Omdat het een classic is die ook vrij makkelijk te bewerken is.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is "West End girls" het enige oude Pet Shop Boys-nummer waarvan met regelmaat nieuwe remixes worden gemaakt. Dit is gebeurd in 1993, 2004 en 2010. En in de toekomst vast nog wel eens.
Ik vind dit eigenlijk wel de fijnste remix van het nummer. Hoewel Grum in 2010 ook een fijne remix heeft gemaakt. Wie weet draai ik die een andere keer nog eens.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat het een classic is die ook vrij makkelijk te bewerken is.
Deze versie vind ik dan wat minder...
Ik hou van wat stevigere remixen met meer bas en meer aanwezige synths...quote:Op maandag 27 juni 2016 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel de fijnste remix van het nummer. Hoewel Grum in 2010 ook een fijne remix heeft gemaakt. Wie weet draai ik die een andere keer nog eens.
Dan zijn de DJ Hell remix (2004) en de Grum remix (2010) meer jouw cup of tea.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou van wat stevigere remixen met meer bas en meer aanwezige synths...
Die eerste ken ik, de 2e denk ik ook...quote:Op maandag 27 juni 2016 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan zijn de DJ Hell remix (2004) en de Grum remix (2010) meer jouw cup of tea.
Knokkels, kom er maar weer in...quote:Op maandag 27 juni 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: de overijverige huisvlijt van een collega-dj....
Ben benieuwdquote:Op maandag 27 juni 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna gaan we even twee nummers op rij op de wals-toer....
Als Knokkels je dat heeft verteld, dan zou ik het toch nog even verifiëren...quote:Op maandag 27 juni 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Creativiteit? Dit is gewoon ECHT gebeurd hoor...
Trafassi - Stoomwals...quote:Op maandag 27 juni 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna gaan we even twee nummers op rij op de wals-toer....
De eerste keer dat ik dit nummer hoorde (in 2012), dacht ik: wat voor timing is dit in vredesnaam? Het intro brengt je een beetje in de war.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |