Ik kan er goed naar luisterenquote:Op maandag 27 juni 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het mooie van muziek hè? Smaken verschillen. Het eerste album van Hurts is wat mij betreft een meesterwerk.
Dat zeker, hun performance op Pinkpop was ook zeer goed...quote:Op maandag 27 juni 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het mooie van muziek hè? Smaken verschillen. Het eerste album van Hurts is wat mij betreft een meesterwerk.
Ik moet soms ook wel wat opzoeken hoorquote:
Ja. Toevallig hebben we dezelfde stem uitgekozen. Je hebt mijn intro-jingle wel meegekregen, toch?quote:Op maandag 27 juni 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik herkende net weer 'mijn stem'...
Grab je 'm via je geluidskaart?
Ja, zeker.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Toevallig hebben we dezelfde stem uitgekozen. Je hebt mijn intro-jingle wel meegekregen, toch?
Gewoon het geluid van je computer opnemen. Ik gebruik een oude versie van SoundForge voor het opnemen.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Daarom ook deen
![]()
![]()
Maar hoe leg je die stem vast?
LOLquote:Op maandag 27 juni 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Bij het volgende nummer kunnen jullie eeuwige roem verdienen, door te raden waar het heel sterk op gebaseerd is...
Ah, daar was ik even benieuwd naar.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon het geluid van je computer opnemen. Ik gebruik een oude versie van SoundForge voor het opnemen.
Verder produceer ik wel eens wat muziek (remixes en dergelijke). Dat doe ik in Reason; een muziekprogramma. Daarmee heb ik ook de jingles gemaakt.
West End Girls...quote:Op maandag 27 juni 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Bij het volgende nummer kunnen jullie eeuwige roem verdienen, door te raden waar het heel sterk op gebaseerd is...
Vooral lekker blijven luisterenquote:Op maandag 27 juni 2016 20:34 schreef just me het volgende:
* just me heeft een hoop geleerd hier bij R49 en heeft nog een hoop te leren
Ik was mijn vorige post nog aan het intoetsen...quote:Op maandag 27 juni 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit nummer dus, hè...
Nog niemand een idee? Het gezochte nummer stamt uit 1985
U bent de winnaar.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was mijn vorige post nog aan het intoetsen...
Ik heb een irritant groot geheugen als het om muziek gaat.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
U bent de winnaar.Speciaal voor de gelegenheid maar even een remix (uit 1993) van het originele nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |