n best om er een leuke, gevarieerde show van te maken.quote:
Ligt niet op mijn aanstaande routes.quote:
Deze ken ik wel.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt. Ik doe m'n best om er een leuke, gevarieerde show van te maken.
Nu: mijn op één na favoriete remix aller tijden, in de lange versie...
Dat dan weer niet, ik mis iets...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Deze remix is wat mij betreft zo verschrikkelijk veel beter dan het origineel.....
goed gedaan en meteen even je typo aangepastquote:
Remixes, bedoel je? Of favoriete nummers aller tijden?quote:Op maandag 27 juni 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze ken ik wel.
Stiur eens je top 10 qua favorieten, eens kijken of ik er wat mee kan...
Geen typo.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
goed gedaan en meteen even je typo aangepast
Eerste...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Remixes, bedoel je? Of favoriete nummers aller tijden?
Rustig aan...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst nadenken over een Top 10. Ik kom erop terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |