Ik heb ooit wel dansles gehad, maar dat was een nogal traumatische ervaring. Ben alles allang weer verleerdquote:
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:01 schreef just me het volgende:
Mijn broer woont in Engeland, was niet bepaald blij
Eén jaar stijldansen gehad, wat een ramp...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel dansles gehad, maar dat was een nogal traumatische ervaring. Ben alles allang weer verleerd
Dansles hoorde erbij, we gingen altijd met een stel van hockey naar dansles toequote:Op maandag 27 juni 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel dansles gehad, maar dat was een nogal traumatische ervaring. Ben alles allang weer verleerd
Hier ook hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
Het eerste uur is alweer ruimschoots om. De tijd vliegt als je aan het DJ'en bent.
Gaat prima zo...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
Het eerste uur is alweer ruimschoots om. De tijd vliegt als je aan het DJ'en bent.
Bedankt. Ik doe m'n best om er een leuke, gevarieerde show van te maken.quote:
Ligt niet op mijn aanstaande routes.quote:
Deze ken ik wel.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt. Ik doe m'n best om er een leuke, gevarieerde show van te maken.
Nu: mijn op één na favoriete remix aller tijden, in de lange versie...
Dat dan weer niet, ik mis iets...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Deze remix is wat mij betreft zo verschrikkelijk veel beter dan het origineel.....
goed gedaan en meteen even je typo aangepastquote:
Remixes, bedoel je? Of favoriete nummers aller tijden?quote:Op maandag 27 juni 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze ken ik wel.
Stiur eens je top 10 qua favorieten, eens kijken of ik er wat mee kan...
Geen typo.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
goed gedaan en meteen even je typo aangepast
Eerste...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Remixes, bedoel je? Of favoriete nummers aller tijden?
Rustig aan...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst nadenken over een Top 10. Ik kom erop terug.
Ben groot fan van deze man geworden. Ontdekt op Spotify, toen eind 2011 zijn tweede album uitkwam. Deze track staat op zijn eerste album, Hobo, uit 2009. Je zult Charlie Winston zeker nog vaker in mijn shows horen.quote:
dank voor de tip, van de week maar eens even bestellenquote:Op maandag 27 juni 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nummer 36 - Peking Eend met Sinaasappelsaus...
Doe dan krokante Peking eend met die pannekoekjes...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
dank voor de tip, van de week maar eens even bestellen
Welk nummer is datquote:Op maandag 27 juni 2016 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe dan krokante Peking eend met die pannekoekjes...
Dit is me wat te tam.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Boo Seeka is een Australische formatie. Dit liedje, Fool, kwam uit 2015 uit. Zou van mij best naar Europa mogen overwaaien.
In Delft weet ik dat niet, heb het daar nog nooit gegeten.quote:
Tsskquote:Op maandag 27 juni 2016 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Delft weet ik dat niet, heb het daar nog nooit gegeten.
Ben sowieso maar 2 keer in Delft geweest, denk ik...
Iedereen z'n ding hè? Bij mij bleef "Fool" echt hangen. Het is in mijn Top 50 van 2015 beland.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is me wat te tam.
Nou ben ik niet echt op zoek meer naar nieuwe muziek, ik blijf een beetje hangen in het verleden tegenwoordig...
In Leiden kom ik wel vaak, Noordwijk ook wel.quote:
Ooit in het voorprogramma van Moby gezien, was aangenaam verrast...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen z'n ding hè? Bij mij bleef "Fool" echt hangen. Het is in mijn Top 50 van 2015 beland.
Nu Röyksopp, met Erlend Oye van Kings of Convenience op vocals.
of voor de sportquote:Op maandag 27 juni 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Leiden kom ik wel vaak, Noordwijk ook wel.
Verder in Zuid Holland nauwelijks, tenzij zakelijk...
Dan zijn we bij hetzelfde concert geweest die avondquote:Op maandag 27 juni 2016 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit in het voorprogramma van Moby gezien, was aangenaam verrast...
Ja, dat wel.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
of voor de sport
Leiden vind ik ook een super gezellige stad, tijd dat ik weer eens met Junior daar een biertje ga drinken
Was in Ahoy, een jaar of 10-12 geleden, denk ik...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan zijn we bij hetzelfde concert geweest die avond
(Ik was allang fan van Röyksopp toen)
Ik heb Röyksopp voor het eerst live gezien in een klein zaaltje, de Effenaar in Eindhoven. Toen waren ze nog compleet onbekend en was hun eerste album net uit. Er was echt tien man en een paardenkop aanwezig.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was in Ahoy, een jaar of 10-12 geleden, denk ik...
DHC ligt vlakbij Concordiaquote:Op maandag 27 juni 2016 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Ben ook bij DHC in Delft geweest met Ajax, ergens in de jaren 80.
Voor de beker...
Moby & Royksopp was al weer in 2002, zie ik net...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb Röyksopp voor het eerst live gezien in een klein zaaltje, de Effenaar in Eindhoven. Toen waren ze nog compleet onbekend en was hun eerste album net uit. Er was echt tien man en een paardenkop aanwezig.
Die avond deden ze ook de versie van Remind Me zoals je die net hoorde, alleen dan met vocoders. "Someone Else's remix" is een onzintitel. Het is gewoon hun eigen remix van hun eigen nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |